ממשיכה בשלה: 4:1 לצעירי כפר כנא על הפועל כאוכב

הקבוצה של הישאם זועבי ממשיכה במסע לעבר הליגה הלאומית שהביסה 4:1 את הפועל כאוכב. פרהוד: "נשאר לנו ארבעה משחקים עד לסיום המשימה, אין לנו זמן לאבד נקודות, יש מטרה אחת והיא לנצח".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-03-2023
  • 12:29

המחזור ה-26 בליגה א' צפון נערך בסוף השבוע. בכאוכב אירחה הפועל המקומית את צעירי כפר כנא למפגש קצוות. המארחת בעונה מאכזבת ציפתה לחבר ניצחון שני ברציפות לאחר הניצחון במחזור האחרון מול הפועל בועיינה. מנגד האורחת ידעה איבוד נקודות יוריד את הקבוצה למקום השני בסיום המחזור.

 

על כר הדשא האורחים פתחו נהדר את המשחק ועלו ליתרון כבר לאחר 15 דקות שירין אברהם כובש שער בכורה בקבוצה, 1:0. כפר כנא המשיכה להכתיב את הקצב על כר הדשא. ארבע דקות חולפות וזה 2:0 שאנס נסאר כובש. המארחת המשיכה להפגין יכולת חלשה המאפיינת את הקבוצה מפתיחת הסיבוב השני ספגה את השלישי בדקה ה-26' שסמיר פרהוד מלך שערי הקבוצה קובע, 3:0 במחצית הראשונה.

 

הישאם זועבי, יכול לחייך תצוגת כדורגל גדולה של צעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל​

 

במחצית השנייה צעירי כפר כנא פתחה זהה לראשונה. שש דקות במחצית השניה קפטן הקבוצה, סוהיל ארמלי כבש את הרביעי, 4:0 גדול לצעירי כפר כנא. כאוכב צימקה עשר דקות לאחר מכן משער של אחמד חלאיילה, 1:4. עד סיום המשחק התוצאה נשמרה בעינה, צעירי כפר כנא בניצחון מרשים 4:1 ממשיכה לשמור על הפסגה 4 מחזורים לסיום עונת המשחקים.

 

שוער צעירי כפר כנא, דורון מיכאלי: "ניצחון חשוב שמקרב אותנו לאליפות חשובה. נשארו עוד ארבעה משחקים, אני מאמין בסגל שלנו שנוכל להצליח, הכל תלוי בנו".

 

4 מחזורים לסיום העונה, במחזור הבא מכבי אתא-ביאליק. איך שומרים על המשכיות ?

 

"ממשיכים עם האימונים הטובים של הצוות אימון שלנו, הישאם וברטי. ממשיכים להישאר מגובשים כמו שהיינו מפתיחת העונה, זה סוד ההצלחה שלנו".

 

חלוץ צעירי כפר כנא, סמיר פרהוד: "מאוד שמח על הניצחון עוד שלוש נקודות יקרות. אפשר לסמן עוד וי, נשאר לנו ארבעה משחקים עד לסיום המשימה, אין לנו זמן לאבד נקודות, יש מטרה אחת והיא לנצח.  מאוד שמח על הנחישות והפרגון של החברים לקבוצה, מקווה שנמשיך ככה להאמין שהכל אפשרי. לא מסתכלים על שום קבוצה, הכל תלוי בנו ונעשה הכל לעמוד במטרה".

 

 

אנס נאסר, חוגג בסיום המשחק עם קהל אוהדי הקבוצה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות