"שוד לאור יום, הפסדנו לקבוצה שלא בעטה פעם אחת לשער"

כך אמר מאמנה של באקה אל גרביה אסי אלימלך, לאחר ההפסד של קבוצתו להפועל רעננה. עוד מוסיף המאמן: ״לצערי יצאנו לוזרים, אני שונא לצאת עם המחמאות וללא נקודות". לגבי העתיד: ״הפנים כבר לשבוע הבא ולהמשך העונה, אנחנו לא נוותר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-02-2023
  • 15:58

 הפועל רעננה גברה עמוק בתוספת הזמן 1-0 על באקה אל גרביה משער של ישראל ראש, ניצחון שהרחיק את באקה מהצמרת הגבוהה ורעננה התקרבה אליה בטבלה. 

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. צילום: מיכאל חי

 

דיברנו עם מאמן באקה אל גרביה, אסי אלימלך, שנשמע מאוכזב בסיום: ״הפסדתי לקבוצה שלא בעטה אפילו פעם אחת. מחצית ראשונה היתה שקולה עם יתרון שלנו, לאחר שהגענו לשני מצבים והם לא הגיעו לכלום. מחצית שניה משחק מצויין שלנו, שליטה אבסולוטית על המגרש, הגענו לשישה מצבים של גול בטוח ובשנייה האחרונה של המשחק, כדור חופשי מחצי מגרש השוער שלי לצערי משמיט את הכדור שפוגע בשחקן שלהם ולהפתעת כולם נכנס והשופט שורק לסיום. היה צריך להיות ניצחון קל שלנו, גם בתיקו הייתי מתאכזב״.

 

אוהד אלבוליה עם הכדור. צילום: מיכאל חי

 

המאמן של באקה המשיך: ״אפילו המאמן שלהם עידן בראון בא אלי מופתע מהניצחון ופירגן לנו ואמר שהגיע לנו לנצח. לצערי יצאנו לוזרים עם הרבה מחמאות, דבר שאני מאוד שונא. מעדיף לצאת עם נקודות. הכדורגל הוא אכזר והיום הוא פגש אותנו. יש להם קבוצה טובה עם שמות של שחקנים, עשינו להם משולשים, מסירות, לא מבין מה קרה. שוד לאור יום״.

 

על המשך הדרך אומר המאמן: ״נמשיך קדימה, אנחנו מאמינים, יש לנו קבוצה מצויינת, לא נוותר עד הסוף".

אסי אלימלך, קבוצתון שיחקה נהדר והיתה ראויה לפחות לנקודה מול רעננה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. "עלייה" (אבי רעננה שלי 19-02-2023, 15:15)
    אם רעננה תעלה למבחנים זה יהיה השג רעננה צריכה הרבה מזל שהקבוצות מעליה בטבלה תימעדנה רעננה כמובן תלוייה בעצמה ביתר המחזורים רעננה תימעד פעם אחד שתכין את הקבוצה לעונה הבאה בהצלחה