רואה חמש: 5:2 למ.ס טירה על הפועל כפר כנא

שלושער של ניר עזריה הוביל את מ.ס טירה לניצחון מרשים על הפועל כפר כנא שחזרה למסלול ההפסדים. עזריה: "ניצחון חשוב מאוד למטרה שלנו שהיא פליאוף עליון"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-03-2023
  • 13:50

המחזור ה-24 בליגה א' צפון ננעל במשחק בין הפועל כפר כנא למ.ס טירה. המארחת חזרה לביתה לאחר ניצחון מרשים במחזור האחרון 4:3 על הפועל בני זלפה. טירה סיימה במחזור האחרון בתיקו 0:0 מול מכבי נוג'ידאת ידעה כל תוצאה פרט לניצחון תרחיק תא הקבובצה מחלום העליה לפלייאוף.

 

על כר הדשא שחקניו של מוחמד עוודי הגיעו נחושים במטרה אחת, המחצית הראשונה נפתחה בשליטה של האורחים מטירה בחלוף 10 דקות של משחק ניר עזריה העלה את טירה ליתרון, 1:0. טירה המשיכה בלחץ על שערה של כפר כנא ובדקה ה-17' יהב אפריאט הכפיל את היתרון שכבש את שערו השלישי העונה, 2:0 טירה. כפר כנא נכנסה למשחק לאחר ספיגת השער השני החלה להגיע למצבים זכתה לכדור עונשין בדקה ה-28' שמוחמד מנע דייק מהנקודה הלבנה, 2:1. שתי דקות חולפות וניר עזריה משלים צמד שערים במשחק, 3:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אדהם שיבלי קבע את תוצאת המחצית 3:2.

 

המחצית השנייה נפתחה זהה לראשונה שטירה היתה עדיפה על כר הדשא. שתי דקות מפתיחת המחצית ניר עזריה כוכב המשחק השלים שלושער, 4:2, מ.ס טירה. לקראת סיום המשחק מאמון קשוע עלה כמחליף במחצית השניה כבש את החמישי עבור טירה, 5:2 גדול למ.ס טירה שעולה למקום השישי בליגה, 32 נקודות זהה להפועל בני זלפה במקום החמישי. הפועל כפר כנא ? הקבוצה של פטריסיו סייג מרוחקת 3 נקודות מהמקום ה-15 המוביל לליגה ב' בסיום העונה.

 

מוחמד עוודי, ניצחון חשוב למ.ס טירה. צילום: חגאג רחאל

 

 

כוכב המשחק, ניר עזריה: "ניצחון חשוב מאוד למטרה שלנו שהיא פליאוף עליון מקווים להמשיך גם בשבוע הבא".

 

6 מחזורים לסיום העונה. מ.ס טירה תעפיל לפלייאוף ?

 

"זאת המטרה לשם אנחנו מכוונים ובעזרת השם אני מאמין שכן".

 

בשונה מהסיבוב הראשון בסיבוב השני טירה מציגה משחק התקפה מצוין הבא לידי ביטוי בתוצאות ?וניצחונות. מה השינוי שחל בקבוצה ?

 

"התחברנו יותר, התחזקנו בשחקנים וזה מתחיל להתחבר רואים את זה בתוצאות".

 

בשנים האחרונות מ.ס טירה דרך קבע מעפילה למשחקי הפלייאוף. יש תסריט להעפיל לליגה הלאומית ממשחקי הפלייאוף ?

 

"אם היית מדבר איתי בתחילת העונה הייתי אומר לך שפלייאוף זה כישלון ואנחנו חייבים לעלות ליגה. בכדורגל כמו בכדורגל הכל דינמי ומשחקים ממשחק למשחק".

שחקני מ.ס טירה חוגגים ניצחון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניר עזריה חלוץ נהדר חבל שהוא לו בליגה יותר גבוה אפשר היה להנות ממנו יותר (משה 12-03-2023, 14:47)
  2. משחק מכור של הקבוצה הכי מכורה בכדורגל כפר כנא! (מוחמד 12-03-2023, 21:57)
    אלופת המכירות כפר כנא הכל כבר מכור וקנוי עד סוף העונה תרדו לליגה ב אינשאלהההההה????
  3. למס' 2 (יוסי 13-03-2023, 18:34)
    למה מכור איך .משחק על 6 .לטירה משחק ששווה פליאוף עליון. לקנא ההפסד הזה עלול לסבך אותה חזק בתחתית.טירה קבוצה חזקה ו 2 השערים המהירים שהבקיעה בהתחלה שברו הפו כפר קנא ואם טירה היו מפוקסים וקצת ריכוז התוצאה היתה יותר גדולה .דרך אגב טירה חסרה 4 שחקני הרכב כהם שומרי שבת.מ.ס טירה קבוצה עם אופי וביום נתון וטוב הם יכולים לנצח כל קבוצה ולא משנה איזה ליגה.נהניתי לראות אותם כדורגל יפה וחכם. חבל שהם לא בליגה לאומית
  4. ונניח שתעלו לפליאוף...מה אז? (ברק 14-03-2023, 15:56)
    אתם קבוצה חלשה. לא יצא לכם כלום מהעליה הזאת