נבחרת המחזור ה-26: ליגה א' צפון

המחזור ה-26 הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו צעירי כפר כנא ובני שפרעם ממשיכות לנצח והמתח עובר לתחתי לאחר שטייבה ניצחה את נוג'ידאת וסיבכה גם אותה, וכפר כנא ניצחה את רעננה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2023
  • 11:30

ונעבור למצטיינים:

 

שוער:

 

סלאח בלעום (צעירי טייבה)

שוערה של טייבה מוכיח את יכולתו הטובסה מול נוג'ידאת כאשר שמר על רשת נקיה למרות שלל המצבים אליהם הגיעה היריבה. סאלח הביא נקודות השבוע. 

 

הגנה:

 

מג'ד אגבריה, כבש שער ניצחון לזכות קבוצתו מבאקה. צילום: חגאג רחאל

 

פאדי עוואד (הפועל כפר כנא)

בלמה של כפר כנא, היה מצוין במשחק ההגנה מול רעננה, עצר את חלוצי היריבה ומנע מהם להגיע למצבי הבקעה והבקיע את שער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו. 

 

מגד אגבריה (באקה אל גרביה)

מגנה השמאלי של באקה היה מצויין בהגנה וגם עזר רבות לחבריו בהתקפה. סיכן את שער היריבה וכבש את שער הניצחון לקבוצתו. 

 

 מור ברמי (בני זלפה)

בלמה של בני זלפה היה מצויין יחד עם כרם הבלם השני, עצר את התקפות היריבה ולא אפשר להם להגיע למצבי הבקעה. מור עזר לחבריו בחלק ההתקפי וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

קישור:

 

סלים עמאש (צעירי טייבה)

קשרה של טייבה, היה מצויין מול נוג'ידאת, מייצר מצבים חבריו, מנהל את משחק ההקתפה של קובצתו וכבש שער יפה קרוב לסיות שהבטיח את הניצחון החשוב של קבוצתו. 

 

וואיל חירבאווי (הפועל כפר כנא)

קשרה מהצויין של כפר כנא, היה העוגן של קובצתו במרכז המגרש, עצר את התקפות הירבה כבר במרכז המגרש ובישל את שער הניצחון הכל חשוב לקבוצתו. 

 

בר שמש מבאקה אל גרביה, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו. צילום: חגאג רחאל

 

בר שמש (באקה אל גרביה)

קשרה המצויין של באקה, היה מצויין מול נשר, ניהל את משחק קבוצתו במרכז המגרש, ייצר מצבים מסוכנים חבריו והיה מעורב בכל התקפה של קבוצתו. 

 

עמית תקתוק (הפועל מגדל העמק)

קשרה של מגדל העמק היה מצויין במשחק מול קלנסוואה. כבש שער יפה ומעבר לכך היה פעיל מאד במשחק הכל כך חשוב של קבוצתו, איים על שער היריבה ואפשר להגיד שהביא נקודה לקבוצתו. 

 

איתי סוויסה (הפועל קלנסוואה)

קשרה של קלנסוואה, היה מצויין מול מגדל העמק כבש שער אדיר מחוץ לרחבה ובישל את השער לאלירן שמש החלוץ ומעבר לכך ייצר מצבים מצויינים לחבריו. היה מהבולטים בקבוצתו. 

 

התקפה:

 

סמיר פרהוד, שחקן המחזור של אתר גולר! צילום: חגאג רחאל

 

סמיר פרהוד (צעירי כפר כנא)

 

חלוצה של כפר כנא, כבש שער ובישל שלושה שערים והיה מצטיין המשחק מול כאוכב. סמיר מוכיח עוד משחק שהוא חלוץ מעל הליגה וחבל שלא נראה אותו מתמודד בליגות גבוהות יותר. 

 

מיכאל אשכנזי (מכבי אתא ביאליק)

 

חלוצה של מכבי אתא ביאליק היה מסוכן מאד ליד שער היריבה, הטריד רבות את ההגנה וכבש את שער הניצחון לקבוצתו שער שהרחיק את קבוצתו סופית מהתחתית ומקרב אותם אל עבר הפלייאוף העליון. 

 

 

משה וייצמן, ניצחון גדול על רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן המחזור: משה ויצמן (הפועל כפר כנא)

חנא פרהוד עשה ניצחון ענק עם קבוצתו על נוגידדאת אחמד סבא עשה ניצחון של הרבה כבוד מול מכבי טמרה אבל מעל כולם הרשים השבוע משה ויצמן שכנגד כל הסיכויים עשה ניצחון ענק על הפועל רעננה ניצחון שכנראה וישיאיר את כפר כנא בליגה. 

הוסף תגובה
תגובות