אליאור סיידר: "שמח שהצלחנו להביא את האיכות שלנו לניצחון"

הקבוצה מהשרון חזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של מכבי נוגי'דאת שרושמת הפסד שני ברציפות.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-03-2023
  • 13:51

הפועל רעננה אירחה במסגרת המחזור ה-25 בליגה א' צפון את מכבי נוגי'דאת. המארחת איבדה במחזור האחרון שלוש נקודות במאבק בצמרת הליגה שסיימה בתיקו 1:1 מול הפועל קלנסוואה. האורחת מנוגי'דאת רשומה על התוצאה של המחזור שהפסידה בביתה 2:0 למכבי טמרה. על כר הדשא באצטדיון קרני ברענננה שתי הקבוצות עלו בציפייה לזכות בניצחון.

 

המחצית הראשונה בשליטה של שחקני רעננה שהיו עדיפים על פני שחקני נוגי'דאת שנראה שהמשיכו ביכולת החלשה מהמשחק מול טמרה. שחקניו של עידן בראון היו מסוכנים מול שערו של עמית מריג'ן. במחצית השנייה רעננה עלתה נחושה מחדר ההלבשה במטרה להכריע את המשחק. משחק מצוין של החלק ההתקפי בראשות סראג' נאסר ואליאור סיידר מובילים לשער יתרון של האחרון, 0:1 רעננה. סיידר כובש את שערו ה-12 העונה בליגה. האורחים עוד הגיעו למספר מצבים מול שערו של דודי אלון ללא סיומת. רעננה רושמת ניצחון לאחר 2 משחקים ללא ניצחון ובמחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל כפר כנא. האורחת, רושמת הפסד ליגה שני ברציפות ומשחק שישי ללא ניצחון.

 

עידן בראון, רעננה חוזרת למסלול הניצחונות. צילום: עודד חסין

 

כובש שער הניצחון, אליאור סיידר: "משחק לא פשוט, נוגי'דאת קבוצה טובה אך לבסוף אני שמח שהצלחנו להביא את האיכות שלנו לניצחון. ניצחון חשוב אחרי תקופה ללא ניצחון, שמחים ומסתכלים קדימה לעבר המשחק הבא".

 

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה של כדורגל. במחזור הבא הפועל כפר כנא, ביכולת הנוכחית של רעננה זה יספיק לניצחון ?

 

"בסופו של דבר אנחנו באמת מאמינים שהכל תלוי בנו, אנחנו באים כל משחק כדי לנצח וכך נעשה בשבוע הבא במשחק מול הפועל כפר כנא ובעזרת השם ננצח".

 

אתה רואה את יתר קבוצות הצמרת בליגה א' צפון, הפועל רעננה מסוגלת להעפיל לליגה הלאומית ממשחקי הפלייאוף ?

 

"בהחלט, מאמינים בעצמינו מאוד".

אליאור סיידר, כובש שער הניצחון להפועל רעננה. צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות