חזרה לעצמה: 0:1 לבאקה על נשר

הקבוצה של אסי אלימלך חזרה למסלול הניצחונות לקראת המפגש במחזור הבא מול איחוד בני שפרעם. אלימלך אמר לקראת המשחק מול שפרעם במחזור הבא: "ההזדמנות האחרונה לצמצם את הפער לשתי נקודות".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-03-2023
  • 17:37

המחזור ה-26 בליגה א' צפון הפגיש באצטדיון בבאקה את הפועל המקומית ועירוני נשר למפגש מסקרן. המארחת ציפו להתאושש מההפסד במחזור האחרון לצעירי כפר כנא בעוד האורחת בסיבוב שני מצוין לאחר הפסד לאיחוד בני שפרעם במחזור האחרון. המארחת חסרה עם עידן בנימין ואברהם ראדי פתחה טוב את המחצית הראשונה היתה מסוכנת מול שערו של מהדי זועבי.  על סף המחצית הראשונה באקה עלתה ליתרון במהלך כדור מצוין שמסתיים בשער של מג'ד אגבאריה בשערו השני העונה, 0:1. באקה קופחה אף לקראת סיום המחצית בכדור עונשין לאחר נגיעת יד של שחקן נשר ברחבה.

 

במחצית השנייה, באקה המשיכה לשלוט בכדור ולהגיע למצבים. נשר שיחקה על התקפות מתפרצוצת וכדורים ארוכים לשחקני ההתקפה בראשות עזאת ח'לאילה ושאדי מסארווה. עשר דקות לסיום המשחק נשר נותרה בעשרה שחקנים ששלומי בן מוחא ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום. עד לסיום באקה יכלה להגדיל את התוצאה הירבתה להחמיץ. 

 

מאמן הפועל באקה אל גרבייה, אסי אלימלך: "משחק לא קל בכלל, בהתחשב הצום של הרמאדן יש מספר שחקנים בקבוצה שצמים ולא היה לנו קל. הגענו בהרכב סחר ללא עידן ואברהם שחקנים צועים, הלך מאוד מאוד קשה.  כבשנו גול במהלך נהדר של כדורגל, יכלנו להגדיל את התוצאה לקראת סיום המשחק, כל הכבוד לשחקנים הנפים לשפרעם".

 

ניצחון לאחר הפסד לצעירי כפר כנא במחזור האחרון. מה השינוי שחל בקבוצה מההפסד לצעירי כפר כנא ?

 

"לא חל שינוי מסוים, נגד כפר כנא היינו סבירים והגענו ל3-4 מצבים במחצית הראשונה למרות משחק לא טוב. לצערי במחצית השנייה לא הגענו. אספנו את השחקנים עבדנו לאורך השבוע כמו שאנחנו יודעים ועשינו את זה מול נשר. אסור לנו להוריד רגל מהגז, להמשיך להאמין שהמציאות הזאת יכולה להשתנות, וגם אם לא, לבוא לפלייאוף בשיא המוכנות, אסור להגיע לפלייאוף שאננים אלא בשיא המוכנות ולעשות את העבודה".

 

במחזור הבא, איחוד בני שפרעם איך נערכים לקראת המשחק ?

 

"משחק מאוד חשוב אם אנחנו לא נעלה מהמקום הראשון אז אנחנו נהיה בפיילאוף, אז הכי טוב להגיע לפלייאוף מהמקום השני. זאת ההזדמנות האחרונה לצמצם את הפער לשתי נקודות, בטח ובטח בבית אנחנו חייבים לעשות את זה. אנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים לזה בשיא המוכנות במטרה אחת, לנצח".

שחקני באקה אל גרבייה, חוזרים לנצח. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות