בקו עליה: 2:1 למכבי אתא-ביאליק על רעננה

הקבוצה של אבי סבג הפגה פיגור 0:1 לניצחון 2:1 על הפועל רעננה קירבה עצמה למקום השישי בליגה. רעננה? הקבוצה של עידן בראון פספסה הזדמנות להקטין את הפרש הנקודות מהמקום הראשון. סבג: "ניצחון שנותן לנו הרבה אוויר להמשך"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-03-2023
  • 14:58

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הפגיש באצטדיון ברעננה את הפועל המקומית ומכבי אתא-ביאליק. שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר ניצחונות במחזור האחרון שכל קבוצה חיפשה המשכיות ושלוש נקודות במטרותיה.

 

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב ששחקני רעננה שלטו בכדור. בדקה ה-24' מהלך כדורגל של רעננה מסתיים בשער של אליאור סיידר, 0:1. רעננה.  עד סיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השערים. במחצית השנייה, האורחת עלתה נחושה מחדר ההלבשה והחלה לייצר מצבים מול שערו של דודי אלון. דקה 64' עומר תורג'מן מסר לעבדאללה חולי  שמ-25 מטר שחרר בעיטה לבין החיבורים, 1:1.  שתי הקבוצות חיפשו הכרעה במשחק, דקה 79' מיכאל אשכנזי משתלט על כדור ומוסר לסארי חאג יחיא שבועט לפינה הרחוקה וקובע מהפך, 2:1 אתא ביאליק. רעננה ניסתה עד לסיום לכבוש שער שוויון ללא הצלחה. מכבי אתא ביאליק רושמת ניצחון שני ברציפות עולה למקום ה-7. רעננה? הקבוצה של עידן בראון נעצרה דווקא במגרש הביתי בזמן שהמוליכה צעירי כפר כנא רושמת הפסד לאיחוד בני שפרעם יכלה הקבוצה לצמק את הפרש הנקודות מהמקום הראשון.

 

מאמן הפועל רעננה, עידן בראון: "מחצית ראשונה טובה שלנו, הובלנו 0:1 והיינו קרובים להגדיל את התוצאה מספר פעמים. לצערי לחצי השני לא הגענו, ספגנו 2 שעריפ והפסדנו את המשחק".

 

מאמן מכבי אתא-ביאליק, אבי סבג: "ניצחון ענק וחשוב מאוד. מחצית ראשונה פחות טובה שלנו, מחצית  שניה הירואית עם לב ונשמה ואגרסיביות. שיחקנו נגד קבוצה טובה ומאומנת. ניצחון שנותן לנו הרבה אוויר להמשך".

 

אבי סבג, ניצחון חוץ יקר לאתא-ביאליק. צילום: עודד חסין

 

ניצחון שני ברציפות לקבוצה. לאן פניה של מכבי אתא-ביאליק ?

 

"פניה של מכבי אתא-ביאליק  לשחק ממשחק למשחק ולנסות לנצח כל משחק ,לשם פנינו. אני לא מאמן של סיסמאות אני מאמן של עבודה קשה ככה גם השחקנים שלנו, נבוא לכל משחק צנועים במטרה לנצח בין עם זה משחק בית/חוץ. כבר בשבועהבא מצפה לנו משחק לא קל מול קבוצה שנלחמת על חייה בליגה".

 

במחזור הבא, צעירי טייבה איך שומרים על המשכיות ?

 

"באים מחויבים, באים לעבוד קשה כמו שבאנו היום לרעננה. כל משחק הוא משחק בפני עצמו, צעירי טייבה קבוצה טובה וחזקה, נעשה את ההכנה הטובה ביותר באימונים במטרה לבוא ולנצח".

 

שחקני אתא-ביאליק, מהפך גדול. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות