צעד נוסף למטרה: 3:1 לצעירי כפר כנא על הפועל מגדל העמק

הקבוצה של הישאם זועבי ממשיכה ברצף הניצחונות לעבר כרטיס העליה לליגה הלאומית. צמד למוחמד עואודה. פרהוד: "אנחנו בשלב האחרון של העונה, כל נקודה חשובה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-02-2023
  • 20:15

מי יעצור את הקטר הירוק מכפר כנא ? הקבוצה של הישאם זועבי התארחה במסגרת המחזור ה-21 אצל הפועל מגדל העמק וחזרה עם ניצחון ושלוש נקודות יקרות במסע לעבר הליגה הלאומית. אסף בוסקילה ערך הופעת בכורה על הקווים כמאמן הפועל מגדל העמק במקומו של ברוך סער שהודיע בתחילת השבוע על התפטרותו מאימון הקבוצה. כפר כנא הגיעה למשחק בכושר מצוין לאחר ניצחון 0:1 על צעירי טייבה במחזור האחרון. 

 

עלי דחלה שומר על הכדור. צילום: חגאג רחאל

המחצית הראשונה היתה שקולה שצעירי כפר כנא היתה קרובה לעלות ליתרון ראשון במשחק אינה ניצלה מצבים אליהם הגיעו שחקניה מול שערה של מגדל העמק.

עומר גנאים במשחק מצוין בחלק האחורי בצעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

אסף בוסקילה, הופעת בכורה על הקווים. צילום: חגאג רחאל

 

במחצית השנייה קצב המשחק שינה פניו. צעירי כפר כנא החלה ללחוץ והשער לא איחר להגיע בדקה ה-62' מלך השערים סמיר פרהוד כובש, 1:0 צעירי כפר כנא. 

סמיר פרהוד חוגג לאחר כיבוש שער היתרון. צילום: חגאג רחאל

סמיר פרהוד, ממשיך במסכת הכיבושים. צילום: חגאג רחאל

 

בוסקילה מספר חילופים ישראל זגורי ורואי בוליגנים נכנסו למשחק במטרה לכבוש שער שוויון.  לקראת סיום המשחק, מוחמד עואודה השלים צמד שערים תוך שלוש דקות הכפיל את היתרון לצעירי כפר כנא 3:0.

סמיר פרהוד, משחק מצוין לחלוץ. צילום: חגאג רחאל

 

מוחמד  עואודה, צמד שערים בניצחון צעירי כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

כובשי השערים לצעירי כפר כנא, סמיר פרהוד ומוחמד עואודה. צילום: חגאג רחאל

 

בתוספת הזמן שלו קפלן שעלה מחליף במחצית השניה צימק עבור מגדל העמק, 3:1 לצעירי כפר כנא שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של עלי דחלה בכרטיס צהוב שני ואדום. צעירי כפר כנא ממשיכה במסע לעבר הליגה הלאומית שומרת על הפרש שלוש נקודות מהמקום השני, חמש נקודות מהמקום השלישי.

 

מוחמד עמרייה. צילום: חגאג רחאל

צעירי כפר כנא בסיום המשחק. צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית. צילום: חגאג רחאל

 

חלוץ צעירי כפר כנא, סמיר פרהוד: "ניצחון באחד המגרשים הקשים בליגה, ידענו להתעלות וכל אחד נתן 100%. שמח שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות בדרך למטרה".

 

9 מחזורים לסיום העונה, צעירי כפר כנא תעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית ?

 

"9 מחזורים זה המון, כל משחק זה גמר. מבחינתנו אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, כרגע אנחנו תלויים רק בעצמנו ולא מסתכלים על שום קבוצה. עברנו את מגדל העמק משחק מאוד קשה. רק המשכיות יש לנו בועיינה במחזור הבא, משחק לא פשוט אבל באים במטרהל נצח ולקחת 3 נקודות".

 

ציינת את בועיינה, איך נערכים לקראת במטרה לשמור על הפסגה ?

 

"מתכוננים כמו לכל משחק בצניעות ובנחישות, אנחנו בשלב האחרון של העונה, כל נקודה חשובה".

 

 

קשר צעירי כפר כנא, אופק מרום: "משחק מול מגדל העמק במגרש מאוד קשה, עם הרבה הקרבה ונחישות הגענו מהדקה הראשונה על מנת לנצח. שמח שמחצית שנייה זה ניפתח והצלחנו לכבוש ולקחת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך והמשכנו לשמור על המקום הראשון".

שחקני צעירי כפר כנא, חוגגים ניצחון במגדל העמק

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאומית (אבי 18-02-2023, 22:48)
    קבוצה מושלמת עם אותו סגל ותוספת של זרים תתמודד גם בליגה הלאומית
  2. אסך תושיב את שראל ופרוסט לספסל (אוהד 19-02-2023, 15:52)
    תעלהבהגנה עם זגורי ומיטרופסקי