מוכנה למשחק העונה: 0:3 לבאקה אל גרבייה על הפועל בועיינה

הקבוצה של אסי אלימלך ממשיכה להרשים מוכנה למשחק העונה מול צעירי כפר כנא במחזור הקרוב. אלימלך: "נמשיך לבוא צנועים ולעבוד קשה וכמובן עם תוכנית משחק שבעזרת השם נקווה שתעבוד". שמש: "שמח שבמחצית השנייה הראנו יכולת יותר טובה וניצחנו את המשחק".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-03-2023
  • 10:54

הפועל באקה אל גרבייה ממשיכה בכושר המצוין. שחקניו של אסי אלינמלך ממשיכים להרשים על כר הדשא ומצהירים כוונות לקראת משחק העונה במחזור הקרוב מול צעירי כפר כנא. 

 

באקה אל גרביה אירחה במסגרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון את הפועל בועיינה למפגש מסקרן בין שתי קבוצות עם חלק התקפי מרשים. המארחת ידעה כל תוצאה פרט לניצחון תרחיק את הקבוצה מחלון המקום הראשון בעוד האורחת רצתה לעצור את רצף ההפסדים. המחצית הראשונה היתה שקולה ששתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השערים. בדקה ה-18' כוכב באקה אל גרביה אברהם ראדי נפצע והוחלף על ידי מוחמד בדיר.

 

במחצית השניה אסי אלימלך מאמן באקה אל גרביה ביצע חילופים שהובילו לשינוי על כר הדשא. דקה 74' ראם ג'והג'אה המחליף מסר כדור נהדר לבר שמש שמקרוב בועט לפינה העליונה, 0:1. בועיינה חיפשה שער שיוויון חשפה את החלק האחורי, דקה 76' השתלט על כדור במרכז המגרש וראה את אריאל ברדוגו מחוץ לשערו כדי לכבוש את השני, 0:2 באקה.  בתוספת הזמן חיים מקונן כבש וקבע, 0:3 מרשים לבאקה אל גרביה שכאמור תפגוש במחזור הקרוב למשחק עונה את המוליכה צעירי כפר כנא.

 

מאמן באקה אל גרביה, אסי אלימלך: "ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך, לא היה קל בועיינה הגיעו מאוד מוכנים וסגרו היטב את המשחק והקשו עלינו מאוד. שינוי שיטה, חילופים נכונים וקהל גדול ותומך הצליחו לגרום לנו לעשות את העבודה במחצית השניה ואנחנו עם הפנים למשחק הבא".

 

במחזור הקרוב, צעירי כפר כנא למשחק על עונה. יש הכנה שונה לקראת המשחק ?

 

"כל משחק זה הכנה שונה, יש התאמות שונות יש חשיבה שונה ובעיקר למידה שונה. נעשה את המקסימום להתכונן למשחק, נמשיך לבוא צנועים ולעבוד קשה וכמובן עם תוכנית משחק שבעזרת השם נקווה שתעבוד".

 

בסיבוב הראשון שתי הקבוצות סיפקו משחק טקטי שהסתיים בחלוקת נקודות. איזה משחק מצפה לנו הפעם בין הקבוצות ?

 

"אני חושב שהמשחק הזה צפוי להיות קשה יותר לשתי הקבוצות, בעיקר בגלל שמאז המשחק הקודם שתי הקבוצות התחזקו בשחקנים משמעותים ככה שבטוח יהיה מעניין".

 

כובש השער הראשון לבאקה, בר שמש: "הגענו למשחק קשה מול קבוצה טובה שידעה לסגור את המשחק והקשתה עלינו מאוד, אני שמח שבמחצית השנייה הראנו יכולת יותר טובה וניצחנו את המשחק".

 

קשר באקה אל גרבייה, רותם ברוך: "ניצחון גדול על קבוצה דומיננתית מאוד, מחצית ראשונה היה קשה הרבה החמצות שלנו. מחצית שנייה עלינו יותר מפוקסים ורוצים יותר והשלמנו את המשימה, ממשיכים לעבוד בשקט ולאט לאט לעשות את העלייה ללאומית".

אסי אלימלך, שחקניו מבאקה חוגגים עם בר שמש. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות