ניצחונות לבית"ר ר"ג ועמישב פ"ת. ניצחון לבית"ר פ"ת

המחזור ה-13 בליגה ב' דרום א', בית"ר רמת גן חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על שועאע כפר קאסם. עמישב פתח תקווה חזרה עם ניצחון חוץ יקר על צעירי טירה. בתחתית: ניצחון לבית"ר פ"ת על רמת ישראל

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 10-12-2022
  • 09:11

ליגה ב' דרום א' חזרה למגרשי הכדורגל לאחר פגרה. שישה משחקים שוחקו ושניים נוספים ישוחקו הערב. 

 

המחזור נפתח כבר ביום חמישי במשחק בין הפועל מחנה יהודה להפועל קרית אונו. שער ניצחון במחצית השנייה של גל שטרן העניק למחנה יהודה ניצחון ביתי חשוב על קרית אונו. בית"ר רמת גן אירחה את הפועל שועאע כפר קאסם. אחמד סרסור העלה את האורחים ליתרון 1:0 בדקה ה-28. במחצית השנייה המארחת הפכה את התוצאה. שער עצמי של מוחמד טחל ושער נוסף של אבי חי העניקו לבית"ר רמת גן ניצחון יקר, 1:2.

 

צעירי טירה אירחה את מכבי עמישב פתח תקווה למפגש צמרת מסקרן. עבד מנסור העלה  את טירה ליתרון בדקה ה-33', 0:1. במחצית השנייה שחקניו של אוהד בוזגלו הפכו את התוצאה. אלי בביאשווילי וליאור יהודה הפכו את התוצאה לניצחון, 2:1. הפועל הוד השרון ועירוני בית דגן חלומות על מקום בצמרת הליגה נפגשו למשחק מסקרן. עדן שרם העלה את האורחים מבית דגן ליתרון 1:0. אלמוג שטיין בצמד שערים הפך את התוצאה להוד השרון, 1:2. שבע דקות לסיום המשחק אסף כהן עלה כמחליף במחצית השנייה כבש שער שוויון 2:2. בתוספת הזמן גל אנגלשטיין הורחק.

 

 

שחקני הוד השרון, תיקו מאכזב מול בית דגן. צילום: ניסים קמחי

 

 

הפועל רמת ישראל אירחה את בית"ר פתח תקווה למפגש תחתית על שש נקודות. על כר הדשא היו אלה שחקני פתח תקווה לנצל את החולשה של רמת ישראל לניצחון גדול, 5:0. רון אברהמי, גיא לרר (צמד),טמסגן גססה ואיתי גמבר כבשו לפ"ת. בני יפו אירחה את הפועל גני תקווה ורשמה ניצחון 1:2.

 

המחזור יושלם בשני משחקים הערב:

 

הפועל לוד-הפועל אזור

 

המכתש גבעתיים-הכח רמת גן

שחקני מחנה יהודה, חוגגים ניצחון. צילום: רונן דורה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת זה ניצחון שלישי (ברק 10-12-2022, 10:20)
  2. הפועל לוד (יוסי אזור 10-12-2022, 14:37)
    חבל על הזמן לכל אלה שרוצים לעלות הפועל לוד עלתה ליגה נקודה רק עם היום אזור ינצחו אז אולי זה יפתח מחדש נכון להיום רגב עשה קבוצה הכי חזקה בליגה
  3. בית דגן - מה יהיה סידסים? (ליגה ב 11-12-2022, 08:18)