אופק חדש: 0:1 לצעירי כפר כנא על באקה אל גרבייה

הקבוצה של הישאם זועבי ממשיכה במסע לעבר הליגה הלאומית שניצחה במשחק העונה את באקה אל גרביה 0:1. זועבי: "נשאר לנו חמישה משחקים, הכל תלוי בנו".אלימלך:"משחק לא טוב שלנו. הגענו למצבים מצויינים כדי לנצח את המשחק".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 17-03-2023
  • 14:52

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א' צפון, צעירי כפר כנא אירחה את הפועל באקה אל גרבייה למפגש צמרת מסקרן כמה שנראה משחק עונה לכל דבר כאשר הראשונה אירחה את השלשית בטבלה כשרק שתי נקודות מפרידות בין השתיים. קהל גדול הגיע לעודד את המשחק.

 

קהל כפר כנא, ראה ניצחון גדול של קבוצתו. צילום: חגאג רחאל

 

שחקני באקה אל גרביה, הגיעו למצבים אך הרבו להחמיץ. צילום: חגאג רחאל

 

שחקני כפר כנא, עשו ניצחון גדול מבחינתם. צילום: חגאג רחאל

 

אסי אלימלך, הפסד מאכזב לבאקה. צילום: חגאג רחאל

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בכושר מצוין במטרה אחת וברורה לנצח. . המארחת מכפר כנא פתחה נהדר את המשחק עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-9 לאחר שסוהיל ארמלי בכדור רוחב לרחבת ה-16, הכדור מורח לא טוב ע"י שחקני הגנת באקה הישר לרגליו של שחקן כפר כנא,אופק מרום אשר בועט עם ה"פס" חזק למרכז השער לחלק העליון של השער וקובע 0:1 חשוב לקבוצתו! 

 

אופק מרום חוגג לאחר כיבוש השער. צילום: חגאג רחאל

 

במחצית השנייה שתי הקבוצות חיפשו את שער המיוחל. כפר כנא היתה קרובה להכפיל את היתרון, עלי דחלה פרץ באגף ימין ומסר רוחב לאנס נאסר שבועט מ-15 מטר מעל למשקרוף. באקה הגיע להזדמנות הטובה במשחק בדקה ה-70' מג'ד אגבאריה שחרר בעיטה מ-18 מטר ופגש את המשקוף של דורון מיכאלי שוער צעירי כפר כנא. עד סיום המשחק שחקני כפר כנא שמרו על היתרון המקנה לקבוצה שלוש נקודות יקרות וניצחון מספר 17 העונה המקרב את הקבוצה לליגה הלאומית, חמישה מחזורירם לסיום העונה.

 

בר שמש שומר על הכדור. צילום: חגאג רחאל

 

 

 

צילום: חגאג רחאל

 

הישאם זועבי, ניצחון גדול לצעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן צעירי כפר כנא, הישאם זועבי בסיום: :"אנחנו מקום ראשון, הכל תלוי בנו. ניצחנו את נשר ובאקה. נשאר לנו חמישה משחקים, הכל תלוי בנו. גם אם לא נעלה ליגה, השחקנים שלי הם ה-11 של העונה. אנחנו הקבוצה עם התקציב הנמוך בליגה, מגיע לשחקנים את כל השאפו".

 

גיזי דאבור, בלמה של כפר כנא, שמר על קבוצתו היטב מספיגה. צילום: חגאג רחאל

 

אופק מרום, כוכבה של כפר כנא העונה. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן באקה אל גרביה, אסי אלימלך:"משחק לא טוב שלנו, חבל שאחרי שלושה משחקים שהצגנו יכולת טובה, דווקא היום במשחק כזה חשוב הצגנו משחק פחות טוב, הגענו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק. הפנים לשבוע".

 

יש עוד סיכוי לעלות ליגה העונה:"כן. ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לעלות ליגה. נשארו עוד חמישה משחקים ונעשה את המקסימום ובע"ה יהיה בסדר"

 

אופק מרום, שער ניצחון ענק שלו הביא ניצחון חשוב. צילום: חגאג רחאל

שחקני צעירי כפר כנא חוגגים בסיום המשחק. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות