מוחמד דיאב הורחק משלושה משחקים

שוער הפועל בני זלפה ספג הערב עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל, בעקבות הרשעה בבין הדין של ההתאחדות לכדורגל במשחק מול מ.ס טירה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 22-03-2023
  • 21:03

שוער הפועל בני זלפה, מוחמד דיאב, הורחק הערב (רביעי) משלושה משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זכר לאירוע במשחק מול מ.ס טירה במסגרת המחזור ה-24. 

 

בדו"ח המשחק נכתב: "בדקה 75 החלו מהומות גדולות ביציע שמאכלס את אוהדי טירה , נזרקו כסאות , האוהדים הזועמים התכנסו ליד הגדר והיה נראה שיש להם כוונה להכנס למגרש . כתוצאה מאותן המהומות זיהה שוער זלפה דיאב מוחמד לכאורה כי אביו נפגע מכסא שעף לעברו ורץ אל הקהל בכוונה להשתתף במהומה. אני שהבנתי את האירוע לא יכולתי להמשיך את המשחק לאחר שהתייעצתי עם קצין הביטחון ומנהל האירוע שנכחו באצטדיון, החלטתי להמתין למשטרה שתגיע . לאחר שהמשטרה נכנסה בערך כ- רבע שעה של המתנה החלטתי לחדש את המשחק . לבסוף המשחק הסתיים בצורה ספורטיבית. לאחר שחידשתי את המשחק הרחקתי בכרטיס אדום ישיר את שוער זלפה".

 

מוחמד דיאב, יחסר לבני זלפה במחזורים הקרובים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה כיףףף (הוגה מהליגה 23-03-2023, 04:46)
    האהבל הזה חושב שבא לשכונה , אבא שלו התגרה בקהל גם הוא התגרה בקהל , וגם סבע מאמן זלפה(למי ששכח פעם סבע יצג את המגזר), אבא שלו מוכה ומגיע לו והוא הורחק , יששש , אני בטוח שלא ישכח את היום הזה . תהנה דיאב חחחח