הפועל אזור הביסה את לוד המוליכה הגאה וזכתה בגביע המחוז

הפועל אזור הביסה את הפועל לוד בגמר גביע המחוז 6-1 משערים של תומר בן חיים שלישיה, יוסף אבו צלעוק , עמי נחייסי צמד . לוד הובילה משער של אופק באלחסן. אזור זכתה בגביע, לוד תתכונן למשחק הליגה מול אזור שיהיה אופרה אחרת כבר בשבת הקרובה. חיים לנציאנו מאמן אזור מוכיח לאורי קרגולה מלוד ששום דבר לא גמור....

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-12-2022
  • 07:51

הפועל לוד מובילה את טבלת ליגה ב' מחוז דרום  א' די בבטחה, אמש (ראשון) אירחה את הפועל אזור למשחק גמר הגביע במסגרת ליגה ב' מחוז דרום א'. 

הפועל לוד פוגשת בשבת הקרובה למשחק ליגה את אותה הפועל אזור וחכן עלתה למשחק הגמר עם הרכב משני ולמעט 3-4 שחקני הרכב ראינו הרבה מחליפים בקבוצה.  

 

מנגד הפועל אזור נראית מצויין ורעננה וזאת לאחר מינויו של חיים לנציאנו כמאמן הקבוצה .לאחרונה הקבוצה שינתה פניה ועשרה שחקנים שוחררו מהקבוצה ובמקומם הובאו שחקנים צעירים ורעבים . המשחק התחיל טוב במחצית הראשונה מבחינת לוד שכבשה ראשונה מרגלי אופק בלאחסן והובילה עד סיום המחצית, 0:1.

 

שחקני לוד ואזור במשחק הגמר. צילום: יח"צ

 

מחצית שניה ראינו את הפועל אזור כמו שלא ראינו אותה בשנים האחרונות, כשכבה 6 שערים משלישייה של  תומר בן חיים וצמד של עמי נחייסי ועוד שער של יוסף אבו צעלוק  שמוכיח שאזור יש לה הרבה איכות בסגל השחקנים ומי יודע אולי עם חיים לנציאנו היה מאמן מתחילת העונה אזור היו צמוד צמוד ללוד .

 

 

שחקני הפועל אזור בסיום המשחק ותוצאת המשחק על לוח המחליפים. צילום: יח"צ

 

לגבי לוד, מאמן הקבוצה אורי קרגולה חייב להבין שתוצאה כזאת לא מקובלת על אנשי לוד ורק נקווה שזה לא יחזור במשך העונה.

 

 

גימי גל יו"ר הפועל אזור אמר בסיום: "תמיד כיף לזכות בגביע . מגיע לנו אחרי כל המרורים שאכלנו העונה שנשמח קצת . חיים לנציאנו הוא האיש הנכון במקום הנכון , מכבד את השחקנים וקרוב אליהם ,הכניס רוח חדשה לקבוצה , השחקנים מחזירים לו חזרה בהשקעה עצומה על כר הדשא . לוד עלו עם הרכב שני למעט 2-3 שחקנים ובמחצית הכניסו שחקני הרכב אבל זה לא ממעיט מגודל ההישג שלנו. לוד בהחלט רצו לנצח וככה צריך להיות ודי היה לראות את השמחה שלהם אחרי השער שכבשו . מייד בתחילת המחצית השנייה הצלחנו להפוך את התוצאה תוך דקותיים ולוד עלו עם כל מה שיש שלהם למעלה . ניצלנו את זה -תומר בן חיים לקח אחריות בישל 2 שערים ובעצמו הבקיע 3 שערים , האחרון בדקה ה-90 שער מחצי מגרש ולא הפעם הראשונה שעושה זאת העונה. לוד רוצה לעלות ליגה והיא תעלה מהמקום הראשון ללא ספק , יש לה סגל מצויין והיא קבוצה מעל הליגה . בשבת מצפה לנו נגדם באיצטדיון בלוד משחק ליגה וזאת תהיה אופרה אחרת לגמרי .שחקני ההרכב יחזרו והם ירצו לנצח בכל מחיר ולתקן הרושם מהיום ,בכל זאת 1-6 לא תוצאה שגרתית . בן בנימין , עוז יפרח , אופק יפרח , זגר , מתנה ,גמליאל והרשימה ארוכה יחזרו להרכב -אלה שחקנים מצויינים בעלי ניסיון רב . נכין את עצמינו היטב ונבוא במטרה ברורה לעשות תוצאה טובה , אני סומך על חיים והשחקנים".

שחקני הפועל אזור חוגגים זכיה בגביע. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרגולה לך הביתה (יוסי 05-12-2022, 11:39)
    קרגולה אתה בלוף איפה שהיית התרסקת
  2. תפסיקו לחרטט (גליקו 05-12-2022, 14:28)
    המשחק היה אובר שערים בבטים...וככה נגמר
  3. שוער שני (יוסי 05-12-2022, 15:21)
    הייתי במשחק 5 גולים של השוער ואף שחקן הרכב לא פתח
  4. ככה מוכרים אשליות להפועל אזור (נתי 07-12-2022, 21:09)