סיכום שישי: מכבי הרצליה שמרה על הפסגה, ניצחון לדימונה על יבנה. שפרעם ממשיכה ברצף הניצחונות

הקבוצה של אלעד בראון ממשיכה לשמור על הפסגה בליגה א' דרום בניצחון מול בני אילת. מ.ס דימונה ניצחה 1:2 את מכבי יבנה. בצפון: איחוד בני שפרעם ממשיכה להרשים שניצחה 1:3 את הפועל בני זלפה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 10-03-2023
  • 15:04

ליגה א' דרום:

 

עידו אקסברד, מלך שערי הליגה כובש עוד שער שהביא לקבוצתו עוד ניצחון. צילום: אלכסנדר בוך

 

מכבי הרצליה - בני אילת 0:1

 

הקבוצה מהשרון שומרת על המקון הראשון שישה מחזורים לסיום העונה. עידן אקסברד כבש במחצית הראשונה עבור הצהובים. במחצית השנייה בני אילת היתה טובה יותר אך נעצרה על ידי שחר אמסלם שוער מכבי הרצליה בתצוגה גדולה בשער מכבי הרצליה המותיר את הנקודות בהרצליה. 

 

קפטן מכבי הרצליה, יוביל את קבוצתו ללאומית? צילום: אלכסנדר בוך

 

מ.ס דימונה - מכבי יבנה 1:3

 

ניצחון גדול לרומן זולו ושחקניו על חשובנה של מכבי יבנה. גיל חדד היממם את שחקני יבנה כבר בדקה ה-5, 0:1. במחצית השנייה יבנה חיפשה את שער השיוויון ראתה את עמיר מור מכפיל את התוצאה 0:2. יגיל אוחנה אומנם צימק עבור יבנה. בתוספת הזמן משה אסולין קבע את תוצאת המשחק ושלוש נקודות יקרות לדימונה שרושמת ניצחון גדול בדרך למקום בפלייאוף.

 

משה אסולין, ניצחון גדול לדימונה. צילום: יגאל צריקר

 

עירוני מודיעין - הפועל מרמורק 0:1

 

ניצחון יקר לחיים לוי וקבוצתו מול הפועל מרמורק המרחיק את דימונה 5 נקודות מהקו האדום. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, איליי חן כבש את שער הניצחון שש דקות לסיום.

 

עירוני אשדוד - עירוני כסייפה 1:1

 

הקבוצה של אורי קרגולה נעצרה דווקא מול הקבוצה שאיימה לא להופיע למשחק ואינה התאמנה לאורך השבוע. ליאור אסמארה כבש לאשדוד  במחצית הראשונה. במחצית השנייה מוחמד אלעג'ו כבש מהנקודה הלבנה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

ליגה א' צפון:


מכבי אתא - ביאליק - צעירי טייבה 1:1


הקבוצה של אבי סבג רשמה רצף ניצחונות ציפתה לנצח את האורחת מטייבה מהחלק התחתון. סלים עאמש העלה את האורחת ליתרון 1:0. על סף יסיום המחצית הראשונה חנן ביטון קבע שיוויון וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

שחקני צעירי טייבה, חוזרים עם נקודה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

איחוד בני שפרעם - הפועל בני זלפה 1:3

 

הקבוצה של פיראס מוגרבי ממשיכה בכושר המצוין בניצחון מול הפועל בני זלפה. המחצית הראשונה היתה שקולה ששחקני שפרעם היו טובים יותר. במחצית השנייה עלי חטיב בצמד שערים ועבד מורג'אן בשער נוסף העניקו יתרון לשפרעם מול שער מצמק של חאמד סולימן, 1:3 גדול לשפרעם.

 

מכבי נוג'ידאת - מכבי טמרה 2:0

 

ניצחון חוץ מרשים למכבי טמרה על חשובנה של מכבי נוג'ידאת שסיימה את העונה מוקדם מהצפוי. צמד שערים של נור ביאסאן במחצית השנייה העניק ניצחון יקר למכבי טמרה 6 מחזורים לסיום העונה אינה מרימה ידיים במאבק על ההישארות בליגה א'.

 

 

הפועל קלנסוואה - הפועל רעננה 1:1

 

הקבוצה מהשרון ממשיכה לאבד נקודות יקרות. יפז בן ארט כבש עבור הקבוצה מהשרון במחצית הראשונה. מחצית שנייה שקולה, 4 דקות לסיום המשחק כבר היה נראה רעננה רושמת ניצחון יקר, איתי סויסה כבש שער שיוויון דרמטי, 1:1.

 

הפועל כאוכב - הפועל מגדל העמק 2:1

 

אסך בוסקילה רושם ניצחון בכורה כמאמן מגדל העמק בניצחון חות על הפועל כאוכב שממשיכה להסתבך בחלק התחתון. עודאי שלאעטה העלה את כאוכב ליתרון. על סף סיום המחצית הראשונה רז רחמים כבש מהנקודה הלבנה קבע שיוויון, 1:1. במחצית השנייה מגדל העמק השלימה מהפך שלהב דהן כבש וקבע, 2:1 מרשים למגדל העמק שעולה מעל לקו האדום.

 

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל בועיינה 0:3

 

הקבוצה של אסי אלימלך ממשיכה בכושר המצוין במאבק על כרטיס העליה לליגה הלאומית מול הפועל בועיינה שמאבדת גובה. בר השמש פתח את מסכת השערים. ראם ג'והאג'ה וחיים מקונן הצטרפו לרשימת הכובשים בבאקה שממשיכה להיצמד לאיחוד בני שפרעם וצעירי כפר כנא בפסגה.

 

שחקני באקה אל גרבייה ממשיכים בכושר המצוין. צילום: עודד חסין

 

 

עירוני נשר- צעירי כפר כנא 1-0

עירוני נשר שנמצאת בכושר נהדר לאחרונה כמעט ועצרה את כפר כנא. נשר הגיעה למספר מצבי הבקעה, היתה עדיפה בכל שלב במגרש אך ספגה שער חשוב של דן עובדיה. צעירי כפר כנא לא נראים טוב ואם לא יחזרו לשחק את הכדורגל הטוב שלהם הם יפסידו הרבה נקודות. מבחינת נשר, הם חייבים להמשיך לשחק כדורגל איכותי ולהמשיך להשתפר כי המקום בפלייאוף העליון ממתין להם. 

עלי חטיב, מוביל את איחוד בני שפרעם לניצחון על בני זלפה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה - יבנה (עידן 10-03-2023, 16:25)
    שנה אחרי שנה זורקים כספי ציבור לאסלה, פשוט בושה!!!
  2. בושה של ‏ ‏שופטת (אשדוד 10-03-2023, 20:51)
    גועל נפש בושה אין לה מושג בושה
  3. "עלייה" (אבי רעננה שלי 11-03-2023, 19:23)
    זה מה שאמרתי השבת תיקו מדמעו כהפסד מר אשא אלון תתחילו להכין את הקבוצה לעונה הבאה עלייה ללאומית זה רק 6 נצחונות ב6 המחזורים האחרונים וגם 3 הקבוצות מעל רעננה צריכות להפסיד אבן אין מצב שזה יקרה
  4. שבוע הבא אנחנו קורעים את כפר שלם אין מכירות ואין קניות (דוד 11-03-2023, 22:46)