צל"ש-טר"ש מחזור 25 ליגה א' צפון

המחזור ה-25 בליגה א' צפון שוחק בסוף השבוע אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 21-03-2023
  • 09:23

צל"ש השבוע: צעירי כפר כנא 

 

פיראס מוגרבי רשם ניצחון יקר בנשר, אסף בוסקילה רושם ניצחון שני הרציפות במגדל העמק אבל צל"ש השבוע מוענק להישאם זועבי וצעירי כפר כנא. הירוקים/לבנים המשיכו ברצף הניצחונות בניצחון 0:1 על  הפועל באקה אל גרבייה במפגש הצמרת. הישאם זועבי ושחקניו ממשיכים בכושר המצוין במסע לעבר הליגה הלאומית, כפר כנא מוכיחה העונה הקבוצה בנויה מסגל שחקנים צעיר בשילוב שחקנים וותיקים עם קהל אוהדים תומך לצד הנהלה שאינה מחסירה דבר להצלחה של הקבוצה, צעירי כםר כנא בדרך הנכונה לליגה הלאומית. מחזור קודם ניצחה הקבוצה במשחק חוץ 1:0 את עירוני נשר. זמן שקבוצות ליגות א' מציגות תקציבי עתק ושחקנים המקבלים סכומים גבוהים ואינם מביאים תוצאות על כר הדשא, צעירי כפר כנא מוכיחה בכדורגל כסף זה לא שם המשחק. שאפו להישאם זועבי ושחקניו על עונה מצוינת !

 

הישאם זועבי, מוביל את צעירי כפר כנא לעונה מצוינת. צילום: חגאג רחאל

 

טר"ש השבוע: הפועל בועיינה

 

הפועל כפר כנא מפסידה לטמרה, מכבי נוג'ידאת ממשיכה לאכזב ורושמת הפסד ברעננה אבל טר"ש השבוע מוענק להפועל בועיינה. הקבוצה עד לפני חודש היתה הלהיט החם של ליגה א' צפון ממשיכה לאבד גובה והשיא הגיע בסוף השבוע בהפסד ביתי 3:1 להפועל כאוכב.

 

שחקני בועיינה, ממשיכים בכושר המאכזב. צילום: עודד חסין

 

בסיום המשחק הודיע מאמן הקבוצה משה ויצמן על התפטרותו מאימון הקבוצה. בועיינה ממשיכה בכושר המאכזב עם הפסד חמישי ברציפות וביום בהיר הקבוצה מוצאת עצמה רק 4 נקודות הפרש מהמקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן. מה שבטוח אם בהפועל בועיינה רוצים להבטיח עונה נוספת בליגה א' צפון חייבים להתעורר לפני שימצאו עצמם נכנסים לקרבות התחתית חמישה מחזורים לסיום העונה.

 

שחקני צעירי כפר כנא, ממשיכים בעונה המצוינת. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכל הנהלת בועיינה חגגתם לפי 3 שבועות מה קרה הגלגל מתהפך (הוגה דעות 21-03-2023, 10:05)