2:1 לבני זלפה על מ.ס טירה

הקבוצה של אחמד סבע רשמה ניצחון יקר לאחר 2 הפסדים רצופים מול מ.ס טירה. גנאים: "יש לנו קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה והוכחנו את זה לאורך העונה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 19-03-2023
  • 16:42

המחזור ה-25 בליגה א' צפון הפגיש באצטדיון בבאקה אל גרבייה את מ.ס טירה והפועל בני זלפה למפגש מסקרן בו שתי הקבוצות ידעו ניצחון יקרב את המנצחת לכרטיס המיוחל לפלייאוף ומנגד המפסידה תתרחק. על כר הדשא המארחת ציפתה להמשכיות לאחר ניצחון מרשים 5:2 על הפועל כפר כנא בעוד האורחת הפסידה 1:3 לאיחוד בני שפרעם.

 

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של מ.ס טירה ששלטו במרכז המגרש בדקות הפתיחה. דקה 12' טירה עולה ליתרון שגל שלום כובש 0:1. זלפה נכנסה למשחק דווקא לאחר ספיגת השער החלה ייצר מצבים מול שערה של טירה. 7 דקות לסיום המחצית הראשונה, זלפה מיששה את הלחץ לשער שיוויון של פיראס גנאים בשערו ה-12 העונה, 1:1.

 

במחצית השנייה זלפה היתה עדיפה ומסוכנת על כר הדשא והפכה את התוצאה בדקה ה-73' שמור ברמי בלם הקבוצה קוע מהפך, 2:1. דווקא לאחר כיבוש השער החלה מהומה על כר הדשא ששוער זלפה מוחמד דיאב התגרה בקהל אוהדי מ.ס טירה ראה את הכרטיס האדום שלא נשאר חייב והחל לזעום על ספסל האורחת דבר שהוביל את יושביו להכנס לכר הדשא. המשחק הופסק לדקות ארוכות עד שאנשי האבטחה הגיעו. טירה חיפשה שער שיוויון ביצעה חילוף כפול שאליאס זנה ומנסור ממון נכנסו לכר הדשא. בתוספת הזמן זלפה יצאה להתקפה בסיומה מוחמד קנואתי הכפיל את התוצאה, 3:1 מרשים לזלפה.

 

אחמד סבע, יכול לחייך בסיום. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן הפועל בני זלפה, אחמד סבע: "עשינו משחק גדול, ניצחון גדול  מגיע לכל השחקנים שעשו את העבודה גברים אחד אחד. עמדנו נכון למרות שהיינו בעשרה שחקנים הוכחנו אופי, כל הברכות מגיעות לשחקנים שלי. ניצחנו קבוצה חזקה, אנחנו בדרך הנכונה שומרים על המקום החמישי עד סיום העונה".

 

ניצחון שמגיע לאחר הפסד במחזור האחרון לאיחוד בני שפרעם. מה ניצח תמשחק ?

 

"קבוצה של גברים זה מה שניצח את המשחק, השחקנים ניצחו את המשחק, המשך ישיר לניצחון במשחק מול רעננה באמצע השבוע בגביע האיזורים".

 

כובש שער היתרון לבני זלפה, פיראס גנאים: "משחק מאוד קשה מול קבוצה שקשה להוציא ממנה נקודות. יש לנו קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגה והוכחנו את זה לאורך העונה. מגיע מילה טובה לצוות המקצועי בראשות אחמד סבע ולכל השחקנים".

שחקני בני זלפה, ניצחון גדול. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות