״לא הולך להיות קל אנחנו חייבים להביא 3 נקודות"

כך אמר מאמן צעירי טייבה, חנה פרהוד, לקראת המשחק של נגד עירוני נשר שייערך בסוף השבוע במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון. ברכאת: "מאמין בשחקנים שלנו שיבואו לתת את הכל ונקווה לחזור עם נקודות".

  • על ידי: אורי רודניק
  • 15-02-2023
  • 18:20

9 מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה א' צפון, צעירי טייבה תארח במגרשה את עירוני נשר למפגש ששם המשחק עבור שתי הקבוצות, ניצחון. צעירי טייבה הפסידה במחזור האחרון לצעירי כפר כנא 0:1 מדורגת במקום ה-10 בליגה. האורחים מנשר נעצרו במחזור האחרון שסיימו בתיקו 1:1 מול הפועל רעננה. נשר מדורגת ערב המחזור במקום ה-14 המוביל בסיום העונה למשחקי מבחן מול יריבה מליגה ב' על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון. בסיבוב הראשון ניצחה צעירי טייבה בתוצאה 1:0.

 

מאמנה של צעירי טייבה, חנא פרהוד אמר לקראת המשחק: "אין ספק שהחיסורים שנובעים מהרחקות ופציעות משפיעים לרעה על התוצאות, אך אין לנו זמן להתבכיין. כל מי שראה את הקבוצה בזמן האחרון למרות כל החיסורים יודע שהיינו שווים תיקו לפחות. מתכוננים לכל משחק בצורה רגילה, אין ספק שנשר קבוצה טובה ונתכונן אליה בהתאם. לא הולך להיות קל אנחנו חייבים להביא 3 נקודות".

 

חנא פרהוד, צעירי טייבה תחזור למסלול הניצחונות מול נשר ? צילום: חגאג רחאל


ווהאב ברכאת מאמנה של עירוני נשר אמר לקראת המשחק: "מגיעים למשחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה, יהיה משחק קשה אך מאמינים בעצמנו.
מתכוננים כמו לכל משחק על מנת לעשות תוצאה טובה ולהביא נקודות. המטרה שלנו עדיין רחוקה מלהתממש, אני מאמין בשחקנים שלנו שיבואו לתת את הכל ונקווה לחזור עם נקודות".

שחקני צעירי טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין את מי קנית מנשר אתה רק קונה משחקים. חודש אחרון לא קנית הפסדת (ליגה א 16-02-2023, 12:37)