לא מוותרת: 1:3 למכבי טמרה על הפועל כפר כנא

ניצחון מרשים לקבוצה שרבים סברו ידה לליגה ב' רשמה ניצחון יקר על הפועל כפר כנא וחזרה למאבק על הזכות לשחק עונה נוספת בליגה א' צפון. חלאילה: "ניצחון חשוב מאוד, מכבי טמרה חזרה לליגה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-03-2023
  • 18:42

המחזור ה-25 בליגה א' צפון, מכבי טמרה אירחה במגרשה את הפועל כפר כנא למפגש תחתית מסקרן בין שתי קבוצות טרם פתיחת המשחק ידעו כל תוצאה מלבד ניצחון ושלוש נקודות אינה תתקבל. המארחת רשמה במחזור הקודם ניצחון חוץ על מכבי נוג'ידאת  פתחה מצוין את המשחק החלה לייצר מצבים מול שערה של  כפר כנא. האורחת תחת מאמנה פטריסיו סייג מאמן מכבי טמרה בפתיחת העונה נותרה בדקה ה-15 בעשרה שחקנים שהאדי רבאח ראה את הכרטיס האדום. דווקא בחסרון מספרי על כר הדשא כפר כנא עלתה ליתרון 1:0 משער של שאקר סאקר, 1:0.  טמרה חזרה למשחק על סף המחצית הראשונה שויאם זחאקלה כבש שער שיוויון, 1:1.

 

מחצית השנייה טמרה רצתה יותר היתה עדיפה על פני שחקני כפר כנא.  טמרה המשיכה לסכן את שערה של כפר כנא, דקה 90' המארחת השלימה מהפך שויאם זחאקלה משלים צמד שערים, 1:2. בתוספת הזמן האורחים חיפשו שער שיוויון הותירו את החלק האחורי חשוף ראו את מוחמד חלאיילה כובש את השלישי לטמרה, 1:3. לאחר כיבוש השער כפר כנא סיימה את המשחק בתשעה שחקנים שמואמן דיאב הורחק בשורות כפר כנא דבר שלא מנע בסיום את הניצחון של מכבי טמרה שחוזרת לחיים במאבק על על ההישארות בליגה. מכבי טמרה מצמקת לארבע נקודות הפרש מהמקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן ורק 2 נקודות מהפועל קלנסוואה במקום ה-15. הפועל כפר כנא ? הקבוצה של פטריסיו סייג ממשיכה להסתבך בתחתית הליגה.

 

אחמד קסום, ניצחון מרשים למכבי טמרה. צילום: חגאג רחאל

 

שוער מכבי טמרה, אסף רז: "ראו קבוצה אחת על המגרש.  נקלענו לפיגור אבל המשכנו לשחק בסבלנות, אני שמח שהתוצאה שיקפה את המתרחש במגרש. חיברנו שני נצחונות רצופים ועם הפנים למשחק הבא,  עכשיו כבר מאמינים שאפשר לעשות את הבלתי יאומן ולהשאיר את המועדון הזה בליגה".

 

ניצחון שני ברציפות. טמרה חוזרת לחיים במאבק על ההישארות בליגה. מה השינוי שחל בקבוצה ?

 

"חזרנו להתאמן במגרש שלנו והאימונים עם חאלד בקצב גבוה, כל הדברים האלה נתנו לנו יותר אוויר ואמונה ומקווה שנמשיך ככה".

 

4 מחזורים לסיום העונה, איך שומרים על המשכיות במשחק הבא מול זלפה ?

 

"מגיעים עם אמונה ומגיעים להילחם, כל משחק עד סוף העונה הוא כמו גמר גביע".

 

קפטן הקבוצה-מאמן, חאלד חלאילה: "ניצחון חשוב מאוד, מכבי טמרה חזרה לליגה, מקווה שיהיה נס ונישאר בליגה, טמרה קבוצה חשובה לליגה א'. כל עוד אני מאמן/שחקן אעשה הכל שננצח את המשחקים שנותרו עד לסיום העונה".

 

שחקני מכבי טמרה, חוזרים לחיים בתחתית הליגה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות