נבחרת המחזור ה-25: ליגה א' צפון

המחזור ה-25 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו צעירי כפר כנא ושפרעם עם ניצחונות משמעותיים ממשיכים בריצה שלהם אל עבר הלאומית. התחתית בוערת לאחר ניצחון ענק של קלנסוואה על טייבה, מגדל העמק על קריית אתא וטמרה על כפר כנא. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-03-2023
  • 15:33

ונעבור למצטיינים:

 

שוער:

 

רותם דהן (הפועל קלנסוואה)

שוערה המצוין של קלנסוואה, עם מספר הצלות מדהימות, שומר על רשת נקייה ולמעשה מביא ניצחון לחבריו. רותם שוער צעיר ומוכשר, עתידו עוד לפניו.

 

הגנה:

 

אוהד אלביליה (הפועל רעננה)

מגנה של רעננה, הציג יכולת מעולה בהגנה ותמך רבות בחלק ההתקפי. אוהד עשה ככול העולה על רוחו וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. 

 

אנצ קולזליקו (מגדל העמק)

מגנה של מגדל העמק כבר משחק שני שהוא מצטיין ועושה עבודה נהדרת בתפקיד המגן. מחלץ כדורים ותומך רבות בחלק ההתקפי. 

 

גיזי דאבור, היה מהמצטיינים בקבוצתו מול באקה אל גרביה. צילום: חגאג רחאל

 

גיזי דאבור (צעירי כפר כנא)

בלמה של כפר כנא, היה מצויין מול באקה אל גרביה, חילץ כדורים מהיריבה, עצר את היריבה במשחק חזק אך גם חכם והוציא את חבריו להתקפות. 

 

מור ברמי (בני זלפה)

בלמה של בני זלפה היה נפלא מול טירה, חילץ כדורים רבים, לקח כל כדור ראשון ולא אישפר להתקפת טירה להגיע למצבי הבקעה וזאת למרות שזלפה הייתה בנחיתות מספרית. 

 

שרון לוי ( איחוד בני שפרעם)

מגנה המצוין של שפרעם, היה נפלא על הקו השמאלי של קבוצתו, סגר בחלק ההגנתי, תמך רבות בחלק ההתקפי ובישל שער שעזר לקבוצתו לנצח את נשר במשחק חוץ חשוב. 

 

קישור:

 

אופק מרום (צעירי כפר כנא)

כוכבה של צעירי כפר כנא, היה מצוין מול באקה, רואים שהכל עובר דרכו, כל ההתקפות המסוכנות מתחילות אצלו ואופק הוא ווינר גדול כשכבש גם את שער הניצחון הכל כך חשוב.

 

אמיר לביא (הפועל רעננה)

קשרה של רעננה היה פעיל מאד בניצחון של קבוצתו על נוגידאת, היה מאוד פעלתן ונייד - וגם ייצר מצבים טובים לחבריו כשבנוסף גם בישל לאליאור סיידר את שער הניצחון.

 

אופק מרום, כוכבה של צעירי כפר כנא. מוביל את קבוצתו ללאומית. צילום: חגאג רחאל

 

עמית מזרחי (מגדל העמק)

קשרה של מגדל העמק היה נהדר מול קרית אתא, עזר לחבריו בחלק ההגנתי ובהחלק ההתקפי היה הדומיננטי ביותר בקבוצתו כאשר כבש שער שלא רואים כל יום מ-30 מטרים מהצד. 

 

ויטלי גנון (הפועל קלנסוואה)

קשרה של קלנסוואה חוזר להראות את יכולתו הטובה מלפני מספר שנים, ויטלי עם שליטה מצוינת בכדור מייצר התקפות לחבריו ובישל את שער הניצחן לאלירן שמש. 

 

ריבל דהאמשה (בני זלפה)

קשרה של בני זלפה היה מצויין מול טירה, ייצר מצבים לחבריו, היה פעיל מאד במרכז המגרש גם בחלק ההגנתי וגם בחלק ההתקפי. ללא ספק היה מהבולטים בניצחון החשוב של זלפה על טירה. 

 

התקפה:

 

דני עאמר (בני שפרעם)

חלוצה של שפרעם היה מצויין במשחק חוץ מול נשר, הטריד רבות את הגנת היריבה מנשר, סיכן את שער היריבה וכבש שער חשוב שהביא עוד ניצחון לקבוצתו. 

 

הישאם זועבי, מאמן המחזור של אתר גולר. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן: הישאם זועבי (צעירי כפר כנא)

מאמנה של צעירי כפר כנא נחל מספר אכזבות בעיקר בסיבוב השני אבל השבוע עשה ניצחון גדול על באקה אל גרביה והוכיח שהוא יכול להעלות את כפר כנא לליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל. 

 

הוסף תגובה
תגובות