ה"אס" של מוגרבי: ניצחון לאיחוד בני שפרעם על בני זלפה

צמד שערים ומשחק נהדר של הקשר הוביל את קבוצתו לניצחון 1:3 על הפועל בני זלפה. 6 מחזורים לסיום העונה, שפרעם במאזן נקודות זהה לצעירי כפר כנא במקום הראשון. חטיב: "כל משחק עד סיום העונה הוא גמר גביע".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 11-03-2023
  • 16:46

עונת המשחקים בליגה א' צפון נכנסת לרגעי ההכרעה. המאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית נושא עיניים, איחוד בני שפרעם אירחה במסגרת המחזור ה-24 את הפועל בני זלפה למפגש צמרת מסקרן. המארחת ציפו להמשכיות לאחר הניצחון במחזור האחרון מול צעירי כפר כנא בעוד האורחת מזלפה רצו להתאושש מההפסד להפועל כפר כנא.

 

על כר הדשא המחצית הראשונה היתה שקולה שחקני שתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השערים. שפרעם הבינו כל תוצאה מלבד ניצחון אינה באה בחשבון ירדו בסיום המחצית הראשונה לחדר ההלבשה בתיקו 0:0.

 

במחצית השניה, שפרעם עלתה מחדר הלבשה עם רוח לחימה ואופי במטרה להכריע את המשחק. דקה 64' הלחץ מוביל לשער יתרון של עלי חטיב, 0:1. שפרעם המשיכה להכתיב את קצב המשחק, ארבע דקות משער היתרון ועלי חטיב משלים צמד שערים ורץ לחגוג עם קהל האוהדים, 0:2 שפרעם. אחמד סבע ביצע חילוף כפול שרז יצחק ומחמוד אמארה נכנסו למשחק. דקה 75' שפרעם נותרה בעשרה שחקנים שפאדי ארמלי ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום לאחר הכשלה ברחבה. ח'אלד סלימאן דייק מהנקודה הלבנה, 1:2. זלפה חיפשה שער שיוויון מנגד שפרעם יצאה להתקפה בסיומה עבד מורג'אן כבש את שערו ה-7 העונה, 0:3 שפרעם.

 

בסיום שחקני איחוד בני שפרעם חגג דקות ארוכות על כר הדשא את הניצחון יחד עם קהל אוהדי הקבוצה. שפרעם במקום השני 52 נקודות זהה לצעירי כפר כנא במקום הראשון. במחזור הבא תצא איחוד בני שפרעם למשחק חוץ מול עירוני נשר. זלפה תתארח אצל מ.ס טירה בתקווה לזכות לניצחון.

 

קהל אוהדי איחוד בני שפרעם, חגגו בסיום המשחק דקות ארוכות את הניצחון. צילום: חגאג רחאל

 

כוכב המשחק, עלי חטיב: "ניצחון חשוב, על שש נקודות. רוצים להמשיך במומנטום ובכושר הטוב, כל משחק עד סיום העונה הוא גמר גביע. נמשיך לעבוד קשה במטרה להגיע לכל משחק לנצח ולעמוד במטרה שלנו בסיום העונה".

 

 

מאמן איחוד בני שפרעם, פיראס מוגרבי: "משחק מאוד קשה נגד קבוצה חזקה עם מאמן מצוין. השגנו ניצחון קשה, גאה בשחקנים שלי הפנים למשחק מול נשר".

 

במחצית הראשונה הקבוצה התקשתה. מה ניצח את המשחק במחצית השניה ?

 

"הנחישות והחדות של השחקנים ניצח את המשחק, שמח שהשחקנים הוכיחו אופי".

 

במחזור הבא, עירוני נשר משחק חוץ מול יריבה בכושר טוב. איך נערכים לקראת המשחק ?

 

"משחק חוץ קשה, עובדים קשה כדי לנצח. כל משחק עבורנו הוא גמר גביע".

 

עלי חטיב, חוגג ניצחון לאיחוד בני שפרעם. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. המבריגה (كريم 12-03-2023, 05:45)
    עלי בערערה מכינים לך לך מבריגה כדי לפרק את ספסל השחקנים ,.אהלן וסהלן ..לא נשכח