תחזית ליגה א' צפון: מחזור מספר 23

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הגיע מחזור בו יש את משחק העונה בין הראשונה מכפר כנא והשניה מאיחוד בני שפרעם. האם שפרעם תנצח ? סוכנות השחקנים מספר 1 בצפון חושבת שכן. ובתחתית ? קלנסוואה תנצח את טמרה ותעקוף את מגדל העמק ? יכול מאוד להיות...ומה עם יתר המשחקים? שווה לראות מה חושבים סוכנות השחקנים מספר 1 בצפון..

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 02-03-2023
  • 16:36

תחזית ליגה א' צפון מחזור 23 
בצמרת כפר קנא , שפרעם ובאקה ממשיכות את הריצה שלהם,זלפה עושה ניצחון שמקרב אותם לפלייאוף העליון. טירה מנצחת ומתקרבת למרכז הטבלה, בתחתית מגדל העמק , קלנסוואה , וטמרה ממשיכות להסתבך.

 

הפועל בני זלפה - הפועל כפר כנא 
הקבוצה מזלפה מנצחת את נוג'ידאת במחזור הקודם ומטפסת למקום שיוביל אותה לפלייאוף העליון בתום העונה. בזלפה ירצו לייצר המשכיות ולחבר ניצחון שני ברציפות. כפר כנא מפסידה לשפרעם במחזור הקודם ומצבם בתחתית הולך ומסתבך, הקבוצה מכפר כנא עם 23 נקודות  ורחוקה רק 3 נקודות מהמקום שיוביל אותם למבחנים בתום העונה.

 

הסימון:  הפועל כפר כנא תנצח

 

מכבי טמרה - הפועל קלנסוואה 
טמרה מגיעה למשחק שמבחינתה הוא משחק שאין ממנו דרך חזרה, הפסד של טמרה ואפשר להכריז על היורדת הראשונה לליגה ב'. השבוע הקבוצה נפרדת מגדי כרמלי שהגיע על תקן של מושיע ונראה שבטמרה הרימו ידיים. קלנסוואה מפסידה לטירה במחזור הקודם ומפספסת הזדמנות לטפס עד למקום שיביא אותה למבחנים. הקבוצה שהייתה רגל וחצי בליגה ב' חוזרת לחיים והיא יודעת שניצחון על טמרה הוא קריטי להמשך העונה.

 

הסימון: הפועל קלנסוואה תנצח

 

שקני קלנסוואה, ינצחו במפגש התחתית את טמרה ? צילום: חגאג רחאל

 

מכבי צעירי כפר קנא - איחוד בני שפרעם 
צעירי כפר קנא עם 5 משחקים ללא הפסד והקבוצה ממשיכה להוביל את הטבלה. בתחילת העונה לא דמיינו בכפר קנא שהם יהיו במחזור ה-23 בעמדה מצוינת לעלות לליגה הלאומית. ניצחון על שפרעם ואפשר כבר לחשוב על הליגה הלאומית. שפרעם מגיע למשחק כשמבחינתה היא יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון מרחיק את הקבוצה בצורה רצינית מהמקום הראשון. בשפרעם סגל השחקנים המוכשר והמנוסה יגיע למשחק לעשות הכל כל מנת לנצח את המשחק.

 

הסימון: איחוד בני שפרעם תנצח

 

 

שחקני איחוד בני שפרעם, יחזרו עם ניצחון ממשחק העונה מול צעירי כפר כנא ? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל בועיינה - עיורני נשר 
בועיינה מפסידה במחזור הקודם לצעירי כפר קנא והקבוצה מחברת שתי הפסדים רצופים, בבועיינה יעשו הכל כדי לנצח ולאגור עוד 3 נקודות יקרות שיגמרו מבחינתה את הסיפור באופן סופי בתחתית. נשר עם ניצחון חשוב מאוד במחזור הקודם על מגדל העמק והקבוצה קיבלה מעט אוויר במרכז הטבלה, הקבוצה מנשר רושמת 8 משחקים רצופים ללא הפסד ובקבוצה יעשו הכל כדי לא להפסיד את המשחק.

 

הסימון: הפועל בועיינה תנצח

 

הפועל מגדל העמק - הפועל באקה אל גרביה
מגדל העמק זה סיפור עצוב, הקבוצה הכי מסודרת בליגה א' מבחינת מוסר התשלומים  מוצאת את עצמה מבחינה מקצועית במצב לא פשוט. בהנהלת מגדל העמק כנראה שלא הסיקו מסקנות מהעונה החולפת והקבוצה שוב נמצאת באיזור שממנו הולכים למבחנים. באקה מגיעה למשחק כשהיא יודעת שתוצאת ניצחון יכולה להעניק לה בסיטואציה מסוימת את המקום השני. בבאקה יעשו הכל כדי לחזור עם הנקודות ולהמשיך את העונה המצוינת שהיא נמצאת בה.

 

הסימון: הפועל באקה אל גרביה תנצח

 

אסף בוסקילה, ירשום ניצחון בכורה על הקווים מול באקה אל גרביה ? צילום: אמיר חאג יחיא

 

הפועל רעננה - מכבי אתא ביאליק 
ברעננה רושמים 12 משחקים רצופים ללא הפסד וסיבוב שני מצוין. הקבוצה של עידן בראון רוצה להמשיך לנצח ולקוות למעידה של הקבוצות שלפניה כל תוצאה מלבד ניצחון תגמור לרעננה גם את הסיכוי התאורתי להעפיל ליגה מהמקום הראשון. אתא ביאליק קבוצה עם חומר שחקנים מצוין שעד עכשיו לא מפיקה את המקסימום מהקבוצה, באתא ביאליק מנצחים במחזור הקודם את טמרה ומקבלים קצת אוויר מהתחתית הרותחת.

 

הסימון: הפועל רעננה תנצח

 

 

עידן בראון, יוביל את רעננה לניצחון מול אתא-ביאליק ? צילום: עודד חסין

 

צעירי טייבה - הפועל כאוכב 
משחק בין 2 קבוצות שנמצאות בכושר ירוד בתקופה האחרונה. טייבה עם צרות כלכליות וניהוליות קשות לא מצליחים להרים את הקבוצה במעלה הטבלה,   
גם בכאוכב לא שקט ורגוע והקבוצה עם 6 משחקים ללא ניצחון. בכאוכב חייבים להתחיל לאגור נקודות כדי לא להסתבך בתחתית.

 

הסימון: תיקו

 

מ.ס. טירה - מכבי נוגיידאת 
טירה עם ניצחון חשוב על קלנסוואה במחזור האחרון והקבוצה בורחת כמעט באופן סופי ממאבקי התחתית. בטירה יעשו הכל כדי לנצח את נוג'ידאת , לעבור אותם בטבלה ולצמק את הפער מהמקום החמישי ל-4 נקודות.נוג'ידאת רושמת את הפסדה  הראשון העונה בבית לזלפה ועד עכשיו הקבוצה של עיסא נוג'ידאת היא ההפתעה הנעימה של ליגה א'  צפון. בנוג'ידאת יעשו הכל כדי לנצח ולהבטיח הישארות בליגה בצורה מדהימה.

 

הסימון: תיקו

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר כנא מנצחים קלללל (זלפה מכור 02-03-2023, 22:39)
  2. כפר כנא מנצחים קלללל (זלפה מכור 02-03-2023, 22:39)
  3. מגדל חייבת לנצח (ניצחון 02-03-2023, 23:36)
  4. תחזית (שלמה 03-03-2023, 09:02)
    רוצה להגיד שהתחזית טובה ומעניית