יוסף עוודי: "זו תקופה שלא משנה איך משחקים חשוב לקחת את הנקודות"

הפועל באקה אל גרבייה תפגוש בשישי את הפועל מגדל העמק למפגש קצוות מסקרן. האורחת יוצאת למשחק החוץ לאחר ניצחון דרמטי 1:2 על צעירי טייבה תצפה להמשכיות במטרה להיצמד למוליכה צעירי כפר כנא.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 28-02-2023
  • 10:45

ליגה א' צפון, המחזור ה-23 ישוחק בסוף השבוע. הפועל מגדל העמק תארח במגרשה את הפועל באקה אל גרבייה למפגש קצוות מסקרן. המארחת ממשיכה ביכולת החלשה על כר הדשא רשמה הפסד 1:2 לעירוני נשר. האורחת יוצאת למשחק חוץ במגדל העמק לאחר ניצחון דרמטי בתוספת הזמן 1:2 על צעירי טייבה. בסיבוב הראשון אירחה הפועל  באקה אל גרבייה במגרשה סיימה בתיקו 1:1. 

 

יוסף עוודי כובש שער הניצחון לבאקה על צעירי טייבה אמר לאחר הניצחון: "באנו למשחק סופר קשה נגד קבוצה איכותית שתקופה ארוכה לא הולך לה והיא במשבר, באנו במטרה לנצח כי חוץ מניצחון היה מוציא אותנו מהתחרות על מקום ראשון. הלך קשה לא שיחקנו את המשחק השוטף שלנו אך יש אלוהים למעלה והוא החזיר לנו על המשחק הטוב שלנו ברעננה.  עכשיו זו תקופה שלא משנה איך משחקים חשוב לקחת את הנקודות".

 

אתה חוזר לאחר פציעה ארוכה מחוץ למגרשים בשער ניצחון דרמטי. שתף בהרגשה ?

 

"תקופה קשה ומורכבת עברתי. נתחיל מנקודה שזו פציעה ראשונה בקריירה שלי, אחד הדברים הקשים שאפשר לחוות, נפשית רגשית ומנטלית זה קשה כל בוקר צריך לקום ולאגור כוח בשביל לעבוד קשה מאוד בשביל לעשות צד קטן בשיקום. הרגשה עילאית לראות את השמחה של כולם, לראות כמה הם שמחים גם בשבילי, ברוך השם שמח מאוד על השער שכבשתי ועזרתי לקבוצה להמשיך להתמודד למעלה. מקווה שנמשיך את החלום".

 

במחזור הקרוב, מפגש קצוות מול מגדל העמק הנלחמת על חייה בליגה. כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה ?

 

"אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, מגדל העמק לאורך השנים מאופניית כקבוצה קשה שקשה תמיד נגדם לא משנה מה המצב שלהם. אנחנו מתעסקים בעצמנו ומתאימים את עצמנו לכל יריב בשביל לעשות את הכי הטוב בשביל לקחת את הנקודות, אין זמן לאכזבות עובדים קשה בכל רגע נתון".

 

7 מחזורים לסיום העונה, באקה מסוגלת להעפיל לליגה הלאומית ?

 

"אנחנו מאמינים בעצמנו שאנו הכי טובים ולא מעניין אותנו מה האחר חושב עלינו, גם כשקשה וכשלא הולך תמיד יש את הרגע הקסום של שחקן כזה  או אחר שיעשה את השינוי. אנחנו כיחידה אחת קבוצה מאוחדת מגובשת השמיים היא הגבול מבחינתנו".

יוסף עוודי, חוזר למגרשים בשער ניצחון. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות