נשר גברה על טייבה, ברכאת: ״ניצחון מתוק שמלא בסיפוק״

עירוני נשר גברה בחוץ על צעירי טייבה 2-3 מה שהקפיץ את עירוני נשר למקום העשירי צמוד צמוד לטייבה. לנשר כבש תלחמי פארס וצמד של טרס שולקובסקי. לטייבה צימקו אחמד רביע ואלוהאב פיטר. כובש טרס שולקובסקי: ״בדרך הנכונה אבל אסור להוריד רגל מהגז״

  • על ידי: אורי רודניק
  • 19-02-2023
  • 17:25

בשישי האחרון, נערך משחק במסגרת המחזור ה 21 בליגה צפון, כשטייבה שמאכזבת בשלושת המחזורים האחרונה, מארחת את נשר, שהגיעה לאחר תיקו מכובד נגד רעננה. המשחק שהיה שקול הסתיים עם ניצחון גדול של 3-2 לנשר, לאחר משחק גדול של טרס שולקובסקי שכבש צמד נשר עלתה למקום  ה עשירי בטבלה צמוד צמוד  לטייבה.

מאמנה של נשר, ווהאב ברכאת, אמר לאחר המשחק: ״עשינו ניצחון מתוק שמלא בסיפוק, הגורם המרכזי שנתן לנו את הניצחון זו העבודה הקשה שהשחקנים עושים במהלך בשבוע באימונים. עבדו קשה והביאו את הנקודות חייבים להמשיך לצבור נקודות״

 

לקראת המשחק המסקרן בשבוע הבא נגד מגדל העמק אמר: ״מארחים קבוצה טובה למשחק קשה, נתכונן כמו לכל משחק על מנת לקחת את שלוש הנקודות. ש עוד נרבה נקודות בקופה על מנת להשלים את המטרה ולהישאר בליגה״


כובש הצמד, טרס שולקובסקי אמר לאחר המשחק:"עשינו ניצחון גדול נגד קבוצה איכותית מאוד במגרש סופר קשה עם מספר אוהדים של טייבה גדול ביחס לליגה שלנו. שמח  שהיה לי משחק טוב שנגמר עם צמד שערים מתוק ביותר, וגם מתנה יפה לכבוד יום ההולדת של הבת הבכורה שלי ואישתי . שמח שהצמד עזר לקבוצה להביא שלוש נקודות שיעזרו לנו להמשך העונה".

 

עשיתם ניצחון גדול, מה לדעתך היה הגורם המרכזי לניצחון?
"יש לנו חדר הלבשה של גברים אחד אחד שעובדים קשה באימונים וזה בא לידי ביטוי במשחקים, כמובן איך אפשר בלי הצוות המקצועי שלנו שמכינים אותנו לכל משחק , ברמה הכי גבוהה שיש, כשמאחורי כל זה עומדת הנהלה חזקה שנותנת לנו שקט כלכלי מוחלט, זה הסוד להצלחה של הקבוצה שלנו.

 

לקראת המשחק המסקרן שבוע הבא מול מגדל העמק אומר טרס:"ההכנות למשחק הקרוב שלנו הן כמו ההכנות לכל משחק אחר, אני סומך על הצוות המקצועי שלנו שיכינו אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק נגד מגדל העמק."

 

האם לדעתך אתם קרובים להשלמת המשימה ולהישאר בליגה?
אני יכול להגיד שאנחנו בדרך הנכונה אבל אסור לנו להוריד רגל מהגז כי יש למו עוד 9 גמרים עד לסיום העונה

עירוני נשר עם ניצחון גדול על טייבה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופטים חלשים מאוד בגלל זה נשר ניצחה את טייבה שהגפן פסל שער תיקו חוקי ולא היה נפדל מעולם הגפן באמת לא (אחמד נאסר 19-02-2023, 18:33)
    שופטים חלשים מאוד בגלל זה נשר ניצחה את טייבה שהגפן פסל שער תיקו חוקי ולא היה נפדל מעולם הגפן באמת לא יודיע מתי להרים לנפדל השופטים הרסו לטייבה המשחק
  2. צוות שיפוט חלש (תאמר 19-02-2023, 20:34)
    או שהקוון לואי לא יודע מה זה אופסייד או שמכר את נשמתו לבייטים והמורים ,איגוד השופטים התאחדות ויצמן יער תתעוררו
  3. שיפוט בושה (עבד נידל 20-02-2023, 08:47)
    בושה וחרפה של שיפוט היה ברור שזה גול ולא אופסייד השופט ראה בברור שהקוון טעה יכל לאשר את השער לא מתבייש
  4. אבל קיבלתם 3 והיה צריך להיות 7 אז איך הקוון אשם? ועוד פנדל ברור לא נתן לנשר הכנסתם 2 גולים מטעות של (שופט שהיה 20-02-2023, 11:12)
  5. מה לא מובן (אחד שמבין 22-02-2023, 10:54)
    מה לא מובן זה ידוע שהסיבוב השני יש בו קניית משחקים פתאום נשר נהיו כוכבים וברכאת הבובה נהייה גארדיולה ... חחח