0:2 לצעירי טייבה על מכבי נוגי'דאת

הקבוצה של חנא פרהוד חזרה לנצח בניצחון יקר על מכבי נוג'ידאת שממשיכה מנגד לאכזב בסיבוב השני. ירין שרעבי: "יש לנו 4 משחקים עד לסיום העונה, כל משחק הוא גמר גביע".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 26-03-2023
  • 11:12

המחזור ה-26 בליגה א' צפון נמשך אמש (מוצ"ש) במגרש בקרית ים אירחה צעירי טייבה (עונש רדיוס) את מכבי נוג'ידאת למשחק אותו הגדירו בטייבה להיות או לחדול בעקבות תוצאות משחקי קבוצות התחתית ביום שישי. על כר הדשא שחקניו של חנא פרהוד הפסידו במחזור האחרון להפועל קלנסוואה, 1:0 פגשו את האורחים מוג'ידאת שסיימו את העונה וסיבוב שני מאכזב לאחר סיבוב ראשון מצוין.

 

במחצית הראשונה צעירי טייבה היתה טובה על כר הדשא הגיעה למצבים מול שערו של עמית מריג'ן. 7 דקות לסיום המחצית הראשונה ירין שרעבי בחילופי מסירות עם יוגב הייטי משחרר בעיטה מ-20 לפינה, 0:1 צעירי טייבה. במחצית השנייה, המארחת נוג'ידאת החלה לשחק כדורגל נעצרה ביכולת נהדרת של סלאח בלעום שוער צעירי טייבה שמותיר את התוצאה, 0:1. בתוספת הזמן נוג'ידאת הותירה את החלק האחורי חשוף וסלים עמאש בעט מחוץ לרחבת ה-16 קובע, 0:2 יקר וחשוב לצעירי טייבה במאבק על ההישארות בליגה א' צפון. מכבי נוג'ידאת ? הקבוצה שרשמה סיבוב ראשון מצוין ממשיכה בכושר המאכזב במסגרת הסיבוב השני ומשחק שביעי ללא ניצחון.

 

כובש שער היתרון לצעירי טייבה, ירין שרעבי: "ניצחון חשוב, עלינו מעל לקו האדום נקווה לתוצאה טובה במשחק בין הפועל קלנסוואה להפועל מגדל העמק. הנניצחון מוקדש לקהל שמגיע ותומך בקבוצה".

 

קהל אוהדי טייבה, גיע בהמוניו. צילום: אמיר חאג יחיא

 

ניצחון שבא בהמון הקרבה ונחישות על כר הדשא. איך מביאים את היכולת מהניצחון למחזורים הקרובים ?

 

"ממשיכים להאמין אם לא נאמין עדיף לא לעלות לכר הדשא. יכולת תמיד היתה, היה חסר לנו מזל, כדורים לא נכנסו. שמח שהגול הוריד את הלחץ במשחק. מפה הפנים קדימה, יש לנו 4 משחקים עד לסיום העונה, כל משחק הוא גמר גביע".

 

שחקני צעירי טייבה, חוגגים ניצחון. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. משקרים (בראנסי 26-03-2023, 11:19)
    תספרו אמת מה היה שם סימו על תיקו הבעלים והשחקנים עשו מה שרצו היה בלאגן גדול בסוף הפסידו הרבה כסף שם
  2. כתבת שנוג'דאת שיחקה טוב (ברק 26-03-2023, 11:49)
    במחצית השניה. אז למה לקטול אותם. כי הפסידו? אם היו מנצחים היית כותב אותו הדבר?