"נבוא לשחק תמשחק שלנו במטרה לנצח"

כך אמר פיראס גנאים חלוץ הפועל בני זלפה לקראת המשחק מול איחוד בני שפרעם במסגרת המחזור ה-24. אחמד סבע: "הולכים לשחק אין לנו מה להפסיד, נמצאים בחלק העליון במטרה לשמור עליו".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-03-2023
  • 11:24

המחזור ה-24 בליגה א' צפון, איחוד בני שפרעם תארח במגרשה את הפועל בני זלפה למפגש מסקרן. שפרעם חוזרת למגרש הביתי לאחר ניצחון ענק במחזור האחרון במשחק העונה 2:0 על צעירי כפר כנא ומשווה את מאזן הנקודות לצעירי כפר כנא. מחזור קודם שחקניו של פיראס מוגרבי הביסו 1:4 את הפועל כפר כנא. בשפרעם מבינים את חשיבות המשחק שכל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להגדיל את הפרש הנקודות מצעירי כפר כנא בסיום המחזור. בני זלפה יוצאת למשחק חוץ בשפרעם לאחר הפסד מאכזב 4:3 להפועל כפר כנא. מחזור קודם ניצחה הקבוצה 1:0 את מכבי נוג'ידאת. זלפה טרם הבטיחה את מקומה בפלייאוף. הקבוצה מדורגת במקום ה-5, 32 נקודות. בסיבוב הראשון שתי הקבוצות סיפקו משחק רב שערים בסיומו נפרדו בתיקו 3:3.

 

חלוץ הפועל בני זלפה, פיראס גנאים אמר לקראת המשחק: "יהיה משחק מאוד מעניין, מקווה שנביא תוצאה טובה ונחזור עם שלוש נקודות במטרה לשמור על המקום החמישי".

 

אתם יוצאים למשחק מול קבוצה בכושר הטוב בליגה. איך מנצחים את המשחק ?

 

"יוצאים למשחק נגד קבוצה מאוד קשה עם סגל שחקנים איכותי. זלפה קבוצה עם סגל שחקנים טוב וצוות מקצועי בראשות אחמד סבע מאמן שיודע איך לנהל משחקים כאלה, נבוא לשחק תמשחק שלנו במטרה לנצח".

 

במחזור האחרון הקבוצה רשמה הפסד מאכזב להפועל כפר כנא. כל תוצאה פרט לניצחון וחלום הפלייאוף התרחק מהקבוצה.

 

"הפסד מאכזב ללא ספק, אבל אנחנו עדיין מקום חמישי, מאמין בסוף העונה נהיה בפלייאוף כי אם לא נהיה שם זה יהיה מאוד מאכזב".

 

מאמן הפועל בני זלפה, אחמד סבע: "משחק חוץ נגד קבוצה טובה, חזקה. הולכים לשחק אין לנו מה להפסיד, נמצאים בחלק העליון במטרה לשמור עליו. הולכים לשחק כדי להביא נקודות, סומך על השחקנים שיעשו את זה".

פיראס גנאים, יכבוש מול איחוד בני שפרעם ? צילום : עלאא בדרנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. זלפה (אוהד בקה 10-03-2023, 16:01)
    משחק מכור זלפה מכרה את המשחק