תחזית ליגה לאומית - מחזור 27

המחזור ה-27 בליגה הלאומית. בני יהודה בהזדמנות אחרונה להיצמד לצמרת תארח את מכבי פתח תקווה. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל רמת גן למפגש קצוות. מי תנצח במפגש התחתית בין מ.ס כפר קאסם למכבי אחי נצרת ? שווה לקרוא....

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 23-02-2023
  • 10:51

ונעבור למשחקים:

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עכו, שישי 15:00

 

המארחת במסע פרידה מהליגה הלאומית רשמה ביום שני הפסד 2:0 ביתי לבני יהודה בצל מחאת האוהדים מול חברי ההנהלה. האדומים בעונה מאכזבת פוגשים את הפועל עכו לאחר הניצחון על בני יהודה רשמה הפסד ביתי מאכזב להפועל רמת גן.  עכו עדיפה על פני אשדוד, כל תוצאה פרט לניצחון תהיה הפתעה.

 

בני יהודה - מכבי פתח תקווה, שישי 15:00

 

איזה משחק מסקרן בבלומפילד, הכתומים מארחים את הכחולים מפתח תקווה. בני יהודה חזרה למסלול הניצחונות מול אדומים אשדוד אודות לצמד שערים של יניב מזרחי, 2:0. פתח תקווה ניצחה את הפועל כפר סבא ממשיכה לשמור על המקום השני המוביל לליגת העל בסיום העונה.  בסיבוב הראשון, פתח תקווה ניצחה, הפעם בני יהודה בהזדמנות אחרונה לדעתי תנצח.

 

הפועל כפר סבא - עירוני טבריה, שישי 15:00

 

המארחת בעונה מאכזבת הרחק מצמרת הליגה רושמת הפסד ביום שני למכבי פתח תקווה. האורחת בעונה מצוינת יוצאת למשחק חוץ שני לאחר תיקו 2:2 באמצע השבוע מול הפועל עפולה וניצחון מול מכבי קביליו יפו, 0:2. כפר סבא בביתה עשויה להקשות על האורחים מטבריה שישחקו משחק שלישי תוך שבוע. תיקו.

 

אילון אלימלך, יכבוש מול כפר סבא ? צילום: עודד חסין​

 

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון, שישי 15:00

 

משחק מסקרן באצטדיון בעפולה בקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף. המארחת סיימה בתיקו 2:2 דרמטי מול עירוני טבריה במשחק השלמה בשני. קודם ניצחה 2:1 את רמת השרון. עפולה העונה בביתה קבוצה חזקה המסוגלת לנצח כל יריבה. ראשון לציון יוצאת לעפולה לאחר הפסד 2:0 להפועל פתח תקווה ותיקו 2:2 מול הפועל רמת גן. עפולה עדיפה על ראשון לציון ותנצח.

 

הפועל פתח תקווה - הפועל רמת גן, שישי 15:00

 

מוליכת הליגה הלאומית ממשיכה להרשים במסע לעבר ליגת העל. שחקניו של עופר טסלפפה רושמים ניצחון 0:3 על הפועל נוף הגליל במשחק השלמה ביום שני. קודם ניצחה הקבוצה במשחק חוץ 2:0 את הפועל ראשון לציון. האורחת יוצאת למשחק חות שני ברציפות לאחר ניצחון 1:0 על הפועל עכו. שחקניו של אורי גוטמן מודעים לחשיבות המשחק שכל תוצאה פרט לניצחון תקרב את הקבוצה לקו האדום. הפועל פתח תקווה תנצח.

 

מכבי קביליו יפו - הפועל נוף הגליל, שני 19:00

 

יפו ממשיכה בחוסר היציבות מאבדת גובה לאחר פתיחת עונה מצוינת. שחקניו של איציק ברוך חוזרים למגרש הביתי לאחר הפסד 0:2 לעירוני טבריה שקודם הובסה 4:1 מול מכבי פתח תקווה. נוף הגליל בעידן מוטי איווניר אינה מצליחה להתרומם, בשני הובסה 0:3 במשחק השלמה מול הפועל פתח תקווה. קודם ניצחה  0:1  את מ.ס כפר קאסם. משחק שקול שהסתיים בחלוקת נקודות. תיקו

 

 

אוהדי קביליו יפו, קבוצתם תחזור למסלול הניצחונות ? צילום: דן יידוב

 

מ.ס כפר קאסם - מכבי אחי נצרת, שני 19:00

 

איזה משחק בנס ציונה, כפר קאסם פוגשת את מכבי אחי נצרת. המארחת ממשיכה לחפש אחר ניצחון ושלוש נקודות. במחזור האחרון רשמה הפסד ליריבתה לתחתית נוף הגליל, 0:1. קודם סיימה בתיקו 1:1 מול עירוני טבריה. האורחת מנצרת יוצאת לכפר קאסם בידיעה, כל תוצאה פרט לניצחון עשויה לסבך את הקבוצה בחלק התחתון. אחי נצרת הפסידה להפועל אום אל פאחם 2:0 במחזור האחרון וקודם הובסה 0:3 מול הפועל עפולה. כפר קאסם תנצח.

 

שחקני כפר קאסם, ינצחו את אחי נצרת ? צילום: אלעד ירקוני

 

הפועל אום אל פאחם - עירוני רמת השרון, שני 19:00

 

המארחת בציפייה לסיים את עונת המשחקים עם כרטיס עליה לליגת העל. הקבוצה ממשיכה בכושר המרשים בניצחון 2:0 על מכבי אחי נצרת במחזור האחרון שקודם ניצחה 0:1 את נוף הגליל. רמת השרון ממשיכה להפגין חוסר יציבות והפסידה 2:1 להפועל עפולה. קודם הפסידה 0:2 להפועל פתח תקווה. אום אל פאחם במגרש הביתי מול קהל אוהדיה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מליגה א' צפון עברת לליגה הלאומית? אוהד רון משלם לך עבודה כפולה ? (רמי 23-02-2023, 11:07)
  2. הלוזונים מנצחים, טבריה מנצחת (הוגה דעות 23-02-2023, 15:25)