טייבה: ביום רביעי חוזרים להתאמן, המשחק בשבת בקרית ים

שחקני צעירי טייבה עדיין שובתים וצפויים לחזור להתאמן ביום רביעי. המשחק בשבת בשבע בערב בקרית ים. מהנהלת טייבה נמסר: ״ראש העיר הבטיח שיעזור. בטוחים וסומכים על חנא פרהוד שישאיר אותנו בליגה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-02-2023
  • 17:30

לא רגוע עדיין בצעירי טייבה מליגה א' צפון, כאשר שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו את שכרם ועדיין נמצאים בשביתה ולא מתאמנים. על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר, השחקנים צפויים לחזור להתאמן ביום רביעי בצהריים וזאת לאחר שראש העיר הבטיח שיפתור את הבעיות הכספיות של הקבוצה. ראש העיר רוצה להיפגש עם השחקנים ולדבר איתם ובעיקר להסביר להם את המצב ומתי הוא יעביר להם כסף. המשחק נגד הפועל כאוכב במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון מתוכנן ליום שבת בשעה 19:00 בקרית ים, זאת בעקבות 4 משחקי הרדיוס שהקבוצה ספגה בוועדת המשמעת עקב התנהגות הקהל. 

 

מטייבה נמסר: "יש בעיות כספיות ואנחנו נפתור את הבעיות לאחר שראש העיר הבטיח שיעזור. משחק הרדיוס הראשון מתוך 4 יתקיים בקרית ים. בטוחים שמאמן הקבוצה חנא פרהוד ישאיר אותנו בליגה. הוא מאמן טוב עם נסיון רב בליגה והוא מכיר את הליגה ובעבר השאיר את זלפה שהיו במצב יותר גרוע. מאמינים וסומכים עליו ובטוחים שכבר בשבת נצא לדרך חדשה".

שחקני טייבה, חוזרים לאימונים ומתכוננים לנצח את כאוכב בשבת. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות