האם המשחק בין זלפה לכפר כנא סגור ? סבע: ״הכדורגל מתחיל להגעיל אותי״

מספר קבוצות פנו למערכת אתר גולר וטענו שהמשחק של הפועל כפר כנא מהתחתית סגור מול בני זלפה. האם זה נכון ? אחמד סבע מאמן בני זלפה: ״אנחנו נבוא לנצח ולשמור על המקום שמוביל לפלייאוף, חסרים לי הרבה שחקנים ואף אחד לא יודע מה קורה בקבוצה. כולם רק אלופים בדבר. היינו צריכים להתמודד על המקום הראשון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2023
  • 12:05

השבוע צפוי להתקיים המשחק המסקרן בין הפועל בני זלפה שתארח את הפועל כפר כנא. בני זלפה במקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון בעוד הפועל כפר כנא במקום ה-13, רק 4 נקודות מירידה. 

 

קבוצות רבות בליגה א' צפון פנו אלינו באופן ישיר וטענו שכדאי לשים לב למשחק בין בני זלפה והפועל כפר כנא, שכן בני זלפה לטענתם אומנם במקום שמוביל לפלייאוף עליון אבל ״יתנו״ כביכול את המשחק להפועל כפר כנא כדי לנסות להרחיק אותם מהמקום שממנו יורדים לליגה ב'. 

 

פנינו למאמן הפועל בני זלפה, אחמד סבע - והוא אמר בתגובה: "ברור שכלום יגידו, לא מופתע, אבל אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו ומקווה שננצח כדי לשמור על המקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון, למרות שיש לי הרבה פציעות בקבוצה ושחקנים בכירים יהיו חסרים כמו: רז יצחק, פראס גנאים, מואמן אבאריה ועלאא אגבאריה, שחקני הרכב. אף אחד לא יודע מה קורה בקבוצה. אבל התחיל להגעיל אותי הכדורגל הישראלי, כולם רק אלופים בלדבר. אם לא היינו מאבדים נקודות נגד כל הקבוצות בתחתית אנחנו במקום הראשון״.

אחמד סבע, כולם מדברים אבל אני יודע מה המצב של הקבוצה שלי. ינצח את עפר כנא? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה כבר מתחיל להגעיל עם הסיפורים שלך כאילו מישהוא קונה אותם אצה משחק אוצה מםבר אה? עלק אלופים בלדבר (ליגה א 01-03-2023, 16:18)
  2. אני שמעתי שזלפה נתנים להם את המשחק (ארז בר תושב גלבוע 01-03-2023, 17:46)
    צריח לערב את ויצמן יער
  3. כפר כנא תישאר בליגה (שועל הצפון 01-03-2023, 20:41)
    אוהד רון תפסיק עם הכתבות המגעילות .. זה לא יעזור לך מגדל העמק ילכו למבחנים ..
  4. למ"ס 2 (אחד שמכיר 02-03-2023, 07:01)
    כנראה שיש לך בעיה בשמיעה . מזה (נתנים ) צריח גם כתבת בטעות