משחק עונה: שפרעם עם 0:2 גדול בכפר כנא

במשחק העונה בין מכבי שפרעם לצעירי כפר כנא גברה שפרעם על יריבתה והשוותה את מספר הנקודות. כפר כנא לא הגיעה מוכנה למשחק העונה ואילו שפרעם יכולה לפנטז על הליגה הלאומית בעונה הבאה. זועבי: ״הפסדנו משחק שהיינו עדיפים, פעם וחצי עברו את החצי מגרש וכבשו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-03-2023
  • 13:35

משחק העונה בליגה א׳ צפון הבטיח וגם קיים. המובילה מכפר כנא פתחה טוב את המשחק ולחצה על שער שפרעם, אבל דווקא שפרעם הייתה זו שכבשה ראשונה כאשר עלי חטיב המצוין הוציא רוחב בתוך רחבת החמש של כפר כנא ושרון לוי כבש מקרוב. טעות קשה בהגנת כפר כנא שחלמה ואפשרה לכדור של חטיב לעבור בצורה כזאת ברחבה. 

 

קהל גדול הגיע משפרעם. צילום: חגאג רחאל

 

קהל גדול הגיע מכפר כנא. צילום: חגאג רחאל

 

כפר כנא המשיכה ללחוץ כאשר חלוצי הקבוצה מגיעים למצבים נוחים לכיבוש ומוחמד עואודה מחמיץ. עד המחצית כפר כנא ניסו להשוות אבל ללא מצבים מיוחדים ליד השערים ושפרעם ידעה לעמוד נכון ולצאת למתפרצות. 

 

עלי דחלה חולף על פני מוסטפא יוסף. צילום: חגאג רחאל

 

 

קאסם נגאר משפרעם. היה מצויין במשחק. צילום: חגאג רחאל

 

מוסטפא יוסף, כוכבה של שפרעם. כבש שער שאולי יהיה שער עליה. צילום: חגאג רחאל

 

עלי חטיב, בישל שני שערים שהביאו ניצחון גדול. צילום: חגאג רחאל

 

במחצית השנייה שפרעם נראו יותר טוב, היה פחות לחץ על שחקניה והאמת שהם עלו יותר טוב מההפסקה  ואילו שחקני כפר כנא נראו פחות מוכנים, יותר בלחץ וככה זה נראה על המגרש ואולי ההכוונה של צוות האימון בהפסקה לא הייתה טובה כי שחקני שפרעם פשוט היו יותר טובים. שפרעם שיחקו עם היתרון נכון, לחצו על כפר כנא ובדקה ה-75 עלי חטיב מרים כדור קרן היישר לראשו של מוסטפא שייח שמחליק עם הראש פנימה וזה 2-0 מוצדק לשפרעם. 

עד הסיום היתה זאת שפרעם שהגיעה למצבים מסוכנים ונוחים לכיבוש אבל התוצאה הסתיימה ב-0:2

 

 

הישאם זועבי, האם הוא מספיק טוב? אולי הוא צריך עזרה כדי להוביל את כפר כנא ללאומית? 

 

הישאם זועבי, מאמן כפר כנא אמר בסיום: ״הפסדנו משחק שהיינו עדיפים. פעם ראשונה שהם עברו את החצי וספגנו. לא השכלנו לייצר מצבים ולא כבשנו והם ניצלו מצב וחצי וכבשו. כדורגל זה משחק של גולים, לא כבשנו והפסדנו".

 

על ההמשך: ״אנחנו עדיין תלויים בעצמנו, ננצח את המשחקים שנותרו ונעלה ליגה".

 

פיראס מוגרבי, מאמן צעיר ומצליח. צילום: חגאג רחאל

 

מן העבר השני, פיראס מוגרבי מאמן שפרעם אמר בסיום: ״שמח על הניצחון החשוב שלנו. היה לנו משחק מצוין היום.  התכוננו לכפר כנא מצוין והגיע לנו הניצחון. כל הכבוד לשחקנים, אסור לשכוח שנשאר 7 גמרים. נעשה הכל ללכת עד הסוף״.

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות