סיכום המחזור ה-22: דימונה הובכה מול עירוני כסייפה, צעירי כפר כנא בדרך לליגה הלאומית

ליגה א' דרום: עירוני כסייפה רשמה ניצחון חוץ יקר 2:0 מול מ.ס דימונה. הפועל הרצליה ממשיכה לאבד נקודות שסיימה בתיקו 1:1 מול שמשון כפר קאסם. ליגה א' צפון: צעירי כפר כנא הפכה פיגור לניצחון 1:3 על הפועל בועיינה. מכבי אתא-ביאליק רשמה ניצחון יקר במפגש התחתית מול מכבי טמרה בדרכה לליגה ב'.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 24-02-2023
  • 14:41

ליגה א' דרום:

 

שמשון כפר קאסם - הפועל הרצליה 1:1

 

הקבוצה של ארז בנודיס במשבר ומאבדת גובה לאחר סיבוב הראשון מצוין. המארחת ממשיכה במסע ההישארות עם נקודה יקרה. דני רוזנבליט העלה את המארחת ליתרון במחצית הראשונה. במחצית השנייה הרצליה חזרה משער של רוסלן קוזניצוב  שהספיק רק לנקודה.

 

מ.ס דימונה - עירוני כסייפה 2:0

 

רומן זולו וקבוצתו ממשיכה לאבד נקודות יקרות מול יריבות מתחתית הליגה. דורון ממן ושחקניו רושמים ניצחון יקר במאבקי ההישארות. סאלי גנון ומשה פרץ כבשו בפתיחת המחצית לכסייפה. דימונה שלטה במחצית השניה והיתה מסוכנת לא השכילה לכבוש מול שער של כסייפה שרושמת ניצחון יקר בדימונה לאחר ההפסד במחזור האחרון מול שמשון תל אביב.

 

דורון ממן מוביל את כסייפה לניצחון גדול בדימונה. צילום: רמי גרידיש

 

עירוני מודיעין - הפועל בקעת הירדן 3:0

 

המארחת ציפתה להמשכיוצת לאחר הניצחון במחזור האחרון מול הפועל הרצליה מול בקעת הירדן. על כר הדשא שחקניו של חנן אזולאי היו עדיפים על פני המארחת עלו ליתרון על סף סיום המחצית הראשונה משער של איתן קומיסרוב. בפתיחת המחצית השניה יאן בנבניסטי הכפיל את היתרון, 2:0. בתוספת הזמן אור דרבה כבש וקבע את תוצאת המשחק, 3:0. מודיעין מסובכת עמוק בתחתית.

 

ליגה א' צפון:

 

מכבי אתא-ביאליק - מכבי טמרה 1:3

 

ניצחון ענק לאבי סבג וקבוצתו מול מכבי טמרה. האורחים עלו ליתרון מפתיע כבר בדקה ה-8' משער של מוחמד חסאן. במחצית השנייה אתא ביאליק היתה טובה יותר על כר הדשא. צמד שערים של סארי חאג' יחיא ושער של דוד אמזלג הפכו את התוצאה לאתא-ביאליק שחוזרת למסלול הניצחונות. טמרה בדרכה לליגה ב'.

 

הפועל כאוכב - הפועל רעננה 1:0

 

הקבוצה הביתית ממשיכה ברצף ההפסדים רשמה הפסד ליגה עשירי העונה ללא שינוי עשויה להיגרר לחלק התחתון. הקבוצה מהשרון רשמה ניצחון שני ברציפות משער ניצחון של יונתן פרבר במחצית השנייה שקירב את הקבוצה למקום בפלייאוף.

יונתן פרבר, שער ניצחון להפועל רעננה. צילום: אלכסנדר בוך

 

מכבי נוגי'דאת - הפועל בני זלפה 1:0

 

במפגש ישיר על מקום בפלייאוף שחקניו של אחמד סבע חוזרים מנוגי'דאת עם ניצחון יקר. מוחמד קנואתי  כבש את שער הניצחון במחצית הראשונה. המחצית השנייה היתה שקולה ששחקני נוג'ידאת חיפשו שער שוויון ללא הצלחה.

 

צעירי כפר כנא - הפועל בועיינה 1:3

 

ניצחון גדול להישאם זועבי ושחקניו על הפועל בועיינה. אופק ברזני העלה את בועיינה ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-92, 1:0. מוחמד עבאס החזיר את צעירי כפר כנא למשחק בדקה ה-23 שכבש שוויון, 1:1. במחצית השנייה מוחמד עמריה וסמיר פרהוד הפכו את התוצאה 1:3 לצעירי כפר כנא שעשתה צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית. בועיינה רושמת הפסד שני ברציפות.

 

הפועל באקה אל גרבייה - צעירי טייבה 1:2

 

זו שעולה וזו שיורדת. בסיבוב הראשון המשחק היה למפגש צמרת, הפעם האורחת מטייבה נלחמת על חייה בליגה וזקוקה לכל נקודהץ סלים עמאש העלה את טייבה ליתרון בדקה ה-27', 1:0.  4 דקות החזיק שער היתרון שבר שמש איזן מהנקודה הלבנה, 1:1. במחצית השנייה באקה היתה טובה יותר ומסוכנת מול שערה של טייבה, בתוספת הזמן יוסף עוודי שעלה כמחליף כבש שער ניצחון דרמטי, 1:2 לבאקה.

 

עירוני נשר - הפועל מגדל העמק 1:2

 

מגדל העמק בעידן אסף בוסקילה רושמת הפסד שני ברציפות, הפעם 1:2 לעירוני נשר. וואהב ברכאת ממשיך במסע ההישארות של עירוני נשר. עזת חלאיילה ושאדי מסארווה כבשו לעירוני נשר. עמית מזרחי צימק במחצית השניה למגדל העמק.

שחקני צעירי כפר כנא, בדרך לליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. התרסקות מגדל (השכן 24-02-2023, 16:32)
    מגדל העמק מתרסקת אין ראש ואין תחת הכל רקוב מהיסוד,גם הפועל כפר לא יכולה לעזור לנו ,גם היא מסובכת ....
  2. שופט המשחק במודיעין הרס את המשחק בדקה 40 עם אדום הזוי (גילי 24-02-2023, 20:07)
  3. צריח ל החליף את כול ההרכב (אוהד 25-02-2023, 10:06)
    זגורי לא צריך לשחק
  4. "עלייה" (אבי רעננה שלי 25-02-2023, 21:05)
    למרות השינוי החיובי ברעננה רק נס יעלה את רעננה ממקום הראשון אבל אם רעננה לא תעלה מהמיבחנים זה יחשב כישלון עם כל ההשקעה שרעננה השקיעה כמובן שרעננה צריכה להיתפלל שהקבוצות מעליה ימעדו כמו כן רעננה תלויה בעצמה בהצלחה