בדקה ה-90: 0:1 להפועל כפר כנא על הפועל רעננה

בהופעת בכורה על הקווים משה ויצמן מוביל את הפועל כפר כנא לניצחון יקר על הפועל רעננה במאבקיה בתחתית הליגה. ויצמן: "השחקנים הוכיחו היום שהם חבורה של גברים".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-03-2023
  • 14:36
הפועל כפר כנא הגיעה למשחקבידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון יכולה לא להספיק לה. השבוע בכפר כנא מבצעים שינוי בעמדת המאמן וממנים את משה ויצמן שהחליף את פטריסיו סייג שהתפטר מתפקידו. המשחק התחיל בשליטה מוחלטת של כפר כנא שגם הגיע למספר מצבים מצוינים ליד שער רעננה. בדקה ה-26 מהלך כדורגל יפה של כפר כנא וזיקו מוצא את עצמו עם הזדמנות מצוינת להעלות את הקבוצה  הביתית ליתרון אך הוא מפספס את ההזדמנות. עד המחצית המגמה נמשכה ורק קבוצה אחת הייתה על המגרש.
 
המחצית השניה התחילה בדיוק כמו שהיא נגמרה וכבר בדקות הפתיחה היה ניכר שכפר כנא לא מסתפקת בתיקו. רעננה נכנסו למשחק ונראה היה שהמומנטום קצת משתנה. בדקה ה-90 קרן של וואל חרבאוי מוצאת את הראש  של בלם כפר כנא פאדי עווד והקבוצה עולה ליתרון שנשמר עד סוף המשחק. ניצחון בכורה למשה ויצמן כמאמן הפועל כפר כנא שמגדילה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות הפרש.
 
משה ויצמן, ניצחון בכורה על הקווים כמאמן הפועל כפר כנא. צילום: עודד חסין
 
מאמן הפועל כפר כנא, משה ויצמן: "שאפו ענק לשחקנים שעשו משחק טקטי ענק. עשינו התאמות לרעננה וידענו שאם נעצור אותם במספר פרמטרים אנחנו ננצח את המשחק. השחקנים הוכיחו היום שהם חבורה של גברים".

שחקני הפועל כפר כנא, ניצחון דרמטי. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן משה ויצמן (מאיר שמח 25-03-2023, 17:15)
    הנהלת כפר כנה אלופים ידעו איזה מאמן יחלץ אותם מהמשבר מאמן ששייך לרמות הגבוהות ביותר
  2. מכור מכור מכור (מה עם ויצמן יער 25-03-2023, 21:51)
    בדקה ה89 הביט עבר לחשבון בנק רעננה דקה 90 0-1 כפר כנא וכל מילה מיותרת !
  3. משה ויצמן (פנדי מימון אימפריה 26-03-2023, 00:00)
    איזה מאמן. איזה אישיות. ראיתי את הניהול משחק שלו בשבת מהיציע והוא פשוט גאון כדורגל. לא מובן איך בועיינה הפסידה אותו. הפסד של בועיינה רווח של כפר כנא בהצלחה לבועיינה במשחקי המבחן
  4. מחירת סוף האונה (וואליד עבדאללה 26-03-2023, 09:42)
    איזו כדורגל אלוב פשוט ליגה ג, אין כלום ושום דבר טוב וואלה נשבה לכם , הכל מכור , 89 דק כבר כנא לא בעטה לשחק אבילו כדור אחד , ובתאום דקה 91 גול וואלה יופי איזה מחירה במחיר מיוחד !