בן חיון: "מאמין בעצמנו שנדע לבוא ולהשיג את המטרה שהיא 3 נקודות"

צעירי טייבה תתארח לקרב מסקרן מול מכבי אתא-ביאליק במסגרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון. האורחת מגיעה למשחק לאחר שישה משחקים ללא ניצחון ו-4 נקודות מהקו האדום.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-03-2023
  • 17:27

המחזור ה-24 בליגה א' צפון, בקרית ים תארח מכבי אתא-ביאליק את צעירי טייבה למפגש מסקרן בין שתי קבוצות הזקוקות לנקודות. המארחת ממשיכה ברצף הניצחונות שניצחה 2:1 את הפועל רעננה במחזור האחרון. קודם שחקניו של אבי סבג ניצחו 1:3 את מכבי טמרה. אתא-ביאליק מדורגת ערב המחזור במקום ה-8, 30 נקודות הפרש שתי נקודות מהמקום החמישי המוביל לפלייאוף. צעירי טייבה יוצאת למשחק חוץ מול אתא-ביאליק לאחר תיקו מאכזב 2:2 מול הפועל כאוכב. קודם הפסידה הקבוצה 1:2 דרמטי בתוספת הזמן להפועל באקה אל גרבייה. בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק, 6 מחזורים לסיום עונת המשחקים הקבוצה מדורגת במקום ה-13, 24 נקודות. בסיבוב הראשון ניצחה צעירי טייבה בתוצאה 0:2.

 

מגן הקבוצה, בן חיון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו גמר גביע, לצערנו הגענו למצב שאנחנו נלחמים בתחתית במקום לרוץ חזק למעלה. מבחינת סגל אנחנו אחד הסגלים האיכותיים בליגה. האווירה בקבוצה היא אווירה טובה, החדר הלבשה שלנו מלוכד ואני מאמין שאנחנו נעבור את המשבר הזה כבר במחזור הקרוב ונביא 3 נקודות. אתא-ביאליק קבוצה חזקה והוכיחה שהיא לא פראיירית בליגה הזאת, לכן יהיה משחק מאוד קשה, אני מאמין בעצמנו שנדע לבוא ולהשיג את המטרה שהיא 3 נקודות".

 

שישה משחקים ללא ניצחון, 4 נקודות הפרש מהקו האדום. איך חוזרים עם ניצחון ממשחק החוץ ?

 

"נכון אומנם בסופו של דבר נקודות הן הדבר החשוב, אבל מי שרואה ועוקב יודע שאנחנו כל שבוע עושים משחקים מצוינים. לצערנו המזל לא הלך איתנו בתקופה האחרונה, במשחק האחרון עשינו תיקו חשוב להמשך ומאמין שמפה נעלה ונעשה גם נצחון מול אתא-ביאליק".

 

מה שמאפיין את צעירי טייבה זה קהל האוהדים הגדול והתומך. מה המסר לקהל אוהדי צעירי טייבה ?

 

"המסר לקהל הוא שהם הכוח שלנו במשחקים וגם שמפסידים וגם שמנצחים הם תמיד מעודדים אבל במשחק הקרוב צריך אותם יותר מתמיד".

 

יש תסריט, צעירי טייבה בסיום העונה יורדת לליגה ב' ?

 

"אין תסריט כזה שצעירי טייבה יורדים לליגה ב', צעירי טייבה תישאר בליגה א' ".

 

בן חיון, צעירי טייבה תנצח את מכבי אתא-ביאליק ? צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה חולם (גולן 08-03-2023, 20:51)
    מפסידים בטוח ..חחח
  2. טייבה (חחחח 09-03-2023, 14:42)
    טייבה ירדו ליגה עדיף