קבוצה ביום: צעירי טייבה

הקבוצה שהגיע עד למשחק גמר הפלייאוף מול הפועל כפר שלם מכוונת לכרטיס העלייה לליגה הלאומית. יגאל אנטבי ימשיך עונה נוספת על הקווים על שלד השחקנים מהעונה שעברה בצירוף שחקני רכש. אנטבי: "המטרה היא להיאבק על המקום הראשון ולעלות ליגה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 27-07-2022
  • 11:25

בעונה הקודמת צעירי טייבה הייתה אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' צפון. במועדון משקיעים תקציבים גדולים ביחס לליגה ומביאים שחקנים שוברי שוויון במטרה לרשום היסטוריה ולהעפיל בסיום עונת המשחקים לליגה הלאומית. הקבוצה העפילה בסיום העונה שעברה עד למשחק גמר הפלייאוף בו  הפסידה להפועל כפר שלם. טייבה החלה בהכנות לקראת עונת המשחקים מוקדם מיתר יריבותיה לליגה. על הקווים יגאל אנטבי ימשיך עונה נוספת בקבוצה. שחקן העבר ומאמן הקבוצה אשתקד, רשם עונה מצוינת שהוביל את הקבוצה מרחק משחק אחד ממשחק המבחן. סגל השחקנים התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בראשות: טל איילה, דן פרידריך, ליאור אסמארה, מוחמד בלעום, כרים בלעום, סלאח בלעום ועבדאללה עזאם.

 

שחקנים שהצטרפו: אסי גומה, חאלד סולימאן, בן בנימין, אסף רז, רן רול, ראול גרשומוב ואילן שאולסקי. 

 

 

אסי גומה, ירשום עלייה עם צעירי טייבה לליגה הלאומית ? צילום: אמיר חאג יחיא

 

שחקנים שעזבו: דן דרורי, עלי איימן, אחמד רביע,שלומי מראד, בן חיון ועומרי אונגר.

 

מאמן צעירי טייבה, יגאל אנטבי: "אנחנו בעיצומו של ההכנות, עובדים קשה בשביל להגיע לליגה בצורה הכי טובה ולפתוח ברגל ימין. המטרה היא להיאבק על המקום הראשון ולעלות ליגה. אבל זה יהיה מאוד קשה ומאתגר כי יש עוד קבוצות שמכוונות לשם.מבחינתנו צריך לעבוד קשה ולעשות הרבה מאוד במגרש, לשמור על יציבות ויכולת לאורך כל הדרך בשביל שזה יקרה".

 

 

יגאל אנטבי, ישחזר את ההצלחה מהעונה שעברה עם כרטיס עלייה לליגה הלאומית בסיום העונה ? צילום: חגאג רחאל.

 

תחזית גולר: על פניו נראה שצעירי טייבה גם בעונה הבאה תהיה קבוצה אטרקטיבית שמבוססת בעיקר על שחקנים וותיקים ומנוסים בשילוב שחקנים צעירים שייתנו את הטון בליגה א' צפון במאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. השחקן ה-12 שיוסיף לקבוצה יתרון על פניי יתר קבוצות הליגה הוא קהל האוהדים. לאורך העונה שעברה קהל אוהדי טייבה הגיעו בהמוניו למשחקי הקבוצה, בית וחוץ עד למשחק גמר הפלייאוף מול הפועל כפר שלם בתצוגת עידוד יוצאת דופן שאינה מייבשת קבוצה בליגה העל. תחזית גולר: תסיים במקום השני ותנסה להעפיל ללאומית דרך משחקי הפלייאוף.

 

קהל אוהדי צעירי טייבה, יזכו לחגוג בסיום העונה עלייה ? צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. בפוקס מקום חמישי (אוהד ניטרלי 27-07-2022, 12:00)
    טייבה שונה משנה שעברה מבחינת סגל אבל 5 קבוצות התחזקו משמעותית ויהיה לה קשה והוסיף לכך בעיות אחרות שיתפוצצו גורמים שיתסיים מקום 5 אפילו 6 הכל התלהבות קהל ותקשורת אבל השחקנים הם שמשחקים בשטח לפי דעתי הכי חזקות לעלייה מ.ס טירה והפו' רעננה ותזכרו התגובה הזו
  2. העונה זה שלנו, יגאל סומכים עליך ועל השחקנים (עבד 27-07-2022, 12:53)
  3. רק טירה עולים ליגה מחכים לכם טייבה (אחמד 27-07-2022, 12:53)
  4. יא עמי לא טייבה ולא טירה עולים חבל על ההשקעה .רק רעננה עולים תזכרו את זה (אחד שיודע 27-07-2022, 15:02)
  5. יאלללה לקפל עוד עונה לפח רק טירה (נור 27-07-2022, 16:33)
  6. לאחד שיודע שכתב שרעננה עולים ? על סמך מה כתבת אין מגרש ביתי ואין קהל (רמי 27-07-2022, 16:33)
  7. ניסים קמחי תאכל את הכובע השנה טייבה עולה ליגה (נטור 27-07-2022, 19:16)