"בבית שלנו עם הקהל שלנו אנחנו קבוצה שקשה מאוד נגדה לכל הקבוצות בליגה"

כך אמר אריאל ברדוגו שוער הפועל בועיינה לקראת המפגש המסקרן מול איחוד בני שפרעם. המארחת מגיעה לאחר ניצחון מול גדל העמק תצפה להמשכיות מול האורחת שמגיעה בידיעה כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק אותה מכרטיס העליה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-02-2023
  • 11:03

המחזור ה-21 בליגה א' צפון יפגיש בין הפועל בועיינה ואיחוד בני שפרעם. המארחת מגיעה בכושר מצוין למשחק בניצחון 0:2 על הפועל מגדל העמק. קודם ניצחה הקבוצה 2:1 במשחק חוץ את צעירי טייבה. הקבוצה שפתחה רע את עונת המשחקים ומאז הגעתו של משה ויצמן לאימון הקבוצה רושמת הצלחה ביום בהיר במועדון רואים את הפלייאוף. בועיינה מדורגת ערב המחזור במקום ה-6, 29 נקודות.

 

האורחת משפרעם יוצאת למשחק חוץ לאחר תיקו 1:1 מאכזב מול מכבי נוג'ידאת. בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק מול בועיינה שכל תוצאה פרט לניצחון תגדיל את הפרש הנקודות מהמקום הראשון ותרחיק את הקבוצה מכרטיס העליה לליגה הלאומית. מחזור קודם ניצחה הקבוצה 1:0 את הפועל מגדל העמק. שפרעם מדורגת ערב המשחק במקום השלישי, 40 נקודות הפרש שלוש נקודות מהמוליכה צעירי כפר כנא. בסיבוב הראשון ניצחה הקבוצה בתוצאה 0:1.

 

שוער הפועל בועיינה, אריאל ברדוגו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק אחרי ניצחון חשוב על מגדל העמק שהרחיק אותנו מהתחתית. אנחנו מגיעים למשחק מול שפרעם כדי להמשיך את רצף הנצחונות והיכולת הטובה כדי להגיע למטרה שלנו וזה פליאוף עליון".

 

הקבוצה מגיעה למשחק בכושר מצוין. כל תוצאה פרט לניצחון תהיה אכזבה ?

 

"בבית שלנו עם הקהל שלנו אנחנו קבוצה שקשה מאוד נגדה לכל הקבוצות בליגה, אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח. שפרעם קבוצה טובה שרוצה לעלות ליגה זה לא יהיה קל אבל נוכל לנצח".

 

בפתיחת העונה רבים סברו הקבוצה תיאבק נגד הירידה. מה השינוי שחל בקבוצה ?

 

"בפתיחת העונה התחלנו טוב, שיחקנו טוב וצברנו נקודות ואז החלה ירידה שאני לא יודע ממה היא נבעה, כדורים לא נכנסו והפסדנו משחקים. משה הגיע והוא סידר את הקבוצה וגרם לנו להיראות הרבה יותר טוב, עכשיו הקבוצה הגיעה למקום שהיא ראויה לו. אני חושב שהשינוי שחל אצלנו שמשה גרם לנו יותר להאמין בעצמנו, רואים את זה בתוצאות שאנחנו מגיעים נגד כל קבוצה ובכל מגרש במטרה לנצח".

 

הצטרפת העונה להפועל בועיינה. שתף בהרגשה ?

 

"הצטרפתי העונה לבועיינה אחרי עונה שירדתי ליגה והייתה שנה קשה. רציתי לחזור ליכולת הטובה שלי ולשחק כמה שיותר. בועיינה הראו לי מהשניה הראשונה שהם רוצים אותי ונתנו לי את כל הביטחון שצריך, אני שמח על ההחלטה הזאת".

 

הפועל בועיינה, תעפיל לפלייאוף בסיום העונה ?

 

"כן, יש לנו קבוצה טובה וחדר הלבשה מגובש עם קהל אוהדים דוחף, בעזרת השם נעמוד במטרה".

 

אריאל ברדוגו, ישמור על רשת נקייה מול איחוד בני שפרעם? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברדוגו אריאל (חיים סלמן 15-02-2023, 12:00)
    תוספת כח משמעותית להצלחתה של הקבוצה !!!
  2. מחזיק מעצמך ואתה כלום (שועל הצפון 15-02-2023, 13:34)
    כן צודק ראינו אותכם נגד רעננה תוך 35 דקות 3 _0 לרעננה .
  3. בע''ה בועיינה מנצחת בגדול (הוגה דעות 15-02-2023, 14:56)