סיכום משחקי שישי: צעירי כפר כנא הביסה את כאוכב. בני אילת מסתבכת

הקבוצה של הישאם זועבי ממשיכה במסע לליגה הלאומית שהביסה 4:1 את הפועל כאוכב. הפועל בועיינה הפסידה לאתא ביאליק והסתבכה בחלק התחתון. בני אילת הפסידה להפועל מרמורק 1:2 ומסתבכת בתחתית.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 24-03-2023
  • 15:05

ליגה א' דרום:

 

הפועל בקעת הירדן - עירוני כסייפה 1:4

 

המארחת התאוששה מההפסד לבני אילת במחזור הקודם מול עירוני כסייפה שרשמה הפסד שני ברציפות ויכולת מאכזבת על כר הדשא.  יאן בנבניסטי ואיתן קומיסרוב העלה את בקעת הירדן ליתרון 0:2 במחצית הראשונה. במחצית השניה, שלו סבג עוד הפריח תקווה בקרב כסייפה שצימק 1:2. יוסי סלליך וברק בורשטיין הוסיפו שער כ"א רבעו, 1:4 גדול לבקעת הירדן.

 

מ.ס דימונה - שמשון כפר קאסם 1:1

 

הקבוצה של רומן זולו נעצרה לאחר 2 ניצחונות בביתה מול שמשון כפר קאסם. משה אסולין כבר במחצית הראשונה לזכות דימונה מחזור שני ברציפות. בתוספת הזמן, הייפורד אדג'י כבש שער שיוויון דרמטי וקבע, 1:1 בסיום. איציק שולמייסטר הצטיין בשערה של שמשון כפר קאסם. 

 

איציק שולמייסטר, הצטיין בשערה של שמשון כפר קאסם. צילום: רון בלומנטל

 

 

עירוני מודיעין - בית"ר תל אביב/בת ים 0:0

 

שחקניו של חיים לוי מפספסים הזדמנות להגדיל את הפער מהקו האדום מסיימים בתיקו מאכזב מול היורדת לליגה ב', בית"ר תל אביב/בת ים.  

 

הפועל מרמורק - בני אילת 1:2

 

הקבוצה של ויקטור גניש מפגינה רוח ספורטיבית על כר הדשא מול בני אילת. הראל בן אבי העלה את מרמורק ליתרון על סף המחצית הראשונה.  במחצית השנייה האורחת חיפשה שער שיוויון. בתוספת הזמן עידו בנבניסטי הכפיל את היתרון למרמורק, 0:2. ינאי דוד רק צימק בתוספת הזמן לבני אילת שחוזרת למסלול ההפסדים ונותרת מתחת לקו האדום. 4 מחזורים לסיום העונה הסדירה בני אילת מסתבכת.

 

הראל בן אבי, עונה מצוינת לקשר. צילום: דוברות הפועל מרמורק

 

 

ליגה א' צפון:

 

הפועל כאוכב - צעירי כפר כנא 4:1

 

ניצחון גדול לצעירי כפר כנא שממשיכה להרשים במסע לליגה הלאומית. ירין אברהם פתח את מסכת השערים כבר בדקה ה-15, 1:0. 4 דקות חולפות ואנס נסאר הכפיל את היתרון, 2:0. נגמר ? לא אם שואלים את מלך השערים של הליגה סמיר פרהוד שכבש את השלישי, 3:0. במחצית השניה סוהיל ארמלי הצטרף לרשימת הכובשים בצעירי כפר כנא, 4:0. אחמד חלאיילה רק צימק עבור כאוכב.

 

סמיר פרהוד, צעירי כפר כנא בניצחון גדול. צילום: חגאג רחאל

 

מכבי אתא-ביאליק - הפועל בועיינה 0:1

 

הקבוצה מהקריות מבטיחה באופן רשמי עונה נוספת בליגה א' לאחר ניצחון על הפועל בועיינה. שאדי חמודה בהופעת בכורה על הקווים כמאמן בועיינה ראה את מיכאל אשכנזי כובש במחצית השנייה שער ניצחון לאתא-ביאליק ומסבך את קבוצתו בתחתית הליגה.

 

הפועל כפר כנא - הפועל רעננה 0:1

 

ניצחון בכורה למשה ויצמן על הקווים כמאמן הפועל כפר כנא על חשבונה של הפועל רעננה. לאחר 90 דקות ללא שערים כבר היה נראה שתי הקבוצות בדרך לחלוקת נקודות, פאדי עוואד כבש שער ניצחון דרמטי להפועל כפר כנא. הפועל רעננה ממשיכה בחוסר היציבות לקראת משחקי הפלייאוף.

 

משה ויצמן, ניצחון בכורה כמאמן הפועל כפר כנא על הרעננה. צילום: עודד חסין

 

 

שחקני צעירי כפר כנא חוגגים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. הביט עבר בדקה ה89 ???????? (מוחמד חמודי 24-03-2023, 16:04)
    הביט עבר בדקה ה89 ובדקה ה90 איזה פלא כפר כנא ניצחו ????????????
  2. משה ויצמן (שלום 24-03-2023, 19:35)
    זה מאמן ששייך למות הגבוהות לא מבין מה עושה בליגות הנמוכות במשחק היום ראינו מאמן שמוציא מים מהסלע.נגד קבוצה איכותית שירדה אשתקד מהלאומית שאפו ויצמן
  3. שאדי חמודה (מיקי 24-03-2023, 19:37)
    שים לב חמודה עד סוף העונה אתה מפסיד הסיבה . מי שחוטר וממלא ברעל הנהלה שלמה נגד משה ויצמן סופו לרדת ליגה בועיינה תצלמו מה שכתבתי
  4. משה ויצמן כנס (פנדי מימון 24-03-2023, 22:11)
    הייתי במשחק היום ונהנתי מניהול המשחק שלך. אתה גדול רווח ענק של כפר כנא. בהצלחה לבועיינה בליגה ב
  5. מה עם בקה? המיקום שלה חשוב יותר מאתא ביאלק ורעננה קצת מקצעיות (עמית 25-03-2023, 11:10)
    יש לה סיכוי לעלות ליגה ובשישי מארחת את שפרעם.