צל"ש-טר"ש מחזור 24 ליגה א' צפון

המחזור ה-24 בליגה א' צפון שוחק בסוף השבוע, אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 14-03-2023
  • 11:16

צל"ש השבוע: הפועל באקה אל גרבייה

 

פיראס מוגרבי ואיחוד בני שפרעם בניצחון גדול על זלפה, אסף בוסקילה רושם ניצחון בכורה על הקווים במגדל העמק אבל צל"ש השבוע הולך להפועל באקה אל גרבייה שמביסה 0:3 את הפועל בועיינה. אסי אלימלך ממשיך להוביל את הקבוצה מבאקה לעונה מצוינת. מפתיחת העונה באקה מרשימה על כר הדשא במשחקיה, על הקווים אסי אלימלך המאמן הצעיר והמוכשר בנה סגל שחקנים צעיר בשילוב שחקנים וותיקים שמביאים את היכולות במשחקי הקבוצה. בסוף השבוע הקבוצה נאצלה לשחק ללא כוכב הקבוצה אברהם ראדי שנפצע במחצית הראשונה. במחצית שנייה מצוינת של החלק ההתקפי בר שמש,ראם ג'והג'אה, חיים מקונן כובשי השערים בניצחון. במחזור הקרוב באקה יוצאת למשחק העונה מול צעירי כפר כנא, ניצחון של באקה והפסד של איחוד בני שפרעם יעלה את הקבוצה למקום הראשון חמישה מחזורים לסיום העונה. באקה שבפתיחת העונה סימנה מטרה להעפיל לפלייאוף מקדימה לפניה בליגה קבוצות בעלות תקציב גבוה בין השאר: הפועל רעננה, מ.ס טירה, צעירי טייבה. שאפו לאסי אלימלך ושחקניו על הניצחון והעונה המצויינת.

 

טר"ש השבוע: הפועל כפר כנא 

 

מכבי נוג'ידאת מפסידה למכבי טמרה בבית, כאוכב ממשיכה ברצף ההפסדים ומפסידה למגדל העמק. אבל טר"ש השבוע מוענק להפועל כפר כנא. הקבוצה שבפתיחת העונה סימנה מטרה להעפיל לפלייאוף העליון נלחמת על חייה בליגה א' צפון וממשיכה להפגין יכולת חלשה הבא לידי ביטוי במחזור האחרון שהובסה בבית בתוצאה 5:2.  הגעתו של פטריסיו סייג לאימון הקבוצה במקומו של עבאס סואן אינה מאירה פנים, כפר כנא מדורגת במקום ה-12, 26 נקודות הפרש שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ממנו יורדים בסיום העונה לליגה ב'.  כמידי עונה אחר עונה בכפר כנא מצהירים בפתיחת העונה לעבר בחלק העליון והפלייאוף לבסוף מוצאים עצמם נאבקים בחלק התחתון. במחזור הקרוב הפועל כפר כנא יוצאת למשחק תחתית מסקרן מול מכבי טמרה, כל תוצאה מלבד ניצחון ושלוש נקודות וכפר כנא עשויה למצוא עצמה במקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן בסיום העונה. 

 

קהל אוהדי הפועל כפר כנא, ממשיכים להתאכזב. צילום: חגאג רחאל

 

אם בכפר כנא לא מעוניינים לרדת ליגה בסיום העונה הקבוצה תהיה חייבת לנצח את מכבי טמרה או שמע הפסד יוביל לזעזוע 5 מחזורים לסיום העונה בעמדת המאמן ?

 

שחקני באקה אל גרבייה, עונה מצוינת לקבוצה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה חדש? כפר כנא כל שנה מוכרים משחקים וקונים לקראת סוף עונה (נביל 14-03-2023, 12:28)
  2. יאלללה עולים השנה ליגה, באקה זה בדם (עוודי המלך 14-03-2023, 12:33)
  3. מחכים לך בכפר כנא ונגמור לכם תעונה לא תנצחו (אחמד 14-03-2023, 12:50)
  4. אלימלך הוא המלך מאמן שמתאים לליגות הגבוהות (רועי 14-03-2023, 13:30)
  5. בע''ה באקה מנצחת .ועושה בי''ס לכפר כנא.יאללה באקה (אחד שיודע 14-03-2023, 14:41)