תחזית ליגה א' צפון מחזור 25

המחזור ה-25 בליגה א' צפון הגיע, מחזור בו צעירי כפר כנא תארח למשחק עונה את הפועל באקה אל גרבייה בעוד שפרעם תתארח אצל עירוני נשר. ומה עם התחתית ? האם טמרה תעשה את הבלתי יאומן שתנצח את הפועל כפר כנא ותחזור לחיים במאבק על ההישארות בליגה ? ומה עם מגדל העמק ? האם תמשיך במסלול הניצחונות מול מכבי אתא-ביאליק ? שווה לראות את התחזית הטובה של הצפון...

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 16-03-2023
  • 16:12

בצמרת הריצה של כפר קנא, שפרעם ובאקה נשמכת והשבוע צפוי לנו קרב ישיר על העליה בין כפר קנא לבאקה. שפרעם ממשיכה להרשים ומנצחת את זלפה.רעננה מסיימת בתיקו נגד קלנסוואה ומאבדת גובה, טירה מנצחת ומתקרבת לפלייאוף העליון. בתחתית טמרה מנצחת את נוג'ידאת ומקבלת קצת חמצן.. מגדל העמק מנצחת וקלנסוואה מסיימת בתיקו.

 

צעירי טייבה - הפועל קלנסוואה 

 

איזה משחק מצפה לנו,משחק בין 2 קבוצות במגמות הפוכות. מצד אחד טייבה שנמצאת בערפל ניהולי ומקצועי והקבוצה לא מצליחה לייצר נקודות. מצד שני קלנסוואה המתאוששת, בקלנסוואה ירצו להמשיך ביכולת הטובה ולנסות ולברוח מהתחתית.


צעירי טייבה תנצח


צעירי כפר כנא - הפועל באקה אל גרבייה.

 
איזה משחק מצפה לנו, משחק בין שתי קבוצות חזקות שרוצות רק דבר אחד והוא לנצח ולהעפיל ליגה בסוף העונה. כפר כנא מגיעה למשחק לאחר ניצחון על נשר והקבוצה יודעת שאיבוד נקודות לבאקה יגמור לה כמעט באופן סופי בסיכוי העליה. מנגד באקה היא הקבוצה  שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בליגה .  
באקה מגיעה בכושר מצוין והיא מנצחת בשלושה משחקים ברציפות, בבאקה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון וכנראה שסיפור העליה מהמקום הראשון תם ונשלם.


הפועל באקה אל גרבייה תנצח.

 

שחקני באקה, יחזרו עם ניצחון מכפר כנא ? צילום: חגאג רחאל

 


הפועל רעננה - מכבי נוגי'דאת


רעננה שהתחילה את הסיבוב השני בצורה מצוינת מאבדת גובה בישורת האחרונה ולא מצליחה לנצח בשתי המחזורים האחרונים. ברעננה איבדו סיכוי לעלות ליגה מהמקום הראשון ובקבוצה יעשו הכל כדי להגיע למשחקי הפלייאוף בכושר טוב. נוג'ידאת חתומה על התוצאה המפתיעה של המחזור הקודם 
כאשר היא מפסידה לטמרה מתחתית הטבלה. עד עכשיו עושים בנוגי'דאת עונה שקטה ורגועה ובקבוצה יעשו הכל כדי לנצח וכבר השבוע לסיים את הסיפור 
בתחתית.

 

הפועל רעננה תנצח

 

שחקני רעננה, יחזרו למסלול הניצחונות מול נוגי'דאת ? צילום: עודד חסין

 

עירוני נשר - איחוד בני שפרעם


נשר מגיעה למשחק לאחר רצף של 10 משחקים ללא הפסד שנקטע עם הפסד לצעירי כפר קנא.לנשר חסרות עוד 4 נקודותכדי להשלים הישארות בליגה 
בצורה מרשימה. ונשר תעשה הכל כדי לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר. שפרעם מגיעה למשחק בידיעה שבסיטואציה מסוימת הקבוצה יכולה להעפיל למקום הראשון כבר בתום המחזור הנוכחי. שפרעם תגיע למשחק במטרה אחת והיא לנצח והקבוצה משפרעם גם תנצח.

 

איחוד בני שפרעם תנצח


הפועל מגדל העמק - מכבי אתא ביאליק 


מגדל העמק עם ניצחון חשוב מאוד במחזור הקודם מצליחה לעצור את כדור השלג שהקבוצה נכנסה אליו. במגדל העמק יודעים שניצחון יכול לקדם אותם במעלה הטבלה והקבוצה תעשה הכל כדי להמשיך במומנטום החיובי . אתא ביאליק עם 4 משחקים  ללא הפסד והקבוצה המאוחדת מהקריות נמצאת בכושר נפלא, באתא ביאליק מד הלחץ ירד והקבוצה צריכה עוד 3 נקודות כדי להבטיח הישארות מוקדמת.  


הפועל מגדל העמק תנצח

 

אסף בוסקילה יחייך בסיום המשחק מול מכבי אתא-ביאליק ? צילום: אמיר חאג יחיא

 

מ.ס טירה - הפועל בני זלפה


טירה מגיעה למשחק לאחר הניצחון הגדול על כפר כנא במחזור הקודם. בטירה רוצים להגיע לפלייאוף העליון והקבוצה מגיעה למשחק ראש בראש נגד זלפה על מקום בפלייאוף העליון. טירה עם חמישה משחקים  ללא הפסד והקבוצה של עבד טיטי תעשה הכל כדי להמשיך ולהתקדם לעבר היעד שהציבו לעצמם. זלפה עם 32 נקודות ומגיעה למשחק לאחר הפסד לשפרעם במחזור הקודם, לזלפה חסרים עוד מספר נקודות כדי להשלים את המשימה והיא להישאר בליגה.


תיקו
 

הפועל בועיינה - הפועל כאוכב


שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר תקופה לא טובה מבחינתם, בבועיינה הקבוצה חייבת 3 נקודות כדי לסיים את סיפור התחתית ולהתקרב למרכז הטבלה. מנגד בכאוכב הקבוצה יודעת שהיא חייבת לעשות הכל כדי לנצח בבועיינה  וגם היא לברוח מהתחתית הבוערת. שתי הקבוצות יחפשו לנצח .ולסיים את העונה מבחינתם.


הפועל בועיינה תנצח


מכבי טמרה - הפועל כפר כנא 


טמרה מגיעה למשחק לאחר הניצחון בשבוע שעבר על נוג'ידאת, בטמרה מבינים שניצחון  על כפא כנא נותן להם סיכוי אמיתי לעשות את הבלתי יאומן. בכפר כנא העונה הכל הולך הפוך הקבוצה שנבנתה לפלייאוף העליון מוצאת את עצמה במאבקי הישרדות. במחזור הקודם הקבוצה הובסה ע"י טירה וכל תוצאה 
מלבד ניצחון תסבך את הקבוצה אנושות.


תיקו

תחזית של סוכנות השחקנים D&A

הוסף תגובה
תגובות
  1. אך ורק ניצחון לטירה....ובסוף עלייה לליגה לאומית (סמארה 16-03-2023, 17:38)