אח ורע

הוד השרון ניצחה 0:1 את בית שמש במשחק המבחן וחזרה לליגה ב' לאחר היעדרות של שנתיים. משחק נהדר של רע אשד, סידר שער ניצחון ליעקב קורצקי בדקה ה-78. מאמן הוד השרון, ערן דורון, עמד במשימה

  • על ידי: אמיר דבי
  • 14-05-2011
  • 13:24

הפועל הוד השרון ששלטה ביד רמה, יחד עם מ.ס טירה בליגה ג' מחוז שרון, ניצחה אתמול (שישי) 0:1 את עירוני בית שמש משער אדיר של יעקב קורצקי בדקה ה-78. רע אשד הפנטסטי בישל לו. הוד השרון חגגה עלייה מוצדקת לליגה ב'. לאחר שנתיים גלות בליגה הנמוכה בישראל, יכולים בהוד השרון לחייך ולהסתכל קדימה. הרי מדובר במועדון עם מחלקת נוער גדולה ומצליחה והאוהדים בעיר רק מחכים לקבוצה בליגה בכירה. ערן דורון שהגיע במיוחד למשימה, רשם הצלחה כבירה ועמד במילתו מתחילת העונה.

 

שחקני הוד השרון המאושרים מניפים את ערן דורון באוויר. (צילום: אמיר דבי)

 

האיש במשרוקית, היה רמי בן יצחק, בנו של יצחק והציג יכולת נהדרת. ניסן מורד, מההתאחדות לכדורגל, היה אמון על ארגון המשחק ועשה היטב את עבודתו. אולי צריך עוד כמה אנשים טובים כמוהו בהתאחדות.

 

  שחקני הוד השרון מודים לקהל. (צילום: אמיר דבי)

 

שתי הסגניות הטובות ביותר בליגה ג' עלו למגרש בבת ים, כאשר שהוד השרון הפייבוריטית תקפה ולחצה כבר בפתיחה .

 

איזו לחימה. הוד השרון עולה בצדק.  (צילום: אמיר דבי)

 

בדקה ה-10 , פרץ איתן טיקר באגף ומסר כדור נהדר לרע אשד שפספס גול מהיר. בדקה ה-22, החמיץ גל ברשן מהוד השרון הזדמנות גדולה כשהחליט לבעוט לשער במקום למסור לטיקר שהתמקם מצוין ברחבה לגמרי לבדו , ההזדמנות הסתיימה עם כדור בעננים.

 

אודי כביר מהוד השרון שומר על כדור. (צילום: אמיר דבי)

 

בדקה ה-45 הוד השרון רשמה עוד החמצה גדולה. כדור קרן של רע אשד הגיע לטיקר שעצר על החזה ושחרר טיל שחלף ליד חיבורי הקורות.

 

  שוער בית שמש, דוד גואטה מסתכל על הכדור של טיקר עף למשקוף. (צילום: אמיר דבי)

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של בית שמש שיכולה הייתה לשנות את כיוון המשחק, אך החמיצה ברשלנות. הלחץ של בית שמש עשה את שלו ובדקה ה-55, חטף נדב דנזן את הכדור לטיקר על סף הרחבה והרים כדור טוב לבן עדי שבעט היטב מ-16 מ', קרוב אך לא מספיק.

 

מחפשים כדור. טבצניק מהוד השרון ראשון. (צילום: אמיר דבי)

 

בדקה ה-73, יכולה הייתה בית שמש לגמור את המשחק. בן עדי העביר מסירה נהדרת לנמרוד שמש, ובעוד כל הגנת הוד השרון חיכתה לנבדל שלא היה, עבר שמש על פניו של יניב טבצניק, שוער הוד השרון, אבל נתן לעצמו מקדמה ארוכה מדי ולא הצליח להגיע לכדור. איזו החמצה ענקית.

 

 ערן דורון גוער בשחקניו. (צילום: אמיר דבי)

 

חמש דקות, הבינה על בשרה בית שמש מה קורה לקבוצה שלא כובשת ולמדה היטב את הפתגם המוכר- מי שלא כובש, סופג. איתן טיקר פרץ מן האגף, מסר היטב לרע אשד, והחלוץ המוכשר כל כך, שלבטח יש לו מקום בליגה הרבה יותר גבוהה, הרים כדור מופלא לראשו של יעקב קורצקי שנגח פנימה וקבע 0:1 חשוב להוד השרון.

 


 קורצקי ושרון צופין מתחבקים. (צילום: אמיר דבי)

 

בדקה ה-88 הרים אשד כדור קרן לראשו של בר בלומברג שהקדים את השוער ונגח קצת מעל המשקוף. בן יצחק הוסיף למשחק חמש דקות, בהן לחצה בית שמש שלא הגיעה לאף הזדמנות רצינית. בן יצחק שרק לסיום ושלח את כל אנשי הוד השרון לחגיגות גדולות לליגה ב'. בסופה של עונה, הצדק נעשה.

 

רע אשד הנהדר מנשק את מאמנו, ערן דורון. (צילום: אמיר דבי)

 

בית שמש בינתיים תחכה לשמוע האם הדיבורים על התפרקותה של צפרירים חולון אכן מעשי, ואם כך יהיה, בית שמש תוכל לתפוס גם היא מקום בליגה ב'.

 

  הפרצוף אומר הכל. נמרוד שמש מבית שמש בדכאון. (צילום: אמיר דבי)

 

 

בית שמש תוספת את הראש.  (צילום: אמיר דבי)

 

ניסן מורד מההתאחדות לכדורגל. צריך אנשים כמוהו. (צילום: אמיר דבי) 

 

הוסף תגובה
תגובות