צל"ש-טר"ש מחזור 20 ליגה א' צפון

המחזור ה-20 בליגה א' צפון שוחק בסוף השבוע אתר 'גולר' מציג לפניכם את הצד החיובי והשלילי של המחזור. אז מי קיבל צל"ש בצפון ? ומי טר"ש וחייב להשתפר, שווה לראות!

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 14-02-2023
  • 10:48

צל"ש השבוע: הפועל באקה אל גרבייה

 

בליגה א' צפון השבוע נעניק את הצל"ש להפועל באקה אל גרבייה ולאסי אלימלך עם ניצחון גדול השבוע, 1:7 על מכבי טמרה. באקה ממשיכה את העונה החלומית שלה ושוב כמדי שבוע מנצחת בצורה מרשימה תוך כדי תצוגת כדורגל איכותית. אסי אלימלך העמיד קבוצה חזקה, מאומנת ואיכותית שעושה רושם שתרוץ לעליה עד הסוף !  רבים בפתיחת העונה אינם ספרו את המועדון הקטן הזה מהעיר בצפון, שרק בעונה שעברה ניצל מירידה לליגה ב' במסע הישארות יוצא דופן, ידבר חזק במירוץ לעלייה לליגה הלאומית. הפועל באקה אל גרבייה עם תקציב לא מהגבוהים ניצבת במקום השני בליגה הפרש 2 נקודות בלבד מהמוליכה צעירי כפר כנא  מקדימה לפניה בליגה קבוצות כגון: צעירי טייבה, הפועל רעננה, הפועל כפר כנא, מ.ס טירה ובני זלפה. במחזור הקרוב הקבוצה יוצאת למפגש מסקרן מול הפועל רעננה אותה ניצחה בסיבוב הראשון. שאפו לאסי אלימלך ושחקניו על ניצחון גדול ועונה מצוינת.

 

טר"ש השבוע: הפועל כאוכב

 

מה קורה לקבוצה של נידאל שלאעטה  ? הקבוצה שסיימה את הסיבוב הראשון בצמרת ליגה א' צפון סומנה כקבוצה שתשחק במשחקי הפלייאוף מאבדת גבוה רושמת בסוף השבוע הפסד ליגה שמיני העונה 0:1 למ.ס טירה ומתרחקת מחלום הפלייאוף וממשיכה ביכולת החלשה ומעלה את השאלה האם הפועל כאוכב  מסוגלת להתמודד על כרטיס לפלייאוף ?  במחזור הקודם הקבוצה סיימה בתיקו 0:0 מול הפועל בני זלפה.

 

נידאל שלאעטה, כאוכב ממשיכה לאכזב. צילום: מיכאל חי

 

על אף שמדובר באחד המועדונים מהוותיקים והמסודרים בליגה, עם קהל אוהדים גדול מישהו שם צריך להתעורר ודחוף לפני שיהיה מאוחר. האם השילוב בין נידאל שלאטה לכאוכב יצליח עד לסיום העונה או שבמחזור הקרוב מול מכבי טמרה כל תוצאה מלבד ניצחון יעמיק את המשבר בקבוצה ורק יעלה את סף הלחץ סביב הקבוצה שרק לפני כחודש ימים הרשימה וסיימה סיבוב ראשון מרשים וסומנה כאחת הקבוצות שישחקו בפלייאוף.

שחקני באקה אל גרבייה, עונה מרשימה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן בחסד עליון תותח אסי אלימלך (סגד 14-02-2023, 12:11)
  2. כל שנה זורקים כסף והולך לפח בכאוכב קבוצה מיותרת (מוחמד 14-02-2023, 16:36)
  3. מאמן העונה בליגה א' בפור על כמה וכמה מאמנים המקום שלך בליגת העל אסי (הוגה דעות 14-02-2023, 16:37)