אסי אלימלך: ״ לוקחים מהמשחק הקודם את היכולת שהייתה מצויינת ומתרכזים בהמשכיות"

כך אמר מאמן הפועל באקה אל גרבייה לקראת המשחק של קבוצתו נגד צעירי טייבה במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון. חנא פרהוד: ״כולנו יודעים שחייבים להביא נקודות״

  • על ידי: אורי רודניק
  • 23-02-2023
  • 08:12

בשישי הקרוב, תארח הפועל באקה אל גרבייה את צעירי טייבה למשחק מסקרן.  המארחת חוזרת למגרש הביתי לאחר הפסד דרמטי במחזור האחרון 0:1 להפועל רעננה. בבאקה מבינים איבוד נקודות מחזור שני ברציפות יגדיל את הפרש הנקודות מהמוליכה צעירי כפר כנא בסיום המחזור. באקה מדורגת במקום השלישי, 41 נקודות.

 

צעירי טייבה יוצאת למשחק החוץ בבאקה לאחר 4 הפסדים רצופים. במחזור האחרון הפסידה הקבוצה בביתה 3:2 לעירוני נשר. מחזור קודם הפסידה הקבוצה לצעירי כפר כנא. לקראת המשחק בצעירי טייבה מבינים את חשיבות המשחק, כל תוצאה מלבד ניצחון תקרב את הקבוצה לחלק התחתון של הטבלה. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 23 נקודות הפרש שלוש נקודות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן בסיום העונה. במסגרת הסיבוב הראשון ניצחה צעירי טייבה במגרשה 1:2 את הפועל באקה אל גרבייה.

קהל אוהדי צעירי טייבה, יזכו לניצחון מקבוצתם ? צילום: אמיר חאג יחיא

 

אסי אלימלך, מאמן הפועל באקה אל גרבייה אמר לקראת המשחק: "התחושות טובות מאוד לקראת המשחק. במשחק האחרון הפסדנו לא בצדק וזה קורה. אנחנו לוקחים מהמשחק את היכולת שהייתה מצויינת ומתרכזים בהמשכיות של מה שהצגנו למשחק הבא. אנחנו לומדים את היריבה כמו בכל משחק, ומכינים תכנית משחק בהתאם ונקווה שזה יצליח".


האם באקה אל גרבייה תעלה ליגה בסיום העונה ?

 

"אני מאמין שאם נמשיך להציג את היכולת הגבוהה שאנחנו מציגים במשחקים האחרונים זה בהחלט אפשרי".

 

חנא פרהוד, מאמן צעירי טייבה אמר לקראת המשחק: "מגיעים למשחק סופר קשה, כולנו יודעים שחייבים להביא נקודות. אנחנו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצוינים. נכון שנקלענו למשבר אבל ניצחון אחד והכל יהיה מאחורינו. אנחנו מקווים לטוב והקבוצה מתאמנת מצוין והשחקנים מחוייבים למען המועדון".

שחקני באקה אל גרבייה, ינצחו את צעירי טייבה ? צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות