נבחרת המחזור ה-23 ליגה א' צפון

המחזור ה-23 הסתיים בליגה א' צפון, מחזור בו שפרעם מנצחת בחוץ את כפר כנא ומוכיחה לה מי הכי טובה בליגה. רעננה נעצרת מול אתא ביאליק ובאקה אל גרביה ממשיכה לנצח ולהיצמד למקום ממנו עולים ליגה. אבל מי מאמן המחזור? מי מצטיין המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-03-2023
  • 15:09

ונעבור למצטינים בצפון:

 

שוער:

מהאדי זועבי (עירוני נשר)

שוערה מצויין של נשר, היה מצויין מול חלוצי בועיינה, עצר את התקפת היריבה עם הצלות מדהימות והראה הרבה ביטחון ליד חבריו. שוער מצויין מתפתח בנשר. 

 

הגנה:

 

מאור גד (באקה אל גרביה)

בלמה המצויין של באקה, סגר בהגנה נהדר ולא איפשר ליריבה ממגדל העמק להגיע למצבי כיבוש והתקפית עזר מאד לחבריו בחלק ההחתפקי והיה מסוכן מאד מול היריבה. 

 

חולי עבדאלל, כבש שער והיה מהבולטים בניצחון של קבוצתו על רעננה. צילום: חגאג רחאל

 

חולי עבדאללה (מכבי אתא ביאליק)

מגנה של אתא ביאליק היה פעלתן מאד מול רעננה, סיכן הכניס כדורי עומק עשה עבודת הגנה נהדרת וסיכן את שער הירבה  הכניס כדורים נהדרים לחבריו וכבש שער חשוב לקבצתו שעזר להם לנצח.  

 

אופק אטיאס (מכבי אתא ביאליק) 

בלמה המצויין של מכבי אתא היה מצוין מול רעננה עצר את התקפות היריבה הראה הרבה ביטחון ובעיקר עזר לקבוצתו לנצח משחק שלא רבים חשבו שאפשר לנצח. 

 

בן חיון (צעירי טייבה)

מגנה של טייבה היה מעולה מול כאוכב, סגר בהגנה נהדר הצטרף לחבריו בהתקפה וכבש שער שללא ספק יכול להיות שער העונה של ליגה א ! 

 

קישור:

 

עלי חטיב ( איחוד בני שפרעם )-כוכב המחזור!

קשרה המצויין של שפרעם בעוד משחק גדול שלו עם שני בישולים ענקיים הוכיח ששחקנים גדולים מגיעים למשחקים הגדולים. ועלי הוכיח שמגיע לו להיות כוכב המחזור!

 

קרים בלעום (צעירי טייבה)

קשרה של טייבה, היה מהבולטים בקבוצתו בתיקו מול כאוכב, שבר את התקפות היריבה, ניהל את משחק קבוצתו וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. 

 

מוסטפא שייח, כבש שער והביא ניצחון גדול לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל

 

מוסטפא שייח יוסף ( בני שפרעם)

קשרה של שפרעם היה מצויין מול כפר כנא, כבש שער חשוב שהכריע את המשחק אבל הוכיח לאורך כל המשחק עליונות במרכז המגרש, ניהל את משחק קבוצתו וייצר מצבים לחבריו. 

 

סייד מוחמד (הפועל כאוכב)

קשרה של כאוכב, היה מצויין מול טייבה, היה נייד מאוד, ניהל את משחק קבוצתו וסיכן את שער היריבה וכמובן כבש שער חשוב שהביא נקודה לקבוצתו. 

 

התקפה:

 

אברהם רדאי (הפועל בארקה אל גרביה)

חלוצה המצויין של באקה, היה מצויין מול מגדל העמק, היה מסוכן מאוד, הגיע למצבים וכבש צמד שערים שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו. 

 

פיראס גנאים (בני זלפה)-כוכב המחזור!

אנחנו לא נותנים לשחקן שהפסיד להיות בנבחרת אבל חלוץ שכבבש צמד שערים כמו פיראס והוציאו אותו מיד לאחר מכן מחוץ למגרש אנחנו רואים שהוא לא אשם והוא הגיע כדי לשחק כדורגל ורצה לנצח! שאפו לחלוץ המצוין שרוצה רק לנצח ובעד הספורט!!  כן ירבו שחקנים כאלה!!

 

מאמן המחזור פיראס מוגרבי. עשה ניצחון ענק על כפר כנא והוכיח שהוא מאמן יותר טוב. צילום: חגאג רחאל

 

מאמן המחזור: פיראס מוגרבי (איחוד בני שפרעם)

אסי אלימלך עשה ניצחון גדול עם קבוצתו על מגדל העמק ווהאב בראכת ניצח את בועיינה בחוץ אבל מעל כולם הרשים פיראס גנאיים מאמנה של שפרעם שעשה ניצחון ענק עם קבוצתו על כפר כנא והוכיח מי המאמן הטוב בליגה. שאפו למאמן העתיד!!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרים בלעום (אבי 06-03-2023, 17:53)
    שחקן גדול עם עתיד זוהר ...הקשר הכי טוב שראיתי בליגה א ...תעלה ותצליח ילד כל הכבוד ..