צעירי כפר כנא מציגה: המהפך

הקבוצה של הישאם זועבי הפכה פיגור 1:0 לניצחון מרשים 1:3, רשמה צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית. בועיינה רושמת הפסד שני ברציפות. משה ויצמן: "כפר כנא קבוצה מצוינת וכל פעם שטעינו שילמו ביוקר"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-02-2023
  • 18:54

משחק שצעירי כפר כנא ידעה שכל תוצאה מלבד ניצחון כנראה תצמצם את הפער מהמקום השני .המשחק החל כאשר בועיינה שולטת במשחק ומכתיבה את הקצב. בדקה ה-8 מוחמד עומרי במהלך אישי מצוין עובר את כל הגנת כפר כנא בועט לשער והגנת כפר כנא מרחיקה את הכדור מקו השער עם היד 
והשופט שורק לפנדל. את הפנדל לוקח אופק ברזני שגם מדייק מהנקודה הלבנה ומעלה את בועיינה ל 1-0.

סמיר פרהוד, הטריד את הגנת בועיינה. צילום: חגאג רחאל

מוחמד עמרייה. צילום: חגאג רחאל


המשחק ממשיך בקצב גבוהה והקבוצות מגיעות למצבים ליד 2 השערים. בדקה ה-21 הגנת בועיינה עושים עבירה כ-25 מ' מהשער והתקפת כפר כנא מנצלת את המצב ומשווה את התוצאה משער של מוחמד עבאס, 1:1.עד המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד 2 הרחבות. 

 

מוחמד עבאס חוגג שער שוויון. צילום: חגאג רחאל

אופק מרום, היה פעיל בחלק ההתקפי בצעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל


החצי השני נפתח עם לחץ של שחקני צעירי כפר כנא להשיג את היתרון כשמנגד בועיינה עושה הכל כדי לא לספוג. בדקה ה-66 חוסר סדר בהרחקת כדור של הגנת בועיינה ומוחמד עמריה קובע את היתרון לכפר כנא, 1:2. מרגע זה בועיינה מחפשת את שער השיוויון ותוקפת אך כפר כנא יוצאת להתקפות מעבר. בדקה ה-80 כפר כנא נותרה ב-10 שחקנים, מוחמד מחאגנה פגע באחד משחקני בועיינה  ראה את כרטיס אדום ישיר. בדקה ה-82 סמיר פרהוד גומר את הסיפור וחותם את תוצאת המשחק.

מוחמד עמרייה, כובש שער שוויון. צילום: חגאג רחאל

סמיר פרהוד, חוגג ניצחון לצעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

 

אנס נאסר, חוגג בסיום המשחק עם קהל אוהדי הקבוצה. צילום: חגאג רחאל

 

תגובת מאמן בועיינה, משה ויצמן: "לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו היום. היינו נירפים וחלשים בכל מערכי הקבוצה. כפר כנא קבוצה מצוינת וכל פעם שטעינו שילמו ביוקר, הפנים לשבוע הבא למשחק סופר חשוב נגד נשר".

שחקני צעירי כפר כנא, ממשיכים בעונה המצוינת. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שבוע הבא כפר כנא מפסידה לשפרעם בע''ה (אחד שמבין 25-02-2023, 20:12)
  2. מה קרה בועינה מובילים ומפסידים ? איך זה קרה? (אחמד 26-02-2023, 13:32)