סיכום שישי: איחוד בני שפרעם מנצחת את צעירי כפר כנא, כפר שלם מפסידה לכסייפה

ליגה א' צפון: איחוד בני שפרעם ניצחה במשחק העונה 2:0 את צעירי כפר כנא ומשווה את מאזן הנקודות לצעירי כפר כנא. רעננה הפסידה לאתא-ביאליק. ליגה א' דרום: עירוני כסייפה ממשיכה בכושר המצוין בניצחון 1:2 על הפועל כפר שלם. ניצחון להפועל הרצליה על שעריים.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 03-03-2023
  • 14:58

ליגה א' דרום:

 

ירמיהו חולון - מ.ס דימונה 0:0

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בציפייה לזכות בניצחון ושלוש נקודות. על כר הדשא המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והותיר את התוצאה על לוח התוצאות 0:0 מאכזב.

 

הפועל הרצליה - מכבי שעריים 0:1

 

הקבוצה מהשרון חוזרת למסלול הניצחונות על חשבונה של מכבי שעריים שנותרת במקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן בסיום העונה.  שער ניצחון של קורן שטרית בדקה ה-68' העניק לארז בנודיס ניצחון ושלוש נקודות יקרות בצמרת הליגה.

 

ארז בנודיס, יכול לחזור לחייך. ניצחון יקר להרצליה. צילום: חגאג רחאל

 

עירוני כסייפה - הפועל כפר שלם 1:2

 

ניצחון ע-נ-ק לדורון ממן וקבוצתו מול כפר שלם שממשיכה בחוסר היציבות ומפספת הזדמנות להיצמד למכבי הרצליה. צמד שערים של מועד אבו שלדם במחצית השנייה העלה את המארחת ליתרון 0:2.  טל איילה צימק 4 דקות לסיום. כסייפה רושמת ניצחון שני ברציפות מוצאת עצמה עם סיכוי להעפיל לפלייאוף. כפר שלם ?  נועם שוהם ושחקניו רושמים הפסד ליגה שלישי העונה.

 

דורון ממן, מוביל את כסייפה לניצחון גדול על כפר שלם. צילום: איתן ידגר

 

הפועל מרמורק - הפועל בקעת הירדן 2:1

 

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה אחת, לזכות בניצחון שיקרב את המנצחת לפלייאוף. ירדן אזולאי העלה כבר לאחר 3 דקות את בקעת הירדן ליתרון 1:0. במחצית השנייה הראל בן אבי כבש שער שוויון וקבע, 1:1. בתוספת הזמן שכבר היה נראה שתי הקבוצות בדרך לחלוקת נקודות  אור דרבה כובש שער ניצחון לבקעת הירדן, 2:1.

 

מכבי יבנה - שמשון תל אביב 0:2

 

אחרי שבוע סוער במהלכו הודיע על התפטרותו וחזר בו הוביל יוסי זוזוט את קבוצתו לניצחון ביתי יקר על שמשון תל אביב. ניר שרון כבש במחצית הראשונה ליבנה, 0:1. במחצית השניה ניב מזרחי הכפיל את התוצאה שקבע את תוצאת המשחק, 0:2 חשוב למכבי יבנה.

 

ניב מזרחי, מכבי יבנה חוזרת למסלול הניצחונות. צילום: יח"צ

 

שמשון כפר קאסם - עירוני מודיעין 0:0

 

ליגה א' צפון:

 

מוסטאפה שיח יוסף עם השער השני. ניצחון גדול לשפרעם. צילום: חגאג רחאל

 

צעירי כפר כנא - איחוד בני שפרעם 2:0

 

ניצחון גדול לפיראס מוגרבי ושחקניו על צעירי כפר כנא במשחק העונה. המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב. דקה 16' שרון לוי היממם את קהל אוהדי צעירי כפר כנא שכבש שער יתרון לשפרעם, 1:0. במחצית השנייה צעירי כפר כנא חיפשה שער שוויון. בדקה ה-74' עלי חטיב כבש שער נהדר קבע את תוצאת המשחק, 2:0 מרשים לאיחוד בני שפרעם המשווה את מאזן הנקודות לצעירי כפר כנא.

 

עלי חטיב, מבשל שני השערים לאיחוד בני שפרעם חוגג בסיום. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רעננה - מכבי אתא-ביאליק 2:1

 

רעננה מאבדת נקודות יקרות בביתה למכבי אתא-ביאליק. עידן בראון ראה את קבוצתו עולה ליתרון במחצית הראשונה של אליאור סיידר. במחצית השנייה אבי סבג ושחקניו הפכו את התוצאה.  עבדאללה חולי וסארי חאג' יחיא כבשו לאתא ביאליק שרושמת ניצחון שני ברציפות. רעננה מפספסת איבוד נקודות יקרות בצמרת הליגה.

 

שחקני אתא-ביאליק, ניצחון גדול ברעננה. צילום: עודד חסין

 

הפועל בני זלפה - הפועל כפר כנא 4:3

 

משחק רב שערים במגרש באסי גלבוע. הפועל כפר כנא רושמת ניצחון חוץ יקר במאבקיה בתחתית הליגה מול הקבוצה של אחמד סבע שמתרחקת מחלום הפלייאוף. ספואן זועבי, זיקו, אדהם שיבלי ומחמוד מנאע  כבשו לכפר כנא. איברהים אבו אחמד, ראבאל דהמאשה ופיראס גנאים כבשו לזלפה שרושמת הפסד שמיני העונה. 

 

הפועל מגדל העמק - הפועל באקה אל גרבייה 2:0

 

זו שעולה וזו שיורדת. ניצחון מרשים לאסי אלימלך ושחקניו על מגדל העמק שנראה שהשינוי על הקווים אינו עוזר לקבוצה במאבקיה בתחתית הליגה. לאחר מחצית ראשונה ללא שערים. במחצית השנייה היה זה אברהם ראדי עם צמד שערים מעניק לקבוצתו ניצחון חוץ יקר ומצמיד את באקה לאיחוד בני שפרעם וצעירי כפר כנא הפרש 2 נקודות בלבד. מגדל העמק ? הקבוצה של אסף בוסקילה ממשיכה ברצף ההפסדים וביכולת החלשה. 

 

אברהם ראדי, צמד שערים. צילום: חגאג רחאל

 

הפועל מגדל העמק-הפועל בקה אל גרביה 2-0

משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות הסתיים בניצחון חשוב לקבוצתו של אסי אלימלך. בקה גברה מצמד שערים של אברהם רדאי. בקה רק שתי נקודות משפרעם וצעירי כפר כנא והיא עוד מארחת אותם בהמשך. מגדל העמק כבר מרגישה את התחתית רותחת ואם קלנסוואה תנצח את טמרה היא תעקוף אותה ומגדל תרד למקום ממנו יורדים לליגה ב. ככה זה כשהניהול לא טוב...

 

הפועל בועיינה- עירוני נשר 2-1

קבוצתו של משה ויצמן ידעה שניצחון שלה על נשר והיא עולה למקום החמישי, אבל קבוצתו של ווהאב ברכאת עושה רצף ניצחונות נדיר ורק לפני חודש וחצי היא היתה באזור ממנו יורדים ליגה והיום היא רק נקודה מהמקום ממנו מגיעים לפלייאוף העליון. שאפו להנהלת הקבוצה על ניהול הקבוצה! 

שחקני איחוד בני שפרעם חוגגים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ב (ואדים 03-03-2023, 15:49)
    מגדל העמק בליגה ב לצערי,מאמן? זה שכר לימוד ,גם במבחנים מפסידים ויורדחם ליגה ,מי שאשם זאת רק ההנהלה
  2. למרות הניצחון . שפרעם בסוף לא יעלו. תזכרו את זה (הוגה דעות 03-03-2023, 17:35)
  3. אין כסף (שלומי ווהבה 03-03-2023, 21:00)
    אוי כפר שלם נגמר הכסף בארנק לקנות משחקים
  4. "עלייה" (אבי רעננה שלי 04-03-2023, 06:06)
    ככה לא עולים ליגה צריך להיתפלל שהמקומות 123 ימעדו אולי יקרה נס
  5. יוסי זוזוט (יוסי אסור 04-03-2023, 08:30)
    אח שלי היקר מהרגע הזה אל תקרא שום טוקבק ואל תתייחס לשום פוסט שמעלה איזה חיה מהגונגל צעד צעד לאט ובטוח אתה מוביל אותנו לליגה הלאומית על אפל וחמתם של כל הקונילמלים
  6. שכונה (אוהד נטרלי 04-03-2023, 18:03)
    איך הנהלה מחתימה מאמן ילדים..נו באמת חבל מגדל מועדון טוב..איזה טעות רק שהם לא ישלמו על זה ביוקר
  7. אוהד מגדל (אלי 04-03-2023, 18:07)
    אסור שמגדל תרד..הייתם חייבים להביא מאמן עם ניסיון..מה אתם מביאים מאמן ילדים מהנאין לכם אחריות לעיר..
  8. אוהד מגדל (אלי 04-03-2023, 18:07)
    אסור שמגדל תרד..הייתם חייבים להביא מאמן עם ניסיון..מה אתם מביאים מאמן ילדים מהנאין לכם אחריות לעיר..
  9. אוהד מגדל (אלי 04-03-2023, 18:07)
    אסור שמגדל תרד..הייתם חייבים להביא מאמן עם ניסיון..מה אתם מביאים מאמן ילדים מהנאין לכם אחריות לעיר..