מי תרד ליגה מליגה א' צפון ?

התחתית בליגה א' צפון בוערת כאשר לא פחות מ-6 קבוצות נלחמות על הירידה וגם נגד המקום במבחנים. כאשר מכבי טמרה כבר ירדה כנראה לליגה ב', המאבק נותר פתוח בין צעירי טייבה, מגדל העמק, הפועל כפר כנא, קלנסוואה הפועל בועיינה וגם מכבי נוג'ידאת יכולה לרדת ליגה. האם הכל יוכרע על המגרש או שוויצמן יער יחקור מספר משחקים? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-03-2023
  • 10:52

המחזור ה-26 הסתיים בליגה א' צפון וכאשר נותרו 4 מחזורים לסיום העונה יש לנו מאבק אמיתי נגד הירידה לליגה ב'. לדעתנו המאבק בצפון פתוח כשלא פחות מ 6 קבוצות בסכנה ממשית לרדת ליגה לאחר שמכבי טמרה לדעתנו ירדה ליגה והן:  צעירי טייבה, מגדל העמק הפועל כפר כנא, הפועל קלנסוואה הפועל בועיינה ומכבי נוגידאת בסכנה ממשית לרדת ליגה. האם התוצאות עד סיום העונה יוכרעו על המגרש או שמה ויצמן יער יעבוד שעות נוספות? 

 

הטבלה:

 

10. מכבי נוג'ידאת 30 נקודות

11. הפועל כפר כנא 29 נקודות

12. הפועל בועיינה 29 נקודות

13. צעירי טייבה   28 נקודות

14. הפועל מגדל העמק 27 נקודות

15. הפועל קלנסוואה 27 נקודות

16 מכבי טמרה 21 נקודות

 

מחזור 27:

 

צעירי טייבה-הפועל כפר כנא, טייבה בעוד משחק של להיות או לחדול עדיפים על כפר כנא בבית אבל משה ויצמן המאמן החדש של כפר כנא עשה את הבלתי יאומן שבוע שעבר ולדעתי גם השבוע הם יסיימו בתיקו. טייבה עם 29 נקודות. כפר כנא 30 נקודות.

 

הפועל בועיינה-הפועל קלנסוואה, משחק עונה לשתי הקבוצות.  קלנסוואה נראים טוב יותר והם גם ינצחו. בועיינה בצניחה חופשית . בועיינה עם 29 נקודות. קלנסוואה עם 30 נקודות. 

 

הפועל מגדל העמק-מכבי נו'גידאת, מגדל ונוגידאת יודעים את חשיבות המשחק אבל מגדל טובים יותר והם ינצחו את נוגידאת. מגדל העמק עם 28 נקודות. נוגידאת 31 נקודות 

 

מחזור 28:

 

הפועל כפר כנא-הפועל מגדל העמק, משחק חשוב לשתי הקבוצות אך מגדל העמק שיסתיים בעוד תיקו. . כפר כנא 31 נקודות. מגדל 29 נקודות.

 

מכבי נוג'ידאת-הפועל בועיינה, דרבי אחים, בועיינה אם תצטרך תיקח נקודות השאלה האם הספורט ינצח פה? תיקו יעזור לשתי הקבוצות. בועיינה  עם 30 נקודות. נוגידאת 32 נקודות.

 

הפועל בני זלפה-צעירי טייבה, זלפה חייבים את הנקודות להגיע לפלייאוף עליון אך טייבה חייבת כדי להישאר בליגה. טייבה תנצח. טייבה  עם 32 נקודות. 

 

הפועל קלנסוואה-צעירי כפר כנא, כפר כנא וקלנסוואה חייבות את הנקודת ולכן גם תהיה חלוקה של נקודות. קלנסוואה עם 31 נקודות. כפר כנא 31 נקודות

 

מחזור 29:

 

צעירי טייבה-מ.ס. טירה, טייבה חייבת את הנקודות טירה סיימה את העונה. טייבה תנצח ותהיה עם 35 נקודת נשארה בליגה.

 

הפועל בועיינה-הפועל כפר כנא. בועיינה עדיין לא נשארה בליגה. כפר כנא עם משה ויצמן תנצח. כפר כנא עם 34 נקודות נשארה בליגה. בועיינה עם 30 נקודות.

 

הפועל מגדל העמק-הפועל בני זלפה, מגדל חייבת את הניצחן וגם תנצח. מגדל עם 32 נקודות.  

 

עירוני נשר-הפועל קלנסוואה, קלנסוואה חייבת לנצח ותיקח נקודות ותהיה עם 34 נקודות.

 

מחזור 30:

 

הפועל קלנסוואה-הפועל באקה אל גרביה, קלנסוואה תנצח ללא קושי ותהיה עם 37 נקודות. קלנסוואה נשארה בליגה.

 

מכבי טמרה-צעירי טייבה, טמרה כבר ירדה וטייבה יקחו את הניצחון ויהיו עם 38 נקודות. טייבה נשארה בליגה.

 

הפועל כפר כנא-צעירי כפר כנא, אם הפועל יצטרכו את הנקודות מאמין שיקחו אותם. וגם ויצמן יער לא יכול לעזור פה. הפועל כפר כנא עם 37 נקודות. 

 

הפועל בני זלפה- הפועל בועיינה, בועיינה חייבת את הנקודת ולכן גם תנצח. בועיינה עם 33 נקודות וירדה ליגה. 

 

לסיום:

מכבי טמרה והפועלבועיינה  ירדו ליגה. הפועל קלנסוואה או הפועל כפר כנא ילכו למבחנים!! 

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה וטמרה ירדו ליגה. נקודה. (פרשן 28-03-2023, 12:02)
    כפר כנא וזלפה ינצחו את טייבה בטוח. תיקו עם טירה וניצחון מול טמרה. כלומר 32 נקודות. מי שחושב שצעירי טייבה היא אותה קבוצה במחזור הראשון הוא פשוט טועה ובגדול. התמזל להם המזל במשחק האחרון שנוג'ידאת היו עדיפים עליהם בהרבה ופספסו מספר גולים במקרה שוער טייבה תפס יום טוב. הגול השני של טייבה היה בדקה ה92! לדעתי כפר כנא ינצחו בקלות את טייבה וגם זלפה המתחרה על הפלייאוף העליון לא תתן לטייבה מתנה. טירה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה ולכן המשחק היחידי שטייבה יכולה להביא נקודות הוא המשחק מול טמרה. וזה כבר לא יעזור לה..
  2. מכבי טמרה ומגדל ירדו ליגה וכפר כנא במבחנים (ראמי 29-03-2023, 11:51)
  3. מאמן ענק אסף בוסקילה (ישראל רות 02-04-2023, 16:21)
    מגדל לו תרד ולא למבחנים יש לנו מאמן ענק חבל שלא התחיל את העונה כבר להחתימו לשנה הבאה
  4. מגדל העמק (השכן 02-04-2023, 16:23)
    רק רפי בוסקילה מתאים כמו כפפה למגדל מאמן ענק עים דרך