"מכירות משחקים או לא, הכל תלוי בנו"

כך אמר יוחאי כהן, האיש החזק במכבי אתא-ביאליק, לאור השמועות לכאורה על מכירות משחקים בליגה א' צפון בסוף השבוע האחרון. עוד מוסיף יוחאי שמכיר את הליגה אולי יותר טוב מאחרים: "זלפה, קלנסווה כאוכב וטמרה, שיעשו מה שהן רוצות. אנחנו תלויים בעצמנו ויש לנו קבוצה מספיק טובה לנצח את טמרה השבוע ולסגור את הסיפור סופית"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2023
  • 11:20

בסוף השבוע האחרון היו מספר משחקים שהתוצאה שלהן הייתה קצת מוזרה לפי הטבלה, שכן קצת הפתיע למשל הניצחון של מכבי טמרה על הפועל כאוכב והניצחון של הפועל קלנסוואה על בני זלפה. חלק חושבים שאלו לא היו תוצאות ספורטיביות, אחרים חושבים שלא התאמצו.

 

שאלנו את יוחאי כהן, האיש החזק במכבי אתא-ביאליק, קבוצה שגם נמצאת בתחתית ויכולה להסתבך ואולי אפילו להיכנס למאבקים נגד הירידה, מה הוא חושב על התוצאות המוזרות האלה והאם הוא חושש לרדת ליגה העונה. "אנחנו מתעסקים במשחקים שלנו, לא מעניין אותנו מהסיפורים עם מכבי טמרה והפועל קלנסוואה", אמר יוחאי, "מכירות או לא, ספורטיבי או לא, אנחנו תלויים בעצמנו ולא מעניין אותנו כאוכב או זלפה - ואם אנחנו ננצח את המשחקים שלנו לא יעזור לאף אחד כלום. עשינו תוצאה טובה מול טירה בחוץ בסוף השבוע האחרון - וחייבים להמשיך עם המומנטום החיובי ולנצח השבוע את מכבי טמרה כי אם נפסיד, כולם רואים את הטבלה וכל הסיפורים שיש בתחתית יכולים להפריע לנו להשיג את המטרה - ולכן המשחק הזה סופר חשוב בשבילנו". 

 

על הקבוצה שלו אמר יוחאי: "יש לנו קבוצה טובה, נכנסנו לתקופה פחות טובה וקצת תוצאות פחות טובות אבל כבר מסוף השבוע האחרון מול טירה לא ספגנו, השחקנים התחילו להראות מחויבות ואם יראו מחויבות כזאת כל משחק אני בטוח שגם הניצחונות יגיעו". 

 

אתם לא התחזקתם בפגרה, זה לא משפיע לכם על התוצאות ? 


"עזבו אותנו כמה שחקנים טובים, בראשם מחמוד אבו ראס שהיה כובש מצטיין אצלנו, אבל הוא הלך לליגה הלאומית ולא רצינו להחזיק אותו בכוח ונתנו לו להתקדם. אנחנו לא נעצור. היו עוד שחקנים שלא פגעו ועזבו ולמרות כל אלה שעזבו יש לנו קבוצה טובה, הגנה חזקה והתקפה טובה, כל המשחקים שנשארו, הכל תלוי בנו ולא משנה אם אלה נותנים לאלה ואלה מנצחים את אלה, אותנו לא מעניין. חייבים לנצח ולסגור את הסיפור של העונה כמה שיותר מהר כי אנחנו תלויים רק בעצמנו".

יוחאי כהן, מכיר את ליגה א צפון ויודע מה קורה אבל בטוח שקבוצתו תנצח ותהיה תלויה רק בעצמה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחח (חחח 20-02-2023, 12:12)
    הצדיק מארץ עו חחחחצחחצ
  2. קבוצה פח (ביבי 20-02-2023, 17:57)
    לשחרר את המאמן הההזוי הזה. קחו אחריות ותתפטרו.
  3. איך (משה 20-02-2023, 18:29)
    איך נישארים ליגה עם מאמן כזה תשאל את רוני דורה למה זרק אותו מאתא איש קטן עם אגו גדול