1:0 לבני זלפה על מכבי נוג'ידאת

הקבוצה של אחמד סבע רשמה ניצחון יקר מול יריבתה בכרטיס לפלייאוף. סבע: "ניצחון יקר באחד המגרשים הקשים בליגה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 26-02-2023
  • 17:01

מכבי נוג'ידאת אירחה בשישי במגרשה את הפועל בני זלפה למפגש מסקרן בקרב על כרטיס למשחקי הפלייאוף. המארחת סיימה בתיקו 0:0 מאכזבמ ול הפועל כפר כנא במחזור האחרון ציפתה בביתה לשוב למסלול הניצחונות מול האורחת מזלפה שהפסידה בתוספת הזמן 2:1 להפועל קלנסוואה. המחצית הראשנוה היתה שקולה ששתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השערים. 14 דקות לסיום המחצית זלפה עלתה ליתרון משער של מוחמד קנואתי בשערו הרביעי העונה בליגה, 1:0.

 

המחצית השניה מכבי נוג'ידאת עלתה לכר הדשרא נחושה מחדר הלבשה. חמש דקות מפתיחת המחצית המארחת זוכה לכדור עונשין מ-11 מטר. מוחמד גדיר גדיר בעא לפינה השמאלית ומוחמד דיאב שוער של זלפה הודף מותיר את התוצאה 1:0. שני המאמנים ביצעו חילופים ששחקני נוג'ידאת המשיכו להגיע למצבים מול שערה של זלפה נעצרו ביכולת נהדרת של מוחמד דיאב שוער זלפה שהותיר את התוצאה עד לסיום המשחק. זלפה רושמת ניצחון יקר, 1:0 מבססת את מקומה בחלק העליון. נוג'ידאת רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

 

מאמן הפועל בני זלפה, אחמד סבע בסיום: "ניצחון יקר באחד המגרשים הקשים בליגה. הראנו אופי, כל שחקן ושחקן הראה אופי ונחישות על כר הדשא, מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי. תמיד אחרי ניצחון תחושה טובה וביטחון למשחק הבא. מגיע קרדיט גדול לשוער מוחמד דיאב שעצר את הבעיטת עונשין והשאיר אותנו במשחק. סבע הוסיף: "המטרה נשארה בעינה להיות בחמישייה הראשונה. מקווה שנצליח לשמור על זה, הפנים לשבוע הבא מול הפועל כפר כנא, משחק לא קל מצפה לנו נקווה להשאיר את הנקודות בבית". 

אחמד סבע, ניצחון יקר לבני זלפה מול נוג'ידאת. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. עיסא ? השמע קול מה קרה סדרת משחקים אתה לא מנצח וזהו לא מדבר יותר ? מאמן פח (הוגה דעות 27-02-2023, 09:21)