גביע המדינה: איחוד בני שפרעם הודחה מגביע המדינה ע"י הפועל חיפה. קלנסוואה הובסה

הקבוצה מליגה א' צפון הודחה לאחר דו קרב פנדלים. שפרעם חזרה במחצית השנייה מפיגור 3:1 לתיקו דרמטי בסיום 90 הדקות. בתום דו קרב פנדלים הפסידה לקבוצה מליגת העל. מ.ס טירה הפסידה בהארכה להפועל פתח תקווה. קלנסוואה הובסה מול בני סכנין.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-12-2022
  • 15:14

מ.ס טירה - הפועל פתח תקווה 3:2. לאחר הארכה

 

מ.ס טירה מליגה א' צפון אירחה באצטדיון בבאקה את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. טירה הדיחה בסיבוב הקודם את מכבי קביליו יפו ציפתה להפתיע את הכחולים מאם המושבות. מאמון קשוע העלה את המארחת ליתרון על סף סיום המחצית הראשונה, 0:1. האורחים מפתח תקווה חזרו למשחק בפתיחת המחצית השנייה, עידן שמש כבש, 1:1. 14 דקות חולפות והיתרון חוזר לטירה שמאמן קשוע משלים צמד שערים במשחק, 1:2. שכבר נראה שטירה בדרכה לחולל הפתעה נוספת בגביע המדינה, עידן שמש כבש שער שוויון שבע דקות לסיום המשחק, 2:2 שתי הקבוצות הולכות להארכה. עשר דקות בהארכה, עוז פרץ עלה כמחליף במחצית השנייה השלים מהפך עבור פתח תקווה, 3:2 ששמרה עד לסיום הארכה על התוצאה ומעפילה לסיבוב הבא בגביע המדינה.

 

איחוד בני שפרעם - הפועל חיפה 4:4 (הפועל חיפה ניצחה בפנדלים 4:2)

 

איחוד בני שפרעם אירחה במגרשה לעיניי 1000 צופים את הפועל חיפה מליגת העל. בקבוצה הביתית ציפו להמשכיות בגביע המדינה לאחר ניצחון בסיבוב הקודם מול בני יהודה. רוני לוי ושחקניו ידעו כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה להוביל זעזוע בסיום המשחק. על כר הדשא לירן סרדל כיכב על כר הדשא עם צמד שערים ושער נוסף קוואמי קווי העניקו יתרון לקבוצה מהכרמל, 0:3. על סף סיום המחצית הראשונה עבד מורג'אן צימק והפריח תקווה בקרב אוהדי שפרעם. המחצית השנייה, שפרעם המשיכה ללחוץ וחזרה למשחק שלירן סרדל כובש שער עצמי, 3:2. חיפה הכפילה את היתרון בדקה ה-67' שלירן סרדל השלים שלושער וקבע, 4:2. נגמר ? לא אם שואלים את שחקיו של פיראס מוגרבי. צמד שערים של המחליף מוחמד פוקרא קבעו שוויון, 4:4 ושלחו את שתי הקבוצות להארכה בה התוצאה נותרה על לוח התוצאות ושתי הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים בסיומו הפועל חיפה מנצחת בתוצאה 4:2.

 

הפועל קלנסוואה - בני סכנין 3:0

 

ניצחון לקובי רפואה ובני סכנין על הפועל קלנסוואה מליגה א' צפון. גיא מלמד בשלושער ענק העניק לקבוצתו את הכרטיס לסיבוב הבא בגביע המדינה. האורחת סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של איהאב גנאים בדקה ה-76. קלנסוואה חוזרת למאבקיה בליגה א' צפון. 

 

מכבי אחי נצרת-מ.כ צופי חיפה 1:5

 

עירוני רמת השרון-ירמיהו חולון 0:2

 

 

משחקי גביע המדינה, סיבוב ח'

הוסף תגובה
תגובות