אתא ביאליק גברה על טמרה 1-3, סבג: ״היינו מצוינים במחצית השנייה"

מכבי אתא ביאליק גברה על מכבי טמרה 1-3 ואבי סבג היה מאושר: ״פתחנו לא טוב את המשחק וספגנו, חצי שני השחקנים עלו ושטפו את המגרש". על המכירות משחקים אומר המאמן: ״כמו שזה נראה מי שנותן משחק זה יכול לחזור אליו והוא יכול להסתבך וזו הקארמה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-02-2023
  • 14:30

מכבי אתא ביאליק אירחה את מכבי טמרה למשחק סופר חשוב לשתי הקבוצות, זאת לאחר שאתא ביאליק לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ואילו טמרה ניצחה בשבוע שעבר והחלה לאגור נקודות. 

 

המשחק נפתח עם יתרון למכבי טמרה שגם הובילה 1-0 מכדור נייח אותו מחמוד חסאן נגח פנימה. מחצית ראשונה חלשה של אתא ביאליק.  

במחצית המשחק מאמן הקבוצה אבי סבג עשה שני חילופים כאשר דוד אמזלג וחוליו נכנסו והביאו את השינוי. מחצית שניה אתא ביאליק נראית נהדר - וגם הגיבה בשלושה שערים עם צמד של סארי חאג יחיא ודוד אמזלג. 

 

אבי סבג מאמן מכבי אתא ביאליק אמר בתגובה לאחר המשחק: ״משחק חשוב מאד, אולי המשחק הכי חשוב שלנו העונה. התחיל בצורה גרועה מאד מבחינתנו. במחצית הבהרתי לשחקנים שלנו את חשיבות המשחק, את המצב שאנחנו נמצאים בפיגור ואיפה זה מעמיד אותנו בטבלה. השחקנים עלו במחצית השניה גילו בגרות ופשוט שטפו את המגרש. במצב של 1-1 הפועל עשו מתפרצת ובעטו לקורה ואני שמח שלא ספגנו וידענו לחזור עם הניצחון".

 

הניצחון השאיר אותכם בליגה סופית?
עדיין מוקדם להגיד דבר כזה למרות הניצחון הדרך עוד ארוכה יש עוד 24 נקודות בקופה ואנחנו צריכים לנצח ומה שטוב שאנחנו תלויים רק בעצמנו״.

על החשש מהמכירות: ״כרגע לא מעניין אותי כי אני תלוי רק בעצמי, אבל כמו שהראה שמי שייתן משחקים יכול להסתבך, זו הקארמה ואי אפשר לברוח מהקארמה".

אבי סבג, עשה ניצחון ענק על טמרה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ענק (שחקן 25-02-2023, 15:37)
    המאמן הכי טוב בליגה.
  2. בלוף (אסי 25-02-2023, 21:06)
    המאמן הכי רמאי של הליגה