צל"ש-טר"ש מחזור 22 ליגה א' צפון

המחזור ה-22 בליגה א' צפון שוחק בסוף השבוע, אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 27-02-2023
  • 14:52

צל"ש השבוע: איחוד בני שפרעם

 

הקבוצה של פיראס מוגרבי מוענה לקראת משחק העונה מול צעירי כפר כנא. פיראס מוגרבי ושחקניו ממשיכים בכושר המצוין מפתיחת עונת המשחקים שהביסו 1:4 את הפועל כפר כנא בסוף השבוע. הקבוצה שהעפילה בסיום העונה שעברה לליגה א' צפון רושמת עונה שיא, בזמן שצעירי טייבה, מ.ס טירה,הפועל רעננה רושמת עונה מאכזבת הרחק מכרטיס העליה פיראס מוגרבי העמיד קבוצה חזקה, מאומנת ואיכותית שעושה רושם שתרוץ לעליה עד הסוף ! בסוף השבוע, שפרעם תפגוש למשחק עונה את צעירי כפר כנא, ניצחון ישווה את מאזן הנקודות בין הקבוצות ויפתח את הקרב על כרטיס העליה 7 מחזורים לסיום העונה. שאפו לפיראס מוגרבי ושחקניו בשקט בשקט איחוד בני שפרעם רושמת עונה מצוינת בעונה הראשונה בליגה א' צפון.

שאפו !

 

קהל אוהדי איחוד בני שפרעם, עונה חלומית לקבוצה. צילום: חגאג רחאל

 

 טר"ש השבוע: צעירי טייבה

 

מדי שנה פותחים את העונה בכותרות לעליית ליגה, הנהלה מנוסה וטובה, אך משום מה המועדון הוותיק בליגה א' צפון עשויה למצוא עצמו בסיום העונה יורד לליגה ב'. השיא הגיע בסוף השבוע במשחק מול באקה אל גרבייה הוליכה הקבוצה ביתרון מול באקה בסיום הפסידה בתוספת הזמן 1:2 ורשמה הפסד ליגה 11 העונה. טייבה השקיעה הקיץ משאבים ותקציב גבוה במטרה אחת להעפיל לליגה הלאומית לאחר העונה שעברה בה הפסידה במשחק גמר הפלייאוף להפועל כפר שלם.

 

שחקני צעירי טייבה, בזמנים טובים יותר. צילום: אמיר חאג יחיא

 

על כר הדשא חילופי מאמנים, שחקנים שעזבו ובעיות כלכליות במועדון מוליכים את הקבוצה להיאבק על הישארות עונה נוספת בליגה א'. מה שבטוח אם בצעירי טייבה רוצים להישאר בליגה א' צפון עונה נוספת חייבים להתעורר לפני שיפספסו את הרכבת וימצאו עצמם בסיום העונה בליגה ב'.

שחקני איחוד בני שפרעם, חוגגים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות