צל"ש-טר"ש מחזור 21 ליגה א' צפון

המחזור ה-21 בליגה א' צפון שוחק בסוף השבוע, אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 21-02-2023
  • 10:56

צל"ש השבוע: עירוני נשר

 

איחוד בני שפרעם בניצחון מרשים בבועיינה על הפועל, צעירי כפר כנא בניצחון יקר במגדל העמק. צל"ש השבוע מוענק לעירוני נשר. הקבוצה המחלק התחתון בליגה א' צפון ממשיכה במסע ההישארות בליגה תחת הדרכתו של וואהב ברכאת. האחרון מונה במהלך הסיבוב הראשון למאמן הקבוצה מוביל את הקבוצה לניצחון מרשים בסוף השבוע 3:2 על צעירי טייבה. מחזור קודם לכן סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 מול הפועל רעננה. נשר פתחה את עונת המשחקים בצורה רעה נראה היה הקבוצה בדרכה לירידה לליגה ב', חילופי מאמנים יחד עם שינוי סגל הקבוצה מובילים את הקבוצה למקום ה-10 הפרש חמש נקודות מהמקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן ותשע נקודות מהמקום ה-15 המוביל לירידה לליגה ב'. בזמן שקבוצות ליגות א' מציגות תקציבי עתק ושחקנים המקבלים סכומים גבוהים ואינם מביאים תוצאות על כר הדשא, עירוני נשר מוכיחה בכדורגל כסף זה לא שם המשחק. שאפו לוואהב ברכאת ושחקני על הניצחון מול צעירי טייבה והכושר המצוין בו הקבוצה נמצאת.

 

טר"ש השבוע: הפועל כאוכב 

 

בני זלפה רשמה הפסד מפתיע להפועל קלנסוואה, באקה רשמה הפסד דרמטי ברעננה, טר"ש השבוע מוענק להפוע לכאוכב. על אף שמדובר באחד המועדונים מהוותיקים והמסודרים בליגה, מישהו שם צריך להתעורר ודחוף לפני שיהיה מאוחר. בסוף השבוע רשמה הקבוצה הפסד ליגה 9 העונה ויותר מכך לאחרונה בליגה, מכבי טמרה 1:2. המועדון שידע ימים טובים יותר ותקופות עם עליות ליגה וקהל אוהדים גדול מוצא עצמו במשבר ורצף משחקים שמרחיק את הקבוצה ממשחקי הפלייאוף. בכאוכב מבינים ללא שינוי הקבוצה עשויה למצוא עצמה מסתבכת בחלק התחתון של הליגה.

 

נידאל שלאטה, כאוכב מאבדת גובה. צילום: מיכאל חי

 

במחזור הקרוב הקבוצה פוגשת את הפועל רעננה למפגש מסקרן בו שתי הקבוצות זקוקות לשלוש הנקודות. כאוכב עד למשחק יחפשו מחליף במקומו של נידאל שלאטה בתקווה שיוציא את הקבוצה מהמשבר אליו נקלעה ולדרך חדשה, כל תוצאה מלבד ניצחון ובכאוכב ימצאו עצמם מצטרפים למאבקי התחתית.

 

שחקני עירוני נשר, ניצחון מרשים. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. חרטוטים (אחד שמבין 22-02-2023, 10:52)
    נשר מנצחת לא בגלל שינוי סגל ומאמן זה חרטא זה בגלל קניית משחקים האוהדים שרואים תמשחקים שלהם לא מטומטמים